Szukaj

Lista ocen Daewoo Leganza 2.0 133KM 98kW 1997-2001 (103) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 139 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kuter
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
Nie mogę w to uwierzyć przesiadłem się z Astry która psuła non stop a Leganza kosztuje mnie tylko cenę wyjeżdżonego paliwa zero usterek. co ty dużo mówić: Ranking niezawodności podobno najbardziej miarodajny , w nawiasie odsetek samochodów z usterkami (Warrany Direct - Wielka Brytania): 1. Mazda (8,04%) 2. Honda (8,90%) 3. Toyota (15,78%) 4. Mitsubishi (17,04%) 5. Kia (17,39%) 6. Subaru (18,46%) 7. Nissan (18,86%) 8. Lexus...
5,0
~Adam
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
Tu jest naprawdę bardzo dobrze. I zgrzeszyłbym gdybym miał jakiekolwiek zastrzeżenia. To auto przez 110tys tłuczenia go po zakorkowanym mieście i nierównych, łódzkich drogach nigdy nie odmówiło posłuszeństwa, nigdy nie było gościem żadnej lawety. I jeśli byłem zbyt surowy w swych ocenach w poprzednich kategoriach to w tej chyba najważniejszej, muszę oddać starej poczciwej Leganzie to co jej się należy. Szczególnie silnik, skrzynia biegów...
1,0
~Puhcio
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
Kupiłem samochód od pierwszego właściciela, bezwypadkowy z ksiażka serwioswą. Usterki (naprawione) : - silnik (panewki) - hamulce (czunjik ABS, zapieczone zaciski, krzywe tarcze) - zawias (wahacze) - klima (nowa chłodnica + napełnienie) - skrzynia biegów (wymiana mechanizmu łaczacego lewakre ze skrzynią - ciagle drgania - nie usuniete) - elektryka (wyrobione prowadnice szyb, latajaca szyba, spalone lampki podświetlenia wnetrza,...
1,0
~Sebi102
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
wymieniam aktualnie trzecie łożysko tylnego koła koszt oryginału 1300zł, zamiennik 400zł, poszedł siłownik sprzęgła- trzy dni temu, oryginał 180zł, zamiennik 105zł, wymieniłem tarcze hamulcowe przednie po 180zł sztuka, sprężyny 160zł sztuka, amorki KEABY po350żł sztuka, linka hamulca ręcznego lewa-prawa po 85 zł sztuka, pośredni drążek stabilizacyjny 400zł czyba wszystko co wymieniałem ale zobaczcie ile tego jest. Części tragicznie drogie...
3,0
~Seba
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
Naprawa skrzyni biegów po 170tys., wcześniej usunięcie wycieków skrzyni biegów dwukrotne, wymiana łozysk prawego i lewego tylniej osi koszt jednego okolo 800zł, wymiana siłowniczka sprzęgła , wymiana poduszki skrzyni biegów, naprawa klimatyzacji, szlag trafił chłodnicę, druga naprawa klimatyzacji poszedł kompresor, wymiana łącznika drązka stbilizacyjnego. Jest jeszcze kilka rzeczy o których teraz nie pamiętam bo sprzedałem tego złoma w 2004...
5,0
~alsi
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
zgnił bak paliwa (używany 100zł plus konserwacja z mojej strony) zgnił kielich tylny (ZWRACAĆ NA TO UWAGĘ PRZY ZAKUPIE) wstawiłem nowe poszycie, ale dostać je graniczy z cudem, więc uważajcie) Ręczny - gniją tylne tarcze kotwiczne, koszt 1200zł za parę ;) Jeszcze tego nie ogarnąłem. Przy oględzinach sprawdzcie ręczny, koniecznie.
4,0
~Brodaty_
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
Nic takiego nie póki co nie spotkało. Jedyny problem, który miałem to pęknięcie sprężyny amortyzatora. Jednak sprężyna była oryginalna, miała 20 lat. Uciążliwe jest też zbieranie się wody w bagażniku, w miejscu koła zapasowego, woda skrapla się na klapie bagażnika.
3,0
~Domo
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
Ciekła pompa wodna przy 60 tys. przez co przegrzał się silnik i w niedługim czasie poszła uszczelka pod głowicą (wymiana samej uszczelki - 700 zł). Już przy 70 tys. siadł prawy przegub - muszę go wymienić. Koszt samej części (poza serwisem) 300 zł
5,0
~JK
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
Jedyny przypadek usterki w trasie to uszkodzenie wysprzęglika sprzęgła. Po ok 220 000 regenerowana była maglownica, wytrzymała 80 000. Kupiłem używaną i poddałem regeneracji w polecanej firmie. Do tej pory hula.
Dziennik kosztów dla Daewoo Leganza 2.0 133KM 98kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
9,0
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~bbiek@op.pl
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
To co wpisałem wyżej powinno być tutaj. Poza tym wszystko czeszczało. Tzw. skórzane fotele zaczęły pękać po półtora roku. Serwis do przeglądów oferował jakiś tandetny olej czołgowy a ja przynosiłem im od początku Mobil 1.
Daewoo Leganza