Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

mariusz95r, 9 lat temu
Silnik 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 21 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Spalanie , nie znam nikogo kto z taką mocą w samej benzynie ( bez lpg ) tak tanio jeździ.
4,0
Całokształt
Tym autem Fiat pokazał że bardzo podwyższył swój standard. Jakością i mocą nie odbiega od konkurencyjnych kompaktów typu Audi A3, Golf VII generacji, Honda Civic. W ogóle nie przypomina fiatów z przed 10 lat. Blachy są w ocynku , na podłodze jest oryginalna dobrze wykonana konserwacja, w tylnych kołach już są klocki i tarcze zamiast bębnów i szczęk. Wersja 1.4 T-jet jest bardzo ekonomiczna jak na swoje 120 KM i 210 Nm.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cicho pracuje , zbiera się już od dolnych obrotów, powyżej 2800 przyspieszenie jest podobne jak w BMW E39 2.0 150 KM. Jeśli chodzi o awaryjność to sie nie wypowiem bo silnik ma przejechane dopiero 21000 km.
4,0
Skrzynia biegów
Jedynkę czasami ciężko wbić , ale podoba mi się że ma bardzo długie przełożenia i cicho pracuje. Duży plus za 6 bieg , przy prędkości 125 km/h spalanie jest malutkie.
5,0
Układ jezdny
Znów odniosę się do auta o kilka klas wyższego , BMW E39. Się czuję tak samo jakbym jechał właśnie tym BMW. Tu Fiat pokazał klasę.
Komfort
3,0
Widoczność
Tu dam minusa , przednie słupki zasłaniają łuki i ronda. Za to auto nadrabia bardzo dużymi lusterkami.
5,0
Ergonomia
Tu jest wszystko ok, nie trzeba się domyślać do czego służą różne przyciski.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest idealnie , zimą przy - 15 stopniach ciepłe powietrze leci po przejechanych 1,5 km , naprawdę. Klima latem też daje radę.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Za przestrzeń dla kierowcy i pasażerów z tyłu dam duży plus bo auto jest super szerokie. Minus za przednie siedzenie pasażera, kształt półki pozwala na wygodną podróż tylko dla ludzi o wzroście nie większym niż 1,65 m.
5,0
Wyciszenie
Jak na benzynę z turbiną według mnie jest cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w trasie 7.5 l na 100 km to dla mnie bardzo mało , przy ciągłym ciągnięciu na każdym biegu pod 5500 obr na min. Najniższe spalanie jakie udało mi się uzyskać na trasie to 5.8 l na 100 km , ale to był raczej taki test , normalnie tak sie nie da jeździć.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 49 000 zł ( z poprzedniego rocznika ) 120 KM w benzynie , 400 litrów w bagażniku i szerokość Opla Omegi to śmieszne pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie nic się nie zepsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie nic się nie zepsuło.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
8,4
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d