Miłe miejskie autko o ładnym wyglądzie, jeśli posiada dzieloną kanapę i uchylne tylne szyby, wrażenie jest tym lepsze. Lepszy od malucha i poloneza. Ma ocynkowane blachy, więc nie rdzewieje, a resztę zawsze można naprawić lub wymienić. Dobrze sie prowadzi, jest przestronne i wygodnie. O silniku i biernym bezpieczeństwie nie wspominam, by nie przerywać sielankowego nastroju...
Wrażenia
3,0
Silnik
trzęsie na wolnych obrotach, głośny, wibracjami wzbudza nawet odtwarzacz kasetowy, Wół i maruder,jeśli już mówić o dynamice to tylko na wysokich obrotach, miła dla ucha praca silnika.
3,0
Skrzynia biegów
Długi skok dźwigni, synchronizacja jedynki odeszła w zapomnienie, pojawia się zgrzytanie przy zmianie z trójki na dwójkę, wyje głośniej od silnika, ciężko wyrzucić czwórkę...
4,0
Układ jezdny
Troszkę za miękki na zakrętach i ze skłonnościami do podsterowności, ale ogólnie dobrze się prowadzi... Nie puszcza...
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra z każdej strony. Najlepiej wygląda z zewnątrz...
4,0
Ergonomia
Ogólnie jest w porządku, chociaż kłopoty pojawiają się, gdy ma się długie nogi i trzeba odsunąć fotel, nagle zaczyna być daleko do np. włącznika tylnej wycieraczki, czy do dźwigni zmiany biegów na trójce...
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby lubią zaparować, nawet latem po deszczu, mało dynamiczna dmuchawa, przynajmniej nadrabia chałasem... Ciepło się robi, gdy z parkingu wyjeźdża się prosto pod koła np. śmieciarki. A poważnie potrzeba kilku kilometrów na maxa, aby złapał temperaturę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest wrażenie jakby to był duży samochód, dobry pomysł z półką na torbę dla pasażera. Fotele wygodne, wysoko się siedzi, dość dobrze trzymają bocznie. Z tyłu, pod warunkiem, że kierowcą jest drobna osoba, można nawet wygodnie posiedzieć...
3,0
Wyciszenie
Głośno. Silnik jko solista, zawieszenie w chórkach. W synkopie elementy kokpitu...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rumaki więcej piją. Można powiedzieć, że jest oszczędny, choć przy ostrej jeździe w mieście chleje jak koń po westernie
3,0
Stosunek jakość/cena
Przeciętnie, bo cena jest dość wysoka, jak za produkt z włoszczyzny...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeśli się nie szuka zaczepki to się jej nie znajdzie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dotychczas wymieniłem: układ napędowy wycieraczek przednich, mechanizm dźwigni zmiany biegów, alternator, naprawiałem już rozrusznik, dwa razy wymieniłem napęd do prędkościomierza... Pozostałe rzeczy to typowe naprawy wynikające ze zużycia.