Szukaj

Ocena kierowcy - Daihatsu Cuore III

Hatsamatu, 12 lat temu
Silnik 0.8 41KM 30kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 223 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Daihatsu Cuore III 0.8 41KM 30kW 1990-1994 - Oceń swoje auto
4,31
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : przy tej masie zwie asfalt ze skrzyżowania
4,0
Całokształt
urodą nie grzeszy, prędkością nie powala ale tankujesz i jedziesz kiedy inni w warsztatach, do codziennej jazdy idealny, a i w 2-3 osoby można się śmiało wypuścić w trasę
Wrażenia
4,0
Silnik
Porządna jednostka - w końcu Japoniec.Lubi wysokie obroty wtedy idzie jak burza ( jak na tę moc oczywiście :) Przebieg 223 tys bez żadnego remontu, poci się i bierze olej ale patrz zdanie wyżej, wszystko w oryginale, szkoda że 3 cylindry
4,0
Skrzynia biegów
od 2 do 5 rewelacja, czasami kłopoty z szybkim wrzuceniem jedynki, ale patrz wyżej 223 tys bez remontu - wszystko w oryginale
4,0
Układ jezdny
Każdy inny w tym stanie co mój już by padł. Oryginalny japończyk górą - zużyte amortyzatory, wybite wahacze, drążki, końcówki, zwrotnice do wymiany, gumy itp. a ten nadal śmiga
Komfort
5,0
Widoczność
gdyby jeszcze ustawienie lusterek od środka...
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu i pod ręką, bardzo dobra jakość plastików, przy tym roczniku i przebiegu środek ładniejszy niż w VW z 2000 roku
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w moim akurat wysiadło ogrzewanie góra-przód, góra-boczne szyby, ale zimą przy -20 przy tym co działa ( przednia szyba, nogi i szyba-tył ) jakoś nie marzłem Dobry nawiew szybko spływa lód z przedniej szyby nie ma co skrobać
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
trochę za nisko kierownica, tak to doskonale, nawet z tyłu przy tych gabarytach ok, lekko wchodzą 4 paczki styropianu
4,0
Wyciszenie
u mnie chuczy z zewnątrz bo uszczelki w drzwiach od nowości nie wymieniane, ale obiektywnie silnik naprawdę słychać powyżej 120 km, czyli jak na tę klasę ok. W matizie, seicento czy tico przy 80 jest łomot.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużo ekonomiczniej niż u konkurencji w tym roczniku i nie tylko:) patrz matiz lub seicento :) spalanie gaz: 6,2 ( trasa przy 100 km )-7,0 ( miasto, lub z ogrzewaniem zimą )w ramce niżej benzyna Koszty serwisu nie wiem bo nie jeździłem ( nie ten rocznik i przebieg ), ale drogo bo trzeba do ASO Mazdy Części - jak to japończyk, osobiście nie wymieniałem bo mało na rynku
4,0
Stosunek jakość/cena
czasami potrzeba jednak wymienić jakiś element(zawieszenia, wydech itp )a o części nie łatwo i nie za tanie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żadne drobiazgi nie wpływają na jazdę, jeżeli odpala na LPG przy -20C to i pojedzie:) po 20 latach popsuty zamek w klapie tył, spalona pompka od spryskiwaczy, takto nic, nawet żarówek nie trzeba wymieniać!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko zużycie wynikające z eksploataci i stanu dróg, a jeżeli już coś to nawet popsuty pojedzie wystarczy postraszyć go młotkiem ( włoch, francuz czy nawet niemiec się nie umywa ) Przy 186 tys zerwana linka zm.biegów, przejechałem 140 km mając tylko 3 i 4

LPG - zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Daihatsu Cuore III 0.8 41KM 30kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
5,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Daihatsu Cuore III