Szukaj

Ocena kierowcy - Dacia Jogger

Kamil, ponad rok temu
Silnik 1.0 Eco-G 100KM 74kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Dacia Jogger 1.0 Eco-G 100KM 74kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,50
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Niby mały ale świrus (po 3 zaczyna żyć)
5,0
Całokształt
Za tą cenę auto super, wcześniej miałem outlandera 1 i zmiana na ogromny plus. Auto od poprzednika lepiej się zbiera, lepiej się je też prowadzi na dobrej nawierzchni i jedyne w czym jest gorsze to zawieszenie mimo że podwyższone to jednak dużo gorsze niż w starym outlanderze i przy szybkiej jeździe po nierównych odcinkach należy uważać i najlepiej zwolnić. Czy to duży minus no cóż to jest samochód rodzinny jak jedziesz z rodziną to nie zapierda... a jak jedziesz sam to wybierz inne autko ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
Niby tylko litr a jeździ lepiej niż 2.0 w mitsubishi outlander 1. Prędkość maksymalna słabsza ale zbiera się w moim odczuciu z każdego biegu lepiej niż moje poprzednie auto.
4,0
Skrzynia biegów
Większość biegów wchodzi bez problemy jedyny problem jaki miałem to ze wstecznym biegiem, po dopytaniu się na serwisie o co chodzi dowiedziałem się że ten typ tak ma i następnym razem mam wrzucić luz potem 1 a potem dopiero wsteczny. Po za tym jednym przypadkiem nic więcej się nie działo i pozostałe biegi wchodzą bez problemu na pewno zdecydowanie lepiej niż w moim starym mitsubishi.
4,0
Układ jezdny
Na wybojach w porównaniu do poprzednika (Suv Outlander 1) czuć że auto ma problemy i jest nerwowe przy szybkiej jeździe. Gdy zwolni się do prędkości dozwolonych lub asfalt się poprawi prowadzenie jest super znacznie lepsze niż w Outlander 1. Podsumowując do 140 na równej drodze super lepiej niż outlander, na bardzo kiepskiej nawierzchni(asfalt jak by falisty dużo dziur, wiecznie żwir i piach) już powyżej 90 czuć że trzeba zwolnić albo auto zrobi nam psikusa
3,0
Karoseria
Czuć że blacha cienka i bardziej na sztukę niż na trwałość ale wcześniej miałem Japończyka więc do zabaw z blachą co roku jestem przyzwyczajony a i tak pierwsze 3 lata raczej bez problemu wytrzyma więc generalnie polecam
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest ok mi słupki nie przeszkadzały i nawet nie bardzo używam czujników martwego pola bo wystarczy lekko odwrócić głowę i już widzisz wszystko. Może jedyny minus to widoczność w tylnej szybie ja masz pasażerów ale i to nie jest straszne jak dokupi się kamerę cofania i umie używać lusterek bocznych. Normalnie w jeździe po prostu warto posadzić kogoś niższego z tyłu i już jest git.
4,0
Ergonomia
Jest ok ale mogło by być lepiej, pozycję można naprawdę dobrze dopasować jednak brakuje mi regulacji odcinka lędźwiowego, przy dużych trasach niestety już czuję plecy jednak może to wynikać z uszkodzenia kręgu jakie posiadam w tym odcinku i dla kogoś ze zdrowymi plecami nie będzie z tym problemu. Reszta jest ok drzwi tylnie można dosyć szeroko otworzyć prawie 90% i fotelik mieści się bez problemu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima auto jest przeciętna brak jakichkolwiek problemów póki co szybko chłodzi i radzi sobie w dużych temperaturach przy chłodzeniu kierowcy i pasażera. Mniej pięknie jest już dla pasażerów drugi rząd bez fajerwerków, brak nawiewu jednak czuć po włączeniu że robi się chłodniej. Problem z 3 rzędem siedzeń tam duchota i w lato nie dało się ustawić klimatyzacji tak by choć trochę chłodniej było z tyłu. Duży plus za ogrzewanie przednich siedzeń naprawdę mocne, niestety ocenę ogólną zaniża brak nawiewu na drugi i trzeci rząd stąd tylko 3.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco miejsca dla kierowcy i pasażera o nic nie uderzam nogami siedzę wygodnie i jako pasażer i jako kierowca. Drugi rząd ok wygodnie miejsca wystarczająco. Trzeci super zaskoczenie siedzenia pełnoprawne a nie wrzucone na siłę, wygodne można jechać parę godzin. Super bagażnik duży i pojemny do tego wejścia do bagażnika nie blokują mi światła tak jak w starym outlanderze. Trzeci rząd siedzeń jest bardzo łatwo wyjąć siedzenia są lekkie i każdy sobie z tym poradzi bez problemu. Drugi rząd się składa i daje możliwość naprawdę konkretnie powiększyć dostępną przestrzeń.
5,0
Wyciszenie
Dużo ciszej niż w starszym aucie do 100 jest naprawdę ok. W stosunku ceny do jakości super przy porównaniu do starego auta (outlander 1) też lepiej, jednak już przy porównaniu do starego valvo xc 90 z 2008 roku jest głośniej no ale jednak volvo to kiedyś marka premium była więc raczej nie ma się co dziwić.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało pali silnik jaki wybrałem to wersja bez gazu a spalanie około 5.4 najniżej i najwyżej 7. Wymiana oleju i filtrów tania koło 500zł, jako że jest nowy nic więcej nie mogę powiedzieć póki co nic się nie dzieje i nie miałem żadnych innych dodatkowych kosztów. Powiem krótko tylko lać benzynę i jeździć :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę na ten moment nie ma lepszego 7 miejscowego samochodu gdzie trzeci rząd to pełnoprawne fotele a nie wydmuszki. Do tego wyposażenie w wersji extreme naprawdę jest ok, super alufelgi oraz bardziej przydatne dodatki jak np.: grzane lusterka czy czujnik deszczu i zmroku ogrzewane fotele. Wszytko to składa się że na tem moment jest to raczej najlepszy zakup gdy kierujemy się stosunkiem jakości do ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie da się ocenić, nowe auto więc nic się nie dzieje póki co.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie da się ocenić, nowe auto więc nic się nie dzieje póki co.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 Eco-G 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Dacia Jogger 1.0 Eco-G 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
19,00 zł
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Dacia Jogger