Szukaj

Lista ocen Daewoo Tico (494) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 565 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~piwko2006
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Skrzynia pracuje lekko i z przyjemnym oporem. Zrobiły się już luzy na \"kuli\" co powoduje upierdliwe grzechotanie dźwigni. Gdy jest zimny olej czasem dwójka potrafi się lekko przychaczyć. Wsteczny też nie raz nie chcę wskoczyć i trzeba wysprzęglić dwa razy. Po za tym w porządku.
4,0
~Marcin
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Skrzynia biegów jest prezyzyjna, a lewarek chodzi zaskakująco lekko.Biegi są zestopniowane bardzo krótko (szczególnie dwójka) natomiast bieg IV jest dość długi w stosunku do trójki.Ma to swoją zalete:niskie spalanie w mieście (ok.5,5l)lecz w trasie możne przeszkadzać.
5,0
~lelelf
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
5- Do pracy skrzyni nie mam zastrzeżeń. Biegi wrzuca się przyjemnie, łatwo. Biegi I, II, III mają dobre zakresy. Krótka jest IV - od 50 km/h, a przy 70 można spokojnie wrzucić V bieg. Czwórka zaczyna wyć już przy 80 km/h. Gdyby była dłuższa, można by szybciej pojechać na V.
5,0
~sitnikl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Skrzynia biegów rozumnie zestopniowana, przy przyśpieszeniach auto dorównuje większości użytkowników drogi lub jest tylko nieznacznie wolniejsze, oprócz wymiany oleju przekładniowego nic nie było z nią robione i myślę, że długo nie będzie.
4,0
~piotr_bem@poczta.onet.pl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Bez zastrzeżeń. Zawsze trafiałem w ten bieg, w który chciałem, a należę do osób lubiących zmieniać biegi. Radzę jednak stosować przynajmniej na zimę olej o wyższej lepkości, bo przy mrozie dźwignia ciężko chodzi do czasu rozgrznia silnika.
4,0
~trakkowski
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Powiem tak: w porównaniu do aut zachodnich wiadomo, że to nie chodzi tak gładko i płynnie, aczkolwiek biegi można wrzucić szybko, na odpowiedniej prędkości bez żadnego haczenia...czuć dużą pozytywnie różnicę np w stosunku do Fiata CC...lub poloneza
4,0
~figaro_82@interia.pl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Pracuje bez zarzutu, ale typową dolegliwością tikaczy jest drgający lewarek zmiany biegów, choć można to dosyć łatwo usunąć. Czasem wsteczny trzeba wrzucać na dwa razy. Niemniej jednak skrzynia bardzo precyzyjna, np. w porównianiu z Daewoo Nexią.
5,0
~Piotr
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Super przelozenia. Moje osiagnieca to na 1 biegu 40 km/h, na 2 80 km/h, na 3 120km/h, na 4 160km/h, na 5 180km/h ale do jeszcze nie byl maks. Skrzynia tez od poczatku jezdzi i tylko 2 razy w niej olej wymianialem, przy 50 tys km i 220 tys km.
4,0
~jaromir007@wp.pl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Skrzynia biegów bardzo stabilna. Co najwyżej trochę wsteczny szwankuje ale z tego co słyszałem to zależy od modelu. Z resztą to trochę zależy od obrotów i dociśnięcia sprzęgła. Trójka bardzo dobrze wchodzi i można na niej jechać od 20 kilku do 90 km / h.
Dziennik kosztów dla Daewoo Tico
Średni koszt przejechania 100 km
23,00 zł
6,1
l/100km
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Luca
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Bez najmniejszych problemów. Czasem przy włączaniu jedynki lekko zgrzytnie, ale przy tak dużym przebiegu można jej to wybaczyć. Nadal jest szczelna i trzyma olej. Do sprzęgła też jeszcze nie trzeba było zaglądać.
Daewoo Tico