Jak za tą cenę świetne auto. Bravo służy do jazdy po mieście i w tej roli sprawdza się bardzo dobrze. Nie bez znaczenia jest piękna moim zdaniem stylistyka samochodu. Mam na co dzień porównanie z zdecydowanie droższymi samochodami i oczywiście bravo jest gorsze, ale po raz kolejny powtarzam, że jak za tą cenę jest super.
Wrażenia
5,0
Silnik
Moim zdaniem to najmocniejszy punkt auta. Jak na małą pojemność bardzo dynamiczny i ładnie brzmi. Robiłem testy z kolegą ze skody superb 2.0 tdi 170 km i do 130 idą w zderzak w zderzak. Muszę przejechać się na hamownię, bo wydaje mi się, że ma więcej koników.
3,0
Skrzynia biegów
Niestety mało precyzyjna, głośna, czasem problemy z wrzuceniem trzeciego biegu.
4,0
Układ jezdny
Na letnich oponach 225/45 r 17 twardawy, ale biorąc pod uwagę prostą konstrukcję zawieszenia nie ma tragedii. Przy tym profilu ładnie trzyma się w zakrętach. Największa wada to hałasy dochodzące z zawieszenia na nierównościach.
Komfort
5,0
Widoczność
Ok
5,0
Ergonomia
Ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Głośny nadmuch.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca z przodu i spory bagażnik, ale mało miejsca z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Po mieście silnik delikatnie słychać i to nie przeszkadza, bo dźwięk jest przyjemny. Na autostradzie dłuższa jazda z prędkościami rzędu 160-170 jest już mecząca - jest głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To wada tego silnika - średnio przy dynamicznej jeździe wychodzi około 10 litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupione w roku 2010 z rocznikiem 2009. W dodatku w związku z posiadaniem floty aut dostawczych dostałem bardzo wysoki rabat - wyszło 54 tysiące w wersji dynamic z pakietem sport(w białym jest piękny) i paroma dodatkami.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Parowały lampy, pourywały się klapki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
[l/100km]