AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Dacia
Duster
I
SUV Facelifting
Opinie
Opinie
Lista ocen
Dacia Duster I SUV Facelifting
(40) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
20
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~zly_wilk
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi (Euro 6) 90KM 66kW
Czytałem, jak to wspaniale Duster pokonuje wszelkie dziury, progi, itd. Byłem nieco zawiedziony. Jest bardzo dobrze, jedzie się miękko i wygodnie, ale żadnego wjeżdżania na próg bez wyhamowania bym nie doradzał... Dziury w jezdni też lepiej omijać, bo także się je odczuwa. Niemniej powolna jazda na jedynce po leśnej drodze z koleinami czy korzeniami jest wielką przyjemnością. Można jechać bez obaw. Bezproblemowo także pokonuje się...
Dodane
9 lat temu
4,0
~Łukasz
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Do 90km/h jak na swojego gabaryty ok, ale niewielkie zakręty zmuszają do zwolnienia minimum do 70km/h. Duster przechyla się jak karoca na resorach piórowych/ Za Skoda Fabią teścia nie idzie nadążyć ;) Wiadomo auto jest wysokie, układ kierowniczy średnio precyzyjny, ale poczekajcie tylko jak przyjdzie zaparkować na wysokim krawężniku, albo przejechać przez dziurawą drogę, czy zjechać do lasu, wtedy możecie sobie swoje octavie i golfy......
Dodane
8 lat temu
5,0
~Andrzej
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
Auto mam dość krótko, ale biorąc pod uwagę innych użytkowników to zawieszenie jest bardzo wytrzymałe - podobno bez większych napraw wytrzymuje 200000 km na naszych drogach. Układ kierowniczy jest wystarczająco precyzyjny do normalnej jazdy, Amortyzacja na super poziomie, czuć że auto jest idioto odporne. Kolosalnym plusem jest bardzo duży prześwit oraz na prawdę przyzwoite właściwości terenowe. Auto jest w stanie wjechać i wyjechać praktycznie...
Dodane
8 lat temu
5,0
~KIEROWCA Z 23 LETNIM STAŻEM
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Wielowahaczowy Zawieszenie McPherson - przód Tył Wielowahaczowy- konstrukcja nissana Wchodziłem w miarę ostre zakręty (ograniczenie 30 km/h) zaznaczam iż była bardzo wysokiej jakości nawierzchnia brak dziur i poprzecznych nierówności- z prędkością ok 80 km /h - bardzo miłe zaskoczenie - karoseria nie buja się a samochód trzyma się drogi jak przyklejony - bardzo duży plus Kierownica - wspomaganie hydrauliczne trochę trzeba się przyzwyczaić...
Dodane
11 lat temu
4,0
~Szymon
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 110KM 81kW
Doskonałe tłumienie nierówności. Problem ujawnia się przy większych prędkościach, gdy koło osi przedniej traci kontakt z podłożem przy pokonywaniu nierówności w zakrętach. Wspomaganie średnie, rekompensowane dużą kierownicą. Natomiast w ternie i na śniegu wjedzie tam gdzie drogie i większe SUV y już dawano poddały się. Blokada osi 50/50 % de facto rozłącza się przy ok. 80 km/h
Dodane
10 lat temu
5,0
~Kamil
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Jeszcze mało sprawdzony ze względu na panujące warunki drogowe w tym roku. Mało deszczu i zero śniegu. Ale pierwsze wrażenia dobre zawieszenie dość komfortowe nie za miękkie i nietwarde. Trzyma się dość pewnie na drodze, mniejsze dziury pokonuje niezauważalnie. Wyposażony w ESP i trzy tryby pracy: napęd na jedną oś, auto i 4x4.
Dodane
11 lat temu
4,0
~edek
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Należy pamiętać o dużym prześwicie przy wchodzeniu w ostre zakręty ale generalnie nie ma większej różnicy w porównaniu z osobówką - w końcu to nie jest wóz sportowy. Po równej drodze prowadzi się pewnie, natomiast po dziurach płynie- rewelacja. Drakula jest bardzo zwrotna - skoda octavia I wysiada przy niej.
Dodane
9 lat temu
5,0
~Dusterro
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
Fantastyczny układ jezdny. Uwielbiam jeździć dziurawymi drogami. Nie wiem jak samochód to robi, że nic nie przenosi do środka. Może to zasługa wielowahaczowego zawieszenia z Nissana X-traila. Fajny napęd 4x4 (też z Nissana) z możliwością zablokowania przeniesienia na 4 koła ( praktyce do 80km/h).
Dodane
10 lat temu
4,0
~bwydro
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.2 TCe 125KM 92kW
Z jednej strony fantastycznie łyka wszelkie nierówności tak powszechne na polskich drogach. Sprawdza się zarówno w trasie jak i w mieście przy prograch zwalniających co 20 m. Jedyny zarzut to bujanie auta podczas skręcania przy większych prędkościach - trzeba się do tego przyzwyczaić.
Dodane
10 lat temu
Dziennik kosztów dla
Dacia Duster I SUV Facelifting
Średni koszt
przejechania 100 km
39,33 zł
on
6,8
l/100km
pb
9,6
l/100km
lpg
10,2
l/100km
Zobacz
dzienniki
5,0
~Dawid
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Jak na budżetowego SUVa jest lepiej niż dobrze. Bardzo dobrze wybiera nierówności. W lekkim terenie sprawuje się poprostu rewelacyjnie (oczywiście jak na napęd na jedna oś). W zimie nigdy nie miałem problemu żeby auto się zakopało. Układ jezdny jest na pewno atutem tego auta.
Dodane
2 lata temu
Poprzednia
1
2
3
4
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Dacia Duster
Zobacz 113 aut
od ręki
Dacia Duster I SUV Facelifting
4,0 (60 ocen)
Sprawdź oferty Dacia Duster
Wybierz silnik
1.2 TCe 125 KM
1.2 TCe (Euro 6) 125 KM
1.5 dCi 90 KM
1.5 dCi 109 KM
1.5 dCi 110 KM
1.5 dCi (Euro 6) 90 KM
1.6 16V 105 KM
1.6 16V LPG 105 KM
1.6 SCe 114 KM
1.6 SCe LPG 109 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Dacia Duster w pigułce
Dacia Duster
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Dacia Duster
Dane techniczne
Dacia Duster I SUV Facelifting
Raporty zużycia paliwa
Dacia Duster I SUV Facelifting
Opinie
Dacia Duster I SUV Facelifting
Usterki
Dacia Duster I SUV Facelifting
Publikacje
Dacia Duster
Newsy
Dacia Duster
Galerie
Dacia Duster
Nasze pomiary
Dacia Duster
Filmy
Dacia Duster
Ogłoszenia
Dacia Duster
Ceny aut używanych
Dacia Duster
Dziennik kosztów
Dacia Duster I SUV Facelifting
Opinie o instalacjach LPG
Dacia Duster I SUV Facelifting
Testy zderzeniowe
Dacia
Aktualnie przeglądasz
Dacia Duster I SUV Facelifting
Dane techniczne
88 raportów
zużycia paliwa
546 ogłoszeń
używanych
1 zgłoszona
usterka
10 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Dacia Duster
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy