Przemyslana dopracowana konstrukcja z paroma felernymi szczegolami zbyt oszczednego wykonania.
Wrażenia
4,0
Silnik
Diesla trzeba troszke pokrecic aby uzyskac troche dynamiki. TD ma znacznie lepsze nizsze obroty i lepsza elastycznosc.
5,0
Skrzynia biegów
Zmiana moze byc tak szybka jak w samochodzie sportowym + idealna ergonomia
4,0
Układ jezdny
Zwrotny, łatwy do prowadzenia, w wersjach bez stabilizatorow trudno wyczuc moment uslizgu w zakretach powyzej 100km/h.
Komfort
4,0
Widoczność
Przy nowych lusterkach widocznosc jest doskonala
5,0
Ergonomia
Wszystko super tylko gdy jest scianka grodziowa to nie da sie cofnac fotela kierowcy na tyle by pozostawial swobode prawej nogi u kierowcow normalnego wzrostu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja bardzo dobrze, ogrzewanie - doskonale.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszystko super oprocz prawego kolana ciagle napierajacego na obudowe dzwigni zmiany biegow.
4,0
Wyciszenie
Jak na dostawczego to naprawde przyzwoicie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 10.8 trasa 9.3 trasa 130km/h 11, trasa 90 8L, min zuzycie 7.5L - dotyczy tylko silnika 2.5 D - TD zuzywaja sporo mniej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek jakosci do ceny bezwzglednie najlepszy na rynku
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi bo drobiazgi ale wyskakuja: podswietlenie zegarow, wtyczki wentylatorow, poduszka McPershon`a sygnal dzwiekowy, zlaczki kabli, konektory, zlaczki i konektory x 5.