Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

Thermano, 15 lat temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Genialny kompromis komfortu i bezpieczeństwa .
5,0
Całokształt
Wielka frajda z jazdy . Auto przepiękne - jeździ cudnie i mało pali . Do ideału brakuje poprawy niedoróbek jakościowych typu stuki i piski w nadwoziu .
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na diesla jest cichy , a dźwięk podczas jazdy z dieslem nie ma wiele wspólnego . Silnik ciągnie na kazdym biegu fenomenalnie . Miodzik .
5,0
Skrzynia biegów
Obawiałem się nieco skrzyni , szczególnie przełączania . Skrzynia jest bardzo precyzyjna , chodzi lekko i szybko . Pomysł z 6 biegiem genialny - w trasie jest cicho i pali niewiele dzięki 6 - ce . Włączanie 6 - ki wymaga przyzwyczajenia . Jakbym już miał na coś ponarzekac , to ciut za długie drogi przełączania i krótkie przełożenia 1 i 2 biegu - ale w dieslu to normalne .
5,0
Układ jezdny
Nie spodziewałem się , że można tak świetnie ustawić kompromis między komfortem a bezpieczeństwem . Jeździ jak po szynach , podsterowność jest minimalna a resoruje zaskakująco dobrze . Ostatnio tak miły kompromis miałem prowadząc Alfę 147 .
Komfort
4,0
Widoczność
Sportowa linia ma swoje prawa . Mała tylna szyba , opadająca linia boczna , niska przednia szyba , szerokie słupki boczne i przyciemniane szyby tylne i boczne nie dają wrażenia akwarium :-) Stąd decyzja o czujnikach parkowania z przodu i z tyłu :-)Ale dramatu też nie ma .
5,0
Ergonomia
Nie ma się do czego przyczepić . Świetna kierownica z przyciskami , cudny system głośnomówiący z wybieraniem głosowym blue & me . Po 10 minutach czułem , jakbym miał to auto od roku .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Piątka na kredyt , bo grzania nie miałem okazji sprawdzić . Ale klima auto dwustrefowa ze świetnym systemem AQS - GENIALNA ! Cicha , lekko dmucha a bardzo efektywna .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest ok . Z tyłu szeroko , ale za mało miejsca na kolana i stopy . Przestrzeń z tyłu odstaje od standardu tej klasy - ale z tyłu mam niskich pasażerów , więc problemu nie ma :-)
5,0
Wyciszenie
Życzę innym użytkownikom diesli tak cichego auta .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Powiem tyle - 1,9 l 150 KM . Trasa - 5,0 - 6,5 l . Miasto 7,5 - 8,5 l . Brawo .
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak każde nowe auto kosztuje za dużo . Jednak patrząc na kompletne wyposażenie , mocny i oszczędny silnik oraz dobry rabat - nie kupi sie konkurencji z tym wyposażeniem , z takim silnikiem w tej cenie .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemy z czujnikiem parkowania od nowości oraz drobne stuki i piski do zlokalizowania .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Fiat Bravo II Hatchback 5d