Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

ceef@gazeta.pl, 16 lat temu
Silnik 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : po prostu rakieta, między autkami na dwupasmowych miejskich drogach to sie jedzie jak rowerem między pieszymi. REWELACJA! NIestety komfort siedzenia jest wg mnie tak słaby, że nie zdecydowałbym się na jeszcze jedno kupno...chyba że będzie lifting.
4,0
Całokształt
ładne, mocne, stylowe, szybkie, ale ciasne i niewygodne(wygoda siedzenia na poziomie fiata PUNTO
Wrażenia
4,0
Silnik
Jednak dziura do 2000 RPM jest.....ale przyspieszenie mówię wam, bajka, można poczuć się królem szos. Spotkać szybszego - trzeba cierpliwości.
5,0
Skrzynia biegów
jak w poprzedniej Bravie, jak w masełko i doskonale, w ogóle we fietach uważam, że skrzynie chodzą doskonale, lepiej niż w japończykach czy niemcach.
5,0
Układ jezdny
Tutaj... z szerokimi oponami, przyklejony do drogi, jest rewelacyjnie
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu i na boki nie ma się czego czepiać, do tyłu troche gorzej, ale fiat nie jest tu żadnym wyjątkiem, tak się po prostu robi nowoczesne kompaktowe auta
3,0
Ergonomia
przeciętnie, bo: zegary są źle ustawione, nie widać całych tarcz jednocześnie obrotomierza i prędkościomierza, zawsze trzeba zrobić milimetrowy ruch w lewo lub prawożeby zobaczyć tarczę jak księżyc w pełni. Poza tym, uważam, że ustawienie na środku wskaźnika paliwa i temperatury to jakieś nieporozumienie! konstruktorzy... myśleć, wyświetlacz oczywiście najłatwiej umieścić pod małymi wskaźnikami, ale najważniejsze są km/h i RPM. Druga sprawa: zapięcia pasów bezpieczeństwa-są tak głęboko osadzone, że trudno znaleźć klamrę. Nie idźcie tą drogą konstruktorzy, bo zaraz klamry będą pod siedzeniami.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
tutaj nie mam nic do powiedzenia na nie.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tragedia!! siedzenia krótkie, powtórka z błędu przy bravie z 1996r, kiedy to w 1999 był lifting i wydłużono siedzenia. mam 170 cm wzrostu a kolana wiszą w powietrzu. to samo z szerokością, siedzenia wąskieno i za twarde jednak. Podłokietnik to dekoracja, bo trudno sie o niego łokciem oprzeć. No i dolna część konsoli środkowej - mając nogę na gazie i opierając ją o konsolę, zacznie nóżka boleć, bo oparcie twarde i odstające. FATALNIE! reasumując: wsiadając do starej BRAVY, poczyłem komfort w porównaniu z nową. Przestrzeń też w staruszce jakby większa!!
5,0
Wyciszenie
Bajer! rewelacja!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trudno o ekonomiczość, konie kuszą... trzeba sie nacieszyć to dopiero będzie mowa o ekonomiczności
4,0
Stosunek jakość/cena
jakość dobra łamane przez bardzo dobra.... w porównaniu z japończykiem czy niemcem, ten sam poziom, dodając świetną , z polotem stylistykę, zdecydowanie do przodu!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NA RAZIE NIC SIE NIE DZIEJE
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NA RAZIE NIC SIĘ NIE DZIEJE

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
8,7
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d