Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

Kamil Olszewski, 5 lat temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 198 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
3,50
14% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
bardzo dobry, choć może nie mój egzemplarz. Materiały i środek nadal oceniam bardzo pozytywnie, ale samochód w półtorej roku wyciągnął ode mnie więcej niż 5 lat z moim poprzednim samochodem vovlo v40 1.9d
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik ok, niezniszczlny podobno i rzeczywiście mimo 198k nic się nie dzieje, czasem po postoju musi ze dwa razy zakręcić żeby odpalić ale podobno TTTM, po redukcji wyprzedzanie nie stanowi problemu.
2,0
Skrzynia biegów
tutaj tylko dwa bo pierwsza skrzynia się rozpadłą a nie jest to m32. po wymianie skrzyni jest ok, nawet wsteczny nie haczy. Szkoda że nie ma 6, bo na 5 biegu przelotowa to 140 raczej, wyżej już się robi głośno.
4,0
Układ jezdny
bez problemów, mam opony 225/45 więc jeździ bardzo stabilnie. Nie mam spoconych rąk przy 150.
5,0
Karoseria
zero rdzy, lakier nie ma odprysków
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu słabo, do przodu wzorowo, duże lusterka pomagają ale bez czujników cofanie to problem
4,0
Ergonomia
jest ok, duża przestrzeń jak na hatchback. bagażnik jeden z większych w swojej klasie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
chłodzi super , grzeje gorzej bo silnik wolno się nagrzewa więc na krótkich trasach (10 km) jedzie się w zimnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca i pasażer ma ok, dożo miejsca na nogi dla pasażera, z miejsce z tyłu bardzo zależy od tego jak się ustawi siedzienia z przodu, ja Lubię jeździć blisko więc sam za sobą jak siadam to miejsca mam dużo (180 cm mam jeszcze dziesięć cm zapasu na kolana).
3,0
Wyciszenie
do 120 jest super. potem już się robi głośno . 140 to jeszcze luzik ale wyżej już jest głośno. silnik do 2.5 k obrotów jest dobrze wyciszony.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
można trafiłem słaby egzemplarz ale dużo musiałem w niego włożyć. W 1,5 roku kosztował mnie więcej niż 5 lat z Volvem v40 z 2001 roku. poduszki silnika i skrzyni dwumasa sprzęgło EGR, termostat, regeneracja zacisków tył , no i na koniec wymmiana skrzyni biegów.
4,0
Stosunek jakość/cena
mimo usterek nadal twierdzę że to dobry wybór jak za te pieniądze. pełne wyposażenie , dobre materiały i spasowanie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z drobnych to nic nie miałem, nie am żadnych denerwujących świerszczy
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana skrzyni spowodowała że już nie czuję się dobrze w tym samochodzie, mimo tego, że nigdy mnie nie zawiódł to zaufania do niego już nie mam.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Fiat Bravo II Hatchback 5d