Szukaj

Informacje o Fiat Bravo I

Lata produkcji: 1995 – 2001
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1995 roku. Bravo (trzydrzwiowy hatchback) zaprezentowany wraz z bliźniaczym modelem Brava (pięciodrzwiowy hatchback) to następca udanego, choć wysłużonego Fiata Tipo. W 1996 roku para Bravo-Brava została uhonorowana nagrodą dla Samochodu Roku. Trzy lata później model przeszedł drobną modernizację. Gdy na początku kolejnej dekady, słabła pozycja Bravo na rynku, Fiat zaprezentował jego następcę, model Stilo. Produkcja Bravo zakończyła się w 2001 roku.
czytaj więcej
Powagosław
Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce. ~Luzacjusz

Oceny Fiat Bravo I

Liczba ocen: 606
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Stosunek jakość/cena

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

4,0
~Majkel
Hatchback 3d 1.2 16V 80KM 59kW
Fiat Bravo I
Pomimo irytujących usterek uważam Bravo I za naprawdę fajne auto. Jeśli ktoś szuka taniego hatchbacka z dobrym wyposażeniem i świetnym silnikiem, to zdecydowanie jest to auto dla niego. Dodatkowy gdy ktoś lubi przy aucie podłubać... Cóż, wtedy jest to auto idealne, bo koszta napraw sprowadzają się jedynie do kosztów części (jest tak prosty w obsłudze, psują się rzeczy, które można samemu zrobić). Kupić ponownie nie kupię (zmieniły mi się priorytety, ale na pewno kiedyś poszukam wersji 2.0 HGT :D), ale naprawdę polecam.
4,4
~Mieczysław
Hatchback 3d 1.9 JTD 105KM 77kW
Fiat Bravo I
Kupno diesla w moim przypadku to była pomyłka trzeba było kupić 1.6 benzyniaka ale są ludzie co lubią maksymalnie kręcić silnik do około 4000 obr. Autko jest naprawdę fajne nie ma się do czego przyczepić dobra blacha świetny cichy silnik jak na ropniaka przy muleniu jak emeryt to naprawdę mało spali a do tego tanie części,idealny pojazd dla tych co lubią tylko jeździć bo padnięty alternator na dystansie 36000 kilometrów to dobry wynik.Mały niesmak pozostawia konsumpcja silnika na olej ale nie jest to też jakaś duża ilość 0.8 litra między wymianą.Samochód naprawdę nie ustępuje niczym autom niemieckim a w dodatku rocznikowo jest sporo tańszy.
4,6
~Seweryn
Hatchback 3d 1.2 16V 80KM 59kW
Fiat Bravo I
Szybki Mało pali Bardzo dobrze sie prowadzi Stylistyka moim zdaniem bardzo ładna po mimo lat Tak jak pisałem wcześniej silnik jak na 1.2 jest rewelacyjny.Gdy kupowałem go i dowiedziałem sie że taki mały silnik jest w nim to pomyślałem że samochód ktory waży lekko ponad tone to musi być strsznie mułowaty jeżdziłem Nissanem Primera 1.8 z 2004 roku i naprawde do 100km/h nie ma szans o wiele lepiej sie zbiera Bravo od Primery problem zaczyna sie w Bravo gdy siadą 3+ osoby wtedy czuć drastycznie ze brakuje mocy czego nie było w primerze tylko ze Primera paliła jak smok.

Raporty spalania Fiat Bravo I

Liczba raportów: 600
Średnie spalanie dla Fiat Bravo I
6,8 – 10,6
l/100 km
5,7 – 6,7
l/100 km
7,9 – 12,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,2
Liczba komentarzy: 1
Hatchback 3d 1.8 GT 113KM 83kW
Fiat Bravo I
Samochód b fajny mam klimatronik nawet! :) Ogólnie motor nie powala mocą wbrew temu co piszą inni użytkownicy...może dlatego, że drugie moje auto ma prawie 300 koni :) ale do rzeczy...na gaz przelacza mi sie momentalnie, jednak 14 litrow w miescie bez wiekszych szalenstw to "troche" przesada. W trasie zazwyczaj ok. 10. Te 14 litrow pewnie jest spowodowane krotkimi odcinkami w miescie, ale bez przesady, bo i po 15 km w jakies miejsce potrafie tez przejechac. Szczerze to BMW 528 e39 spala ok 14 litrow gazu przy takiej jezdzie w tym samym miescie bo mialem poprzednio i jak tu ocenic "paliwozerne" wg wszystkich opiniodawcow BMW a taniego Fiacika, który moim zdaniem przy tej pojemnosci i wadze powinien maksym lykac 10-11 w miescie! Ogolnie troche zawiedziony jestem spalaniem, do reszty nie mam zastrzezen bo i wymagania sa nizsze do takiego samochodu. Dodam, że auto mam b zadbane
10,3
Hatchback 3d 1.8 GT 113KM 83kW
Fiat Bravo I
//SPALANIE//LPG 2. gen. - TRASA: 9 (Warszawa-Koszalin, prędkość do max 130)raz, gdy były sznury, a ja cisnąłem, jak wariat wyszło 10,8; MIASTO:11-13(Warszawa - w zależnosci od korków), 10-11 Koszalin//CZĘŚCI//Tarcze + klocki kpl. na przód=300PLN, rozrząd gates/INA z robocizna poza miastem=500PLN, filtr kabin=60PLN (na allegro jakieś 30:)//UŻYTKOWANIE//po kupnie ukręciła się mała śrubka na bębnie koła (zbędna - służyła do podtrzymania bębna dopóki nie wkręcimy śrub); na jednej kolumnie była urwana śruba, przy próbie odkręcenia 2-ch pozostałych ukręciła się druga; przy wyjmowaniu kolumny McP mechanik stuknął w przewód hamulcowy(alu!!!) i zrobiłem cały przód na "Cu" + gumowe przewody końcowe - z robocizną ok 420PLN, poza tym do pół roku OK, zimą wyszły dziury z podłogi i w tylnym nadkolu; dwukrotne zanurkowanie przodem=cieknąca skrzynia i ślizgające się sprzęgło-czytaj wymiana, mechanik poprzedniego właściciela za mocno dokręcił świece, co skutkowało wyrwaniem=nalewka+używana cewka=400PLN, po sprzedaży ponoć zaczął kopcić. PODSUMOWANIE: spalanie do przyjęcia, samochód delikatny - jak każdy FIAT czy ALFA 140-150km/h nieprzyjemny już szum od szyb/drzwi (wszystko zamknięte:) Uwielbiałem ten samochód - pięknie łykał zakręty, doskonale się prowadził, a lekki tył pozwalał zimą driftować, to była prawdziwa, ognista miłość, ale taka, w której skacze się sobie do gardeł:D
6,0
Hatchback 3d 1.9 JTD 105KM 77kW
Fiat Bravo I
Z spalanie bywa naprawdę różnie wszystko zależy od nogi.W trasie jadąc spokojnie 110 km/h z sporadycznym ostrzejszym wyprzedzaniu to nie powinno przekroczyć 5/100 średnio 4.7/4.8,ale jadąc 140 km/h spokojnie utrzymując stałą prędkość to 5.5/6 l/100km .Używając cała naprzód w trasie albo cały czas w podłodze gazem rozpędzając się i hamując można się spodziewać spalania na poziomie 9/100 a nawet trochę więcej.Miasto bywa różnie na ciepłym silniku i średnio operując gazem to nie problem 6.5 l/100 ale na zimnym i krótkich trasach do 3 km to nawet 8 l/100 km .Średnio mi pali przeważnie 6.7 l/100 km ale nie żałuje mu gazu ,a jak jeżdżę spokojnie bez zbędnych przyśpieszeń to średnio około 5.6/5.7 l/100 km

