Szukaj

Oceny Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012

Podsumowanie 151 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,33
średnia ocena z 151 ocen
6% lepiej od średniej w segmencie
93%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012

3,9
~Andrzej
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Fiat Bravo II
Auto kupiłem jako nowe z salonu w 2008 roku. Wymieniłem kilka dni temu rozrząd i tak spojrzałem w historie zamówień części, jakie do tej pory kupiłem do mojej bravki (zaopatruję się tylko w tym jednym sklepie internetowym, więc mam historię zakupów) i tak: 1. 2012 - Zestaw paska rozrządu + pompa wody 2. 2012 - Zestaw paska wielorowkowego 3. 2013 - zawór EGR 4. 2014 - chłodnica 5. 2015 - komplet świec żarowych 6. 2017 - Łącznik...
4,7
~Kacper
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Fiat Bravo II
Auto nigdy mnie nie zawiodło. Żadnych usterek poza zmianą opon, akumulatora, klocków itp. Standardowe wynikające z bieżącej konserwacji. Osiągi przyzwoite zważywszy że to tylko 120 KM. Jedyny mankament to mały bagażnik. Kiedy urodziło mi się dziecko i trzeba było wozić wózek było ciasno. Poza tym auta nie zmienię jeszcze na pewno kilka lat. Acha plusem tego auta jest to że wiele napraw można wykonywać prosto we własnym zakresie. Wymiana...
4,0
~kawonzsuetam
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Fiat Bravo II
Dobry samochód dla doświadczonych kierowców, absolutnie nie polecam na pierwszy samochód. Turbo-dziura nie ułatwia poruszania się w jakichkolwiek warunkach i należy o niej pamiętać zwłaszcza w mieście i podczas wyprzedzania. Parkowanie jest utrudnione ze względu na niezbyt dobrą widoczność i duży promień skrętu. Po nabraniu wprawy i przyzwyczajeniu można docenić zadowalającą dynamikę układu napędowego i rewelacyjne prowadzenie, a także niskie...
3,9
~TLP
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Fiat Bravo II
Auto to typowy przeciętniak segmentu kompaktów. Nie wyróżnia się niczym nadzwyczajnym na tle konkurencji, ale ma jeden podstawowy atut: niskie koszty eksploatacji w połączeniu z dość łatwą możliwością trafienia na krajowy, zadbany i nie zajeżdżony egzemplarz w atrakcyjnej na tle konkurencji cenie. Przestronne nadwozie i dobre wyposażenie w połączeniu z niską usterkowością powodują, że minusy auta schodzą na dalszy plan. Krótko mówiąc, to auto...
4,0
~Jarek
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Fiat Bravo II
nadszedł czas podsumowania i mimo podsumowań które są już na tym forum i po części szkalują ten egzemplarz, to moje podsumowanie nie będzie aż tak niesprawiedliwe dla tego auta, bo nie mam ku temu podstaw. Kupiłem bravo w 2007 nowiuśkie, prosto z salonu i byłem/jestem dalej królikiem doświadczalnym. Auto nowe, niesprawdzone, bez żadnych opinii, tylko kilka artykulików "dziennikarzy" znających się na autach tak samo jak 90% Polaków....
4,2
~Robert
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Fiat Bravo II
płaciłem w salonie 58 tys. w 2007 wg., mnie mogłoby być 50 tyś. i było by doskonale, jednak całokształt jest pozytywny. Samochód wygląda atrakcyjnie, dobrze się nim jeździ, dla kierowcy i pasażera miejsca jest bardzo dużo, natomiast z tyłu gorzej, ale ja z tyłu nie siedzę :) Jedyna usterka to zawór EGR, więc jak na 5 letnie auto przy przebiegu wynoszącym ponad 200 tyś.km., to jest drobnostka. Spalanie średnie w mieście 6.3 to chyba dobrze, co...
4,7
~r29
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Fiat Bravo II
Auto mimo iż ma już swoje lata, jest po prostu po włosku piękne. Posiada obszerne i wygodne wnętrze z jednym z największych bagażników w klasie (400 l). Silnik trwały, oszczędny i dynamiczny; zawieszenie po 100 tys.km nie stuka, nie dzwoni, nie trzeszczy. Żadnej rdzy, łuszczenia się lakieru, trzeszczenia plastików, napraw, usterek i akcji serwisowych. 10 sek do \"setki\", Vmax 200km/h, spalanie w granicach 5,5 l ON/100 - czy można chcieć...
3,2
~Rafał
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Fiat Bravo II
Samochód jest przeciętny. Niezaprzeczalnie jego największa zaletą jest wygląd :) Niby nieistotna cecha, ale pozwala lubić to auto. Zwłaszcza że jeśli akurat wszystko w nim działa, to potrafi naprawdę dać przyjemność z jazdy. Najbardziej daje się we znaki polityka producenta. Fiat wypuszcza na rynek piękne auto, i ma nadzieję że jakoś się obroni. Samochód jest wybitnie niedopracowany, i testowany tak naprawdę na klientach zamiast na fabrycznych...
4,2
~GRUBY
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Fiat Bravo II
No cóż samochód jak do tej pory spisuje się bezawaryjnie,jest parę mankamentów,ale całokształt wypada bardzo pozytywnie.Moja wersja 1.9M-jet 120KM estiva blue & me.Super działająca klima dwustrefowa,doświetlanie zakrętów dobre szczególnie w zimie,komunikacja auta z telefonem prosta i skuteczna.Ergonomia wnętrz wymaga przyzwyczajenia ale wszystko jest pod ręką.Materiały wewnątrz fajne,nie tak tandetne jak plastikowa konkurencja.Prowadzenie...
4,1
~Jakubus
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Fiat Bravo II
To już moje drugie Bravo II. Pierwsze miało silnik benzynowy 1.4 90 km. Niestety nie dawało rady, motor najzwyczajniej w świecie za słaby. W przypadku 1.9 Multijet sprawa wygląda zupełnie inaczej! Na trasie rewelacyjny (bardzo dobra elastyczność), w mieście dość męczący (dwa pierwsze biegi bardzo krótkie a do tego stosunkowo głośny). Ogólnie rzecz biorąc w szkolnej skali ocena od celującej do niedostatecznej (no może miernej:)).Auto...
Fiat Bravo II Hatchback 5d