Chyba najlepszy samochód na taksówke jakim do tej pory jeździłem, pasażerowie są zadowoleni choć kobietą w spódnicy troche ciężko się wsiada bo jest troche wysoki. Aby sie przejechać wystarczy w Warszawie zadzwonić po taksówke pod nr 9644 lub 870 5000 i zamówić sobie Multiple. W tej chwili nie ma już żadnych dopłat za podstawienie takiego samochodu więc każdy może się przekonać jak tym się jeździ.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wyprzedzanie tym samochodem to istna bajka.
4,0
Skrzynia biegów
Dobre dopasowanie biegów bardzo elastyczna skrzynia na 5 można śmiało wyprzedzać.
3,0
Układ jezdny
Troche buja wachacze do wymiany co 25000 km jazdy po Warszawie.
Komfort
5,0
Widoczność
Super!!! widzisz doskonale co sie dzieje przed tobą i masz przez to więcej czasu na zareagowanie.
4,0
Ergonomia
Dużo miejsca wszystko pod ręką dużo różnych schowków.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa ok. ale jak ją wyłączysz to to akwarium momentalnie się nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca na nogi ale siedzenia jakby ciut za wąskie trzy osoby koło siebie to przy dłuższych trasach męczące rozwiązanie.
4,0
Wyciszenie
Dobre lecz czyć drgania z silnika. (W benzynowej wyciszenie jest o wiele lepsze).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 8-8.5 a w trasie 5.5-6.3 przeglądy w znośnej cenie w porównaniu z cenami przeglądów innych marek.
4,0
Stosunek jakość/cena
Z rabatem dla taksówkarzy to jest najlepiej wyposażony i funkcjonalny samochód za te pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi w tym samochodzie się nie psują.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niestety koło pasowe i napinacz paska klinowego (także pozmianowe) są do kitu co 30 - 50 tys km są do wymiany, częste awarie czyjników ABS, oraz w wersji ze spryskiwaczami reflektorów zimą pękają klosze gdyż są za małe i się nagrzewają, a po spryskaniu wodą w wyniku różnicy temperatur pękają. Oczywiście wszystkie te wady Fiat bez gadania przyjmuje w ramach gwarancji, no i oczywiście wysyła bezpłatną pomoc drogową.