Szukaj

Ocena kierowcy - Dacia Duster II SUV Facelifting

Mikie, ponad rok temu
Silnik 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Dacia Duster II SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW od 2022 - Oceń swoje auto
3,14
26% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
3,0
Całokształt
Auto pod każdym względem przeciętne, nawet biorąc pod uwagę cenę chociaż uważam, że prawie 80tys za silnik za 3 cyl i 100km to nie mało.
Wrażenia
2,0
Silnik
Sporo pali jak na moc. Zimny pracuje jak stary deisel w żuku. W dodatku w moim był problem z falującymi obrotami i brakiem mocy na benzynie. Mimo turbo elastyczność słaba, trzeba kręcić jak wolnossącą benzynę żeby coś wyprzedzić lub jechać dynamicznie.
3,0
Skrzynia biegów
Mało precyzyjna i rusza się sama podczas jazdy jak w mojej starej thalii z 99 roku.
4,0
Układ jezdny
Jeden z największych plusów. Wychyla się na zakrętach ale przynajmniej jest komfortowo i nie trzeba machać mocno kierownicą, do miasta git.
2,0
Karoseria
Nowe auto a lakier już schodzi we wnękach drzwi. Lakier rysuje się od liści spadających z drzew. Boję się jak to auto będzie wyglądać po 2-3 latach. Miałem kiedyś dacię z 2013 roku i było lepiej. Cofamy się!
Komfort
4,0
Widoczność
Ok. Kamery 360 dużo pomagają.
3,0
Ergonomia
Dotykowy ekran często się zawiesza lub włączają się losowe funkcje podczas jazdy. Oprócz tego sterowanie komputerem typowe dla Renault czyli dziwne.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Było ok ale od pewnego czasu nawiew działa jak chce. Ustawiam 22 stopnie a w kabinie jest zimno i nadal wieje zimnem. W dodatku wilgoć ma problem z odparowaniem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok, rozmiary typowe dla kompaktowego suva.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie przeciętne ale nie słabe. Do ok 120km/h jest ok, potem zdecydowanie za głośno. Nie wiem od czego to zależy, ale silnika czasem prawie nie słychać, a innym razem słychać jak terkocze sobie. Oprócz tego dach jest fatalnie wyciszony, goła blacha i to słychać podczas deszczu, bardzo słychać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co tylko paliwo (lpg) więc trudno powiedzieć. Na razie jest tanio
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena już nie tak korzystna jak kiedyś a jakość... Pewne rzeczy się pogorszyły, pewne polepszyły. Tak czy siak Dacia powoli przestaje się opłcacać. Jak już to brać póki jest gwarancja a potem się pozbyć bo te auto nie rokuje dobrze na przyszłość.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam auto pół roku a co chwilę są jakieś problemy. Dwa razy została przeprowadzona aktualizacja softu do silnika. Prócz tego wymieniono na gwarancji jedną z kamer 360 bo przestała działać i lakierowane zostały wnęki drzwi z tyłu... Teraz będę jeszcze reklamował pracę climatronika.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto póki co jeszcze nie zawiodło w takim stopniu żeby skończyło na lawecie lub na kilka dni na serwisie (całe szczęście)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Dacia Duster II SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
22,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Dacia Duster II SUV Facelifting