Szukaj

Lista ocen Dacia Logan I (211) - Silnik

Na liście zabraknie 140 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Bartosz
Dacia Logan I
MCV 1.6 MPI 84KM 62kW
Witam wszystkich zakupiłem nową Dacię Logan w Lutym 2009.Od tamtej pory przejechałem nią do wczoraj dokładnie 212563 km (dwieście dwanaście tysięcy pięćset sześćdziesiąt trzy kilometry). Uwarzam że to TANI !!idealny funkcjonalny przestronny i zarazem ekonomiczny wóz. Pomimo tak dużego przebiegu nie miałem w niej ani jednej awarii. Oczywiście wymieniałem w serwisie podzespoły eksploatacyjne takie jak (tarcze klocki filtry olej itp.) ale co...
4,0
~Gregosa
Dacia Logan I
MCV 1.5 dCi 75KM 55kW
Nowoczesny diesel common rail nie powala nadmiarem koni, ale jest chichy do 3tys rpm, pracuje równo i bardzo równomiernie rozwija moc. MCV dCi 1.5 68KM jest bardzo ślamazarny przy starcie, ale pozwala na płyną jazdę na trasie. Przy 4 osobach i pełnym bagażniku na autostradzie licznik pokazał 160km/h. Na typowej polskiej trasie przydałoby się kilka koni więcej, ale i tak jedzie się i wyprzedza bez kompleksów. Elastyczność (60-100km/h na IV...
4,0
~wallenrod
Dacia Logan I
MCV 1.6 105KM 77kW
Bardzo elastyczny, prawie pełen ciąg od 1500 obr. Żadnego zdławienia przy ruszaniu, może to po części zasługa sterowania na linkę. Mało pali gazu jak na fatalną aerodynamikę nadwozia i sporą masę auta, bo doszła duża butla LPG i hak. Żadnych dolewek oleju mimo już niemałego przebiegu, odpala z pół obrotu czy zima czy lato. Krzywka rozrządu widoczna przez wlew oleju jak nowa, zero rys. Silnik nie ma EGR, klapek zmiennej geometrii dolotu, czy...
3,0
~hiero
Dacia Logan I
Van 1.5 dCi 68KM 50kW
Słaby silnik, słabe osiągi. Zanim zaczniesz wyprzedzać, zastanów się dwa albo lepiej trzy razy. Odejście z jedynki bardzo słabe i powolne. Ciężko zabuksować kołami ruszając spod świateł. Po załadowaniu w granicach dopuszczalnej ładowności, nie odczuwa się dużej różnicy w kulturze pracy. Obrotomierz kończy się na 7000, ale chyba nikomu nie udało się przejść ponad 5000. Po przekroczeniu 2500 obrotów, silnik błaga o zmianę biegu. I robi to...
3,0
~leder
Dacia Logan I
Sedan 1.4 MPI 75KM 55kW
silnik 1,4 jest słaby, ale przecież to nie samochód wyścigowy i tyle. Nie ma wycieków oleju i nie bierze oleju - ani kropli nie musiałem dolać przez 5 lat. Na gazie zrobiłem około 70 000 km. Niestety z powodu błędów w regulacji instalacji gazowej miałem problem z jednym z zaworem i trzeba było docierać gniazdo. Instalacja z salonu Renault i tam serwisowana. Ale nistety trudno jest im przyznać się do błędów. Regulacja luzu zaworów konieczna...
5,0
~dacia-fan
Dacia Logan I
MCV 1.5 dCi eco2 90KM 66kW
Zaskakująco dobra elastyczność silnika, zwłaszcza na tle Volswagenowskiego silnika 1,9 TDI 130 KM. Wyciągnie samochód nawet od 1000 obrotów, chociaż na dwóch ostatnich biegach staram się nie schodzić poniżej 1500 obrotów. Silnik jest jednak niewiarygodnie słaby. Po czym poznać, że na światłach stoi za nami TIR bez ładunku? Ruszając nie sposób mu uciec. Jednak, jak to w dieslu, im wyższy bieg tym jest lepiej. Wyprzedzanie na 5 biegu wbrew...
2,0
~Andrzej
Dacia Logan I
Van 1.5 dCi 90KM 66kW
Elastyczność silnika to porażka, samochód w ogóle nie jedzie na żadnym biegu i bez względu czy na pusto czy z ładunkiem, dodatkowo spalanie min 6,5l przy tak niskiej masie auta bo cały czas trzeba go piłować. Przyśpieszenie od 0 do 100km/h trwa wieczność a żeby wyprzedzić traktor należy upewnić się że z naprzeciwka w promieniu kilku kilometrów nic nie jedzie. Jedyny plus za prostą konstrukcję z którą najgorszy mechanik poradzi sobie przy...
1,0
~Johny
Dacia Logan I
Sedan 1.4 MPI 75KM 55kW
Ten samochód to tragedia, bardzo żałuje że go kupiłem, przysknerzyłem i nie wziąłem kilku tysięcy kredytu aby dopłacić dfo fabi sedan, a teraz widze ze to była straszna głupota :( . Sprawdziła się staran prawda ludowa, że "co tanie to drogie". Teraz będe musiał się męczyć przez kilka lat z tym gratem. Jeżeli ktoś zastanawia się nad tym samochodem, niech najpierw umówi się na jazdę próbną zanim popełni ten ogromny błąd wybierając Dacie.
5,0
~ m.jaeckel@interia.pl
Dacia Logan I
MCV 1.6 105KM 77kW
Silnik pracuje dosc cicho do 3000 obr\\min. Powyzej jest troche glosniej, ale to sprawa raczej wyciszenia komory silnika.Przy mocy 105 KM i wadze auta 1300 kg,auto sie dobrze rozpedza i jest w miare ekonomiczne (srednia 7,8 L LPG)Przydalby sie 6-sty bieg do utrzymywania stalej predkosci pow. 120 km\\h,wtedy mozna by zejsc z obrotami z 4000 do 3500, a to juz znaczna oszczednosc w paliwie i byloby ciszej,choc dramatu nie ma.
4,0
~Jakub-Śląsk
Dacia Logan I
Sedan 1.4 MPI 75KM 55kW
Benzynowy silnik o pojemności 1400 i mocy 75 km na wtrysku sprawuje się dobrze.Kultura pracy jest wysoka.Elastyczność jest przeciętna.Przyśpieszenie jest za słabe,lecz dla mnie wystarczające a prędkość maksymalna jest zadowalająca.Do 120 km/h silnik jest cichy i pracuje bardzo przyjemnie,a potem jest trochę głośny.Przy spokojnej jeździe silnik spala mało paliwa.Po mieście już dużo.Silnik zalewam syntetycznym olejem marki elf.
Dacia Logan I