AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Fiat
Bravo
II
Hatchback 5d
2.0 TD Multijet 165 KM 121 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Fiat Bravo II Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW 2007-2012
(28) - Silnik
Na liście zabraknie
4
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Włoch
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
2.0, 165KM, 350Nm, 8,2s. 0-100km/h. Poprawiona wersja bliskiego ideałowi 1.9: tym razem bez problemu klap wirowych. Bardzo wytrzymały osprzęt (sprawdzony przez szerokie grono chipujących: zbliżenie się do 200KM i 400Nm bez zmian mechanicznych to nie problem). Bezobsługowy (w teorii i praktyce) DPF. Dotąd żadnych problemów. Warto jedynie pamiętać o profilaktycznej (interwał kilku lat) wymianie uszczelki smoka oleju (sparciała potrafi zasysać...
Dodane
4 lata temu
4,0
~bravo11
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Silnik można uznać za trwały - w tym momencie auto ma już prawie 240 tys. km przebiegu, a jednostka napędowa dalej ma wigor, nie kopci i nie bierze oleju. 2-litrowy diesel najlepiej sprawdza się na trasie - jest zapas mocy do sprawnego wyprzedzania, a utrzymywanie wysokich prędkości przelotowych nie jest męczące dla silnika. Za to w mieście Bravo z tym silnikiem nie jest za bystre - turbina jest duża i wydajna, ale potrzebuje chwili, żeby się...
Dodane
2 lata temu
5,0
~bjozefowicz
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Silnik jest świetny. Oczywiście jak na diesla. Nie jestem miłośnikiem tego rodzaju napędu, ale z wielu powodów taką decyzję pojąłem świadomie i nie żałuję. Ma dużo mocy, a jeszcze więcej momentu, co w trasie przydaje się bardzo. A jakby komuś n\\było mało to niewielkim kosztem morze to zwiększyć do 200KM i 450Nm, co spowoduje, ze po prosu staje się demonem na drodze, choć trzeba się wtedy nauczyć powściągliwości. Poza tym pracuje równo i...
Dodane
14 lat temu
5,0
~xaver
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Silnik jest rewelacyjny. Bardzo mocny, bez turbodziury - ciągnie równomiernie od najniższych obrotów. Pracuje bez odczuwalnych wewnątrz wibracji, z bardzo dobrą kulturą pracy. Bez wysiłku, jakby od niechcenia rozpędza auto do 200 km/h i więcej. Zdaniem wielu osób, to najlepszy diesel w klasie 2.0, na równi z dieslem BMW i Hondy 2.2 Świetny silnik. Skrzynia jest 6 biegowa, działa dokładnie, z oporem, ma krótkie drogi prowadzenia drążka....
Dodane
15 lat temu
5,0
~shimec @ vp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Same +. Silnik jest dużo lepszy od wczesnych wersji JTD pod względem kultury pracy. Nie klekocze. świetnie wchodzi na obroty. Trochę przeszkadza mi wolna reakcja na pedał gazu. Czuć lekkie opóźnienie reakcji, ale auto ma takiego kopa że z biegiem czasu już tego nie zauważam. jest dynamiczny od 0-200 czyli do V biegu który kończy się równo na 200. Potem VI ciągnie jeszcze do 220 i do 240 powoli ale w końcu dociągnie (licznikowe) wg gps 225.
Dodane
16 lat temu
5,0
~pmisiek_91
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Świetny silnik - dynamiczny i elastyczny. Jednak nie dajcie się zwieść - trzeba go jednak trochę potrzymać na obrotach, a nie zmiana biegu przy 2000 obrotów i wciskanie gazu - wtedy jest zmuła. Na plus spalanie, choć nie takie jak w katalogu, ale średnie spalanie na poziomie 7 litrów jest jak najbardziej do zrealizowania przy założeniu 15% miasta, 65% autostrada z prędkością ponad 160 km, 20% trasa z prędkością 80-120 km.
Dodane
8 lat temu
5,0
~Stef
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Duża moc, rozsądne spalanie i jak na razie zero problemów z usterkami. Jedyne do czego musiałem się przyzwyczaić, to pewna "dziura" w mocy przy niskich obrotach - zanim załączy się turbosprężarka. Trzeba pamiętać, że przy dynamicznym przyspieszaniu obroty muszą być "trzymane" około 2 tys. Mój poprzedni diesel był dużo słabszy, ale nie było tego problemu - przyspieszał równo praktycznie "od zera"
Dodane
8 lat temu
4,0
~Azot
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Daje sporo frajdy, ale dopiero od trzeciego biegu. Trochę za głośno klekocze. Czasem jak nie jest rozgrzany to można zauważyć lekko nierówną pracę (ale może to tylko mój egzemplarz). Dodatkowo przy wypalaniu się filtra DPF silnik potrafi "podskakiwać" na postoju i obroty falują - podczas jazdy jest to niewyczuwalne (tylko na postoju przy zapalonym silniku).
Dodane
9 lat temu
5,0
~pooley
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Silnik i przyspieszenie rewelacja! Jest ekonomiczny, a jednoczesnie potrafi dac duzo przyjemnosci z jazdy. Ucieranie nosa innym tez czasami poprawia samopoczucie ;) Sporadycznie zdazaja sie jakies krociutkie przerwy w dostawie mocy na kola... byc moze to jakas wina elektroniki, ale malo kto w ogole to zauwaza :) Ale i tak oceniam silnik na 5+
Dodane
14 lat temu
5,0
~Miszka
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Cóż tu mówić - Meravigliosa Creatura ! Samochód rewelacyjny! Gorąco polecam. Jeśli chodzi o estetykę - nie ma konkurencji w segmencie - jak na wstępie... Meravigliosa Creatura. Co do dynamiki to najlepiej zapytać tych klegów z Insigni, i30, Superba i Lexusa IS którzy ostatnio chcieli sobie ze mną urządzić zawody :) To jest krótko mówiąc dynamit.
Dodane
16 lat temu
Poprzednia
1
2
3
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Fiat
Zobacz 203 auta
od ręki
Fiat Bravo II Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW 2007-2012
4,3 (32 oceny)
Wybierz inny silnik
1.4 i 16V MPI 90 KM
1.4 MultiAir 16V 140 KM
1.4 T-JET 16V 120 KM
1.4 T-JET 16V 150 KM
1.6 TD MultiJet 105 KM
1.6 TD MultiJet 120 KM
1.9 TD MultiJet 120 KM
1.9 TD MultiJet 150 KM
2.0 TD Multijet 165 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Fiat Bravo w pigułce
Fiat Bravo
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Fiat Bravo
Dane techniczne
Fiat Bravo II Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW 2007-2012
Raporty zużycia paliwa
Fiat Bravo II Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW 2007-2012
Opinie
Fiat Bravo II Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW 2007-2012
Usterki
Fiat Bravo II Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW 2007-2012
Publikacje
Fiat Bravo
Newsy
Fiat Bravo
Galerie
Fiat Bravo
Nasze pomiary
Fiat Bravo
Filmy
Fiat Bravo
Ogłoszenia
Fiat Bravo
Ceny aut używanych
Fiat Bravo
Dziennik kosztów
Fiat Bravo II Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW 2007-2012
Opinie o instalacjach LPG
Fiat Bravo II Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW 2007-2012
Testy zderzeniowe
Fiat
Aktualnie przeglądasz
Fiat Bravo II Hatchback 5d
Dane techniczne
821 raportów
zużycia paliwa
16 ogłoszeń
używanych
14 zgłoszonych
usterek
5 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy