Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo I

HGT-7, 13 lat temu
Silnik 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 161 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V 147KM 108kW 1995-1998 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : nie przypuszczałem że ten silniczek tyle potrafi, a można wiecej z niego wycisnąć, oj sporo ukrytej mocy posiada,
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : zawieszenie jest sportowe i łatwo sie zużywa na dziurach , radze uważać na żłych drogach
Karoseria : lubi rdzewieć na nadkolach
3,0
Całokształt
świetne autko , nie ma konkurencji w swojej klasie, hondy czy mazdy to stają sie takie malutkie we wstecznym lusterku. za niewielkie pieniadze moźna mieć mała i bardzo piękna rakiete, po co kupowac drogie oszczeden auto jak za te pare zaoszczedzonych tysiecy można fajnie pojezdzić albo lpg założyć, a miny inych kierowców gdy mija sie ich przy 180 BEZCENNE !!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Silniczek to esencja tego samochodu, 5 cylindrowa bestia sprawia ze bravo to mała rakieta wyprzedzanie to bajeczka, a ten niepowtarzalny rajdowy dzwięk , perełka, polecam spalanie jak na ten silnik średnio wychodzi 9 litrów, mało nie mało ale sportowa jazda kosztuje, polecam lpg tania szybka jazda.
4,0
Skrzynia biegów
problemy ze wstecznym czasami nie wchodzi, przy dynamicznej zmianie biegów 3, bieg lubi zazgrzytać, nie polecam zmiany biegów typu z 2 na 5 bo strasznie zgrzyta, pokolei świetnie wskakują.
4,0
Układ jezdny
duga zaleta hgt'ki wchodzi w takie zakeręty ze konkurencja wymięka, świetnie trzyma sie drogi wręcz klei sie do asfaltu , prowadzenie to poezja. tylko że twarda jest jak na polskie drogi,
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu doskonale do tyłu nie zabardzo
5,0
Ergonomia
wszystko na miejscu i bardzo intuicujnie, może tylko śmieszne przełaczniki podnoszenia szyb ale morzna sie przyzwyczaić
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
strasznie mglą sie szyby, i słyszałem ze wszystkie tak mają , tylko szmatka i wycierać
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca dla kierowcy i pasażera wygodne siedzenia, z tyłu nie za ciekawie ciasno troche
4,0
Wyciszenie
silniczek pieknie słychać ale bez zbędnej przesady, plastiki trzeszczą jak sie jedzie po dziurawej drodze chyba przez to zawieszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w tarsie wychodzi 7,6 na 5 cylindrów!, ale tak normalnie to powiem wprost 10 litrów bo przecisz nikt taką torpedą nie bedzie 100 jezdził
5,0
Stosunek jakość/cena
swietny samochód tani szybki wygodny , daje maxa w tej kategori, częsci tanie łatwo dostępne,autko wygodne łądne wyposażone bardzo szybkie za niewielkie pieniądze, nie ma innego czysto sportowego wózka w tej cenie, oprócz silnika to cena jest plusem w tym aucie polecam
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w sumie to nie ma problemów, trzeba uważać na dziury bo morzna sobie zawieszenie urwać,
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na dziurawych deogach siadają amorki, silnik niezawodny, klocki siadają bo hamulce bardzo mocne. siadła mi gałka kierownicza wybiły sie tuleje wahaczy, koszty w granicach gałka 40 zł tuleje 30 z robocizną, a poza tym to notorycznie krzywie felgi masakra z tymi dziurami (215 40 r 16)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HGT 20V 147KM 108kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
12,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo I