Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

Tomasz, 14 lat temu
Silnik 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Jestem szczęś;owym użytkownikiem Fiata Bravo 1,4 T-Jet 120 KM. Mam autko od 2 miesięcy i powiem że za tygpdnia na tydzień jest co raz lepiej. Ergonomia na najwyższym poziomie, wyciszenie super i przede wszystkim stosunek jakości do ceny. Zastanawiałem się między Golfem VI i Fordem Focusem. Ale jak zobaczyłem nowego Fiata Bravo od razu się w nim zkochałem. I najważniejsze CENA!!!! Mój ma czarny perłowy kolor pakiet sport i przyciemniane szyby. Nawet właściciele mercedesów czy BMW się za nim oglądają :-) Moim zdaniem nie warto przepłacać. Co do silnika to powiem tak. Jeżeli ktoś dużo jeździ to warto zainwestować w diesla. Silnik 1.4 T-JET jest super. Elastyczność jak w dieslu. Tylko to spalanie. Na początku przez pierwsze 1000 km brał 10 litrów na mieście!!!! Ale teraz spalanie systematycznie spada i obecnie przy przebiegu 3000 km jest na poziomie 8 litrów. Na autostradzie rewelacja. Jechałem do wrocławia autostradą średnio 120-130km\\h i spalanie miałem na poziomie 6,4 litra. Dla mnie rewelacja. Dlatego nie żałuje zakupu. Wiem że mam pod nogą 120 KM i jak muszę to z nich korzystam a na mieście jeżdże spokojnie i spalanie jest na zadawalającym poziomie. Dlatego uważam że nie warto dopłacać do diesla. No chyba że ktoś pokonuje rocznie ponad 30 tys. km.
5,0
Całokształt
Jestem szczęś;owym użytkownikiem Fiata Bravo 1,4 T-Jet 120 KM. Mam autko od 2 miesięcy i powiem że za tygpdnia na tydzień jest co raz lepiej. Ergonomia na najwyższym poziomie, wyciszenie super i przede wszystkim stosunek jakości do ceny. Zastanawiałem się między Golfem VI i Fordem Focusem. Ale jak zobaczyłem nowego Fiata Bravo od razu się w nim zkochałem. I najważniejsze CENA!!!! Mój ma czarny perłowy kolor pakiet sport i przyciemniane szyby. Nawet właściciele mercedesów czy BMW się za nim oglądają :-) Moim zdaniem nie warto przepłacać. Co do silnika to powiem tak. Jeżeli ktoś dużo jeździ to warto zainwestować w diesla. Silnik 1.4 T-JET jest super. Elastyczność jak w dieslu. Tylko to spalanie. Na początku przez pierwsze 1000 km brał 10 litrów na mieście!!!! Ale teraz spalanie systematycznie spada i obecnie przy przebiegu 3000 km jest na poziomie 8 litrów. Na autostradzie rewelacja. Jechałem do wrocławia autostradą średnio 120-130km\\h i spalanie miałem na poziomie 6,4 litra. Dla mnie rewelacja. Dlatego nie żałuje zakupu. Wiem że mam pod nogą 120 KM i jak muszę to z nich korzystam a na mieście jeżdże spokojnie i spalanie jest na zadawalającym poziomie. Dlatego uważam że nie warto dopłacać do diesla. No chyba że ktoś pokonuje rocznie ponad 30 tys. km.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
8,4
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d