Musiałem przekonywać rodzinę prawie 3 miesiące, że to brzydactwo jest piękne i warte kupienia. Byliśmy o krok od Focusa, ale na szczęście skończyło się na Multipli. Teraz żona nie zamieniłaby tego na Mercedesa. Jest super! Szkoda tylko, że nowa wygląda jak zwykły blaszak - coś jak skrzyżowanie Punto z Nyską.
Wrażenia
5,0
Silnik
Szczególnie lubię drażnić właścicieli różnego rodzaju szmelcwagenów, którzy widząc tę paskudę koło siebie od razu buczą silnikiem, ale i tak zostają w tyle.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem nie wskakuje 2, czasem są problemy ze wstecznym (może zbyt intensywnie macham wajchą)
3,0
Układ jezdny
Wybite wahacze. A dlaczego???
Komfort
5,0
Widoczność
Pomysł dzielonych lusterek - doskonały. To, że nie widać krawędzi maski, wymaga przyzwyczajenia.
5,0
Ergonomia
Włoskie patenty designerskie są rewelacyjne!!!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak jadę 1,5 km do pracy, wiadomo, że się nie nagrzeje. Na dłuższych trasach jest OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w autach za 200 000 zł (np. Previa)
5,0
Wyciszenie
Mruczy i to wszystko. Na zewnątrz jak autobus.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak komputer pokazuje 8,6 to lecę do serwisu, że za dużo pali. Eksperymentalnie (na autostradzie we Włoszech, średnia prędkość 80-90, bez przyspieszania, równa jazda, udało się uzyskać wynik 4,5 l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Ha! Za tę cenę można mieć co najwyżej wypasioną Fabię, albo średnią Octawię.