Usterki Fiat Bravo I

Liczba wpisów: 34
Jedna wielka niewiadoma co się dzieje z autem
  • Fiat Bravo I 1.6 16V 103KM 76kW 1996-2001
  • inne
Auto od 3 tygodni stoi w warsztacie, ale sami mechanicy rozkładają ręce, bo wszystko co możliwe wykluczyli z kręgu tajemnic... Trzy tygodnie temu nasza Fiacina się zbuntowała - samochód najpierw gasł w trakcie jazdy i przy gaszeniu szarpał, za drugim razem zgasł w trakcie jazdy i już nie odpalił. Na warsztacie wymieniono pompę paliwa, wyłączono immo, założono emulator, przejrzano wszystkie kable od elektryki, które są bez zarzutu... Elektromechanik przeglądając sterownik zauważył, że jest pęknięty, postanowił wymienić na nowy... zamówił, wkręcił i ****... Auto odpala, ale gaśnie po paru minutach... Ludzie, pomóżcie, bo ja już sama nie wiem co to może być, a moja głowa już przestaje to ogarniać. Auto potrzebne do codziennego użytku, a rachunek na warsztacie stale rośnie...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
problemy z odpalaniem
  • Fiat Bravo I 1.9 JTD 105KM 77kW 1998-2001
  • silnik
Witam mam taki problem z moim autem . Przyczynya jest taka ze nie raz nie chce mi odpalic , cos mu sie dzieje i nie chce odpalic nawet jak jest cieply itp . Mialem taki problem jechalem nim w trase bo przejechaniu okolo 500km zrobilem sobie odpoczynek a potem jak chialem jechac dalej to nie odpalil po 1 godzinie przerwy az po jakims 3 godz odpalil bardzo mi sie spieszylo na prom wiec nie z wroclawia dojechalem juz do francji mialem miedzy czasie jeden postuj 15 min na zatankowanie paliwa i poznije spokojnie odpalil , ale gdy wjechalem juz na prom i chcialem po dotarciu na miejsce wyjechac to znow nie odpalil i po koloeknych kilku godzinach odpalil , byl na 2 serwiach i jednym mi mowili ze to wina kluczyka zeby pojechac do fiata i zrobic je bylem w fiacie i tam mi nic nie pokazalo tylko ze tam jakas mala czesc jest do wymiany bo ciagnie lewe popietrze i daltego wiec wyminilem i pojechcalem w trase i tak jak wczesnije opisalem znow mialem z nim problemy bo nie odpala , dzialo mi sie to tez wczesnije ale to bardzo zadko , gdy pytalem sie osobo o pomoc to kilku ludzi mi powidzialo ze to moze byc przez imobilajzer bo ta lapka co swieci od niego nigdy nie gasnie . czy to moze byc jego przyczyna ?? prosze o pomoc na e mial easy90.mw@gmail.com
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Układ różnicowy.
  • Fiat Bravo I
  • układ napędowy
Występowanie usterki:
W dniu wczorajszym tj. 10-03-2011 podczas ruszania z jedynki usłyszałem tylko takie "hhryyyyy" ruszyłem, ale tylko jakieś 5m. Zjechałem na pobocze i niestety zostawiłem tam cały olej. Po zaciągnięciu samochodu do mechanika okazało się, że to układ różnicowy się rozsypał robiąc w obudowie skrzyni dziurę 5 na 10cm. Najpiękniejsze jest to że samochód z 2000 roku i ma 66700 przejechane (przebieg autentyczny sam. w rodzinie od nowości). Czytałem że w Bravach zdarzały się takie usterki i koszty naprawy nie są małe:// Dodam że silnik to 1.2 16v
1 komentarz
Fiat Bravo I