Szukaj

Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 2007 Fiat Bravo 1.9 MULTIJET 2007 klima sprowadzony...

16 900 PLN
Fiat
Bravo
2007
diesel
120 KM
+48
Sypniewo (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2007
Przebieg 116 102 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 910 cm3
Skrzynia biegów manualna
Kolor inny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Ogranicznik prędkości, Tempomat

Informacje o samochodzie

Fiat Bravo II

Rok produkcji: 2007r

Rodzaj paliwa: Diesel

Przebieg: 116 102km

Pojemność: 1 910ccm

Skrzynia biegów: Manualna

Moc: 120KM

Typ: Hatchback

Liczba drzwi: 4/5

Liczba miejsc: 5

Status: Sprowadzony z Niemiec, opłacony i zarejestrowany w Polsce!

Nr VIN: ZFA[ZADZWOŃ]11345

Numer rejestracyjny: CSE 08N6

Data pierwszej rejestracji: 30.03.2007

Data pierwszej rejestracji w kraju: 13.12.2023

Data ważności ubezpieczenia OC: 12.12.2024

Data ważności badania technicznego: 10.12.2024

W przeciwieństwie do większości firm zajmujących się sprzedażą pojazdów używanych nasze pojazdy są ubezpieczone i zarejestrowane w Polsce co umożliwia spokojny i bezpieczny powrót autem "na kołach".

MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU AUTA NA KREDYT!

KUPUJĄCY ZWOLNIONY Z OPŁATY SKARBOWEJ!

OFERUJEMY DOSTAWĘ NA TERENIE CAŁEGO KRAJU.

Wnętrze:

- Elektryczne szyby przednie

- Elektryczne szyby tylne

- Elektryczne lusterka

- Centralny zamek

- Wspomaganie kierownicy

Multimedia:

- Radio Oryginalne

Ogrzewanie i wentylacja

- Klimatyzacja automatyczna

- Ogrzewana tylna szyba

- Ogrzewane fotele przednie

Bezpieczeństwo:

- Czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera

- Poduszki powietrzne boczne

- System ABS

- System ESP

- System ASR

Inne:

- Alufelgi

Witam

Mam na sprzedaż samochód osobowy Fiat Bravo II z 2007 roku, sprowadzony z Niemiec, opłacony i Zarejestrowany w Polsce. Silnik wysokoprężny o pojemności 1910ccm i mocy 120KM z manualną 5-cio stopniową skrzynią biegów. Posiadam komplet książek serwisowych. Auto ładne, czyste, zadbane. Istnieje możliwość zakupu na kredyt, szczegóły poniżej. Więcej informacji udzielę telefonicznie.

Informację o kredycie:

- Dostępne dla zainteresowanych, przed zakupem konieczna weryfikacja zdolności kredytowej kupującego.

44FOX-ID: 61

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
194 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,5 s
Średnie spalanie
5,3 l/100 km
Długość
4 336 mm
Szerokość
1 792 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
92% 8%
5,8
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Wyniki z komuputera zawsze porównuje z ilością zatankowanego paliwa do pełna. Komputer przekłamuje około 0.3 l na 100 ale nie jest to jakaś stała zasada. Im więcej km przejechanych tym przełamanie maleje. Wg mnie między bajki można włożyć teorie że tym autem da się zejść do 4.5l/100 km, no chyba że ta teoria jest wynikiem odczytu z komuputera który przekłamuje. Pomiary robiłem w porze wiosna/ lato i jedno co mogę stwierdzić że najniższe spalanie to auto ma w temperaturach powietrza około 14 - 24 stopnie. Mieszkam w małym mieście w którym prawie nie ma korków, dojeżdżam do pracy 30 km gdzie ok 9 km jadę przez miasto. Trudno tym autem osiągnąć spalanie 7l/100 km no chyba że ktoś non stop jeździ po mieście i w korkach, ale nie oszukujmy się - który świadomy kierowca kupuje diesla do jazdy po mieście? Auto jest naprawdę ekonomiczne a spalanie powyżej 6 l wychodzi mi wtedy gdy muszę dużo wyprzedzać jadąc po zatłoczonej krajówce, ogólnie mówiąc moje spalanie wynosi między 5,7 a 6,3l. Wynik rzeczywisty - nie z komputera.
5,8
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Wyniki z komuputera zawsze porównuje z ilością zatankowanego paliwa do pełna. Komputer przekłamuje około 0.3 l na 100 ale nie jest to jakaś stała zasada. Im więcej km przejechanych tym przełamanie maleje. Wg mnie między bajki można włożyć teorie że tym autem da się zejść do 4.5l/100 km, no chyba że ta teoria jest wynikiem odczytu z komuputera który przekłamuje. Pomiary robiłem w porze wiosna/ lato i jedno co mogę stwierdzić że najniższe spalanie to auto ma w temperaturach powietrza około 14 - 24 stopnie. Mieszkam w małym mieście w którym prawie nie ma korków, dojeżdżam do pracy 30 km gdzie ok 9 km jadę przez miasto. Trudno tym autem osiągnąć spalanie 7l/100 km no chyba że ktoś non stop jeździ po mieście i w korkach, ale nie oszukujmy się - który świadomy kierowca kupuje diesla do jazdy po mieście? Auto jest naprawdę ekonomiczne a spalanie powyżej 6 l wychodzi mi wtedy gdy muszę dużo wyprzedzać jadąc po zatłoczonej krajówce, ogólnie mówiąc moje spalanie wynosi między 5,7 a 6,3l. Wynik rzeczywisty - nie z komputera.
6,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Samochód posiadam od 3 lat auto po chiptuningu seria 120 na hamowni wyszło prawie 140 obecnie 170hp i 350 momentu jazda głownie po mieście dom praca dynamicznie ok 8.7 przy spokojnej jeździe jestem w stanie jeździć na poziomie 6.3 na tzw "dziadka" nie próbowałem w trasie udaje mi się najniżej na prostej drodze utrzymać ok 3.6 - 3.7l minimalnie chwilowo kilkukrotnie udało mi się utrzymać 2.9 przy skrzyni 5 biegowej lecz sam w to nie wieżę wakacje przed chipem trasa ok 3000km średnie spalanie na klimatyzacji w 3 osoby wyszło 6.3 przy średniej prędkości 117km/h po chipie w 2 osoby spokojna jazda na klimatyzacji ok 5l max jakie pokazuje komputer przy licznikowych 230 jest ok 12-13l wiecej nie chce pojechać bo 6 brakuje:) oczywiście sprawdzane na niemieckich autostradach. Co do samego chipa polecam bo w moim odczuciu poza tym że moc i moment znacząco wzrosły auto jest bezawaryjne a przejechało już ponad 25 tyś km i spalanie również spadło przy rozważnej jeździe

Zalety

+ Silnik + Stosunek jakość/cena + Całokształt

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Fiat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Fiat Bravo