Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

Robert, 11 lat temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 214 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : całokształt jest pozytywny
5,0
Całokształt
płaciłem w salonie 58 tys. w 2007 wg., mnie mogłoby być 50 tyś. i było by doskonale, jednak całokształt jest pozytywny. Samochód wygląda atrakcyjnie, dobrze się nim jeździ, dla kierowcy i pasażera miejsca jest bardzo dużo, natomiast z tyłu gorzej, ale ja z tyłu nie siedzę :) Jedyna usterka to zawór EGR, więc jak na 5 letnie auto przy przebiegu wynoszącym ponad 200 tyś.km., to jest drobnostka. Spalanie średnie w mieście 6.3 to chyba dobrze, co ? Żadnych ognisk rdzy na karoserii, podwozie także dobrze zabezpieczone i nic tam rdzawego nie widać. Silnik póki co, niezawodny, solidny i jeździ bezproblemowo. Ogólnie rzecz ujmując jestem zadowolony, bo auto nie daje mi żadnych powodów do tego, aby wieszać na nim psy. Wymieniłem do tej pory w aucie tylko części które się wymienia z racji eksploatacji, tarcze, klocki, rozrząd, amortyzatory, oleje, filtry, itp. Z ciekawostek dodam, że klocki na przednich tarczach wymieniłem przy przebiegu 84300 km. a dodam, że mam ciężką nogę, więc to chyba niezły wynik. Tzn. przy tym przebiegu czujka się dopiero zapaliła, więc zakładam że można by jeszcze dodatkowo z 3 tyś. może 4 tyś. km. zrobić. Podsumowując bez zbędnego filozofowania, auto godne polecenia, wbrew obiegowym opiniom ten model FIATa naprawdę im się udał.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik póki co nie zawiódł, jedyna rzecz jaka uległa awarii to zawór EGR, koszt zakupu używanego na allegro kosztował mnie 200 zł. Wymiany dokonałem sam bo to tylko kilka śrubek do odkręcenia.
4,0
Skrzynia biegów
gdyby nie "haczenie" wstecznego byłoby doskonale a tak jest dobrze.
4,0
Układ jezdny
nie wiem, chyba dobrze, nie narzekam.
Komfort
3,0
Widoczność
no tu jest najgorzej, szerokie słupki przeszkadzają w widoczności do tyłu jak i do przodu ale dzięki tym szerokim słupkom auto wygląda ciekawie.
4,0
Ergonomia
wszystko na miejscu w zasięgu ręki i co tu filozofować.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
sprawdza się wyśmienicie zarówno w zime jak i w lato.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu OK nawet bardzo OK, w tyle kiepsko ale ja tam nie siadam :)
4,0
Wyciszenie
jak na diesla jest dobrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no tu rewelacja, średnie zużycie w mieście przy mojej cieżkiej nodze to średnio 6.3
3,0
Stosunek jakość/cena
płaciłem 58 tys. w 2007 wg. mnie mogłoby być 50 i było by doskonale.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie stuka, nie puka więc jest dobrze
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
oprócz padu zaworu EGR jak do tej pory NIC.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d