Szukaj

Ocena kierowcy - Ford C-MAX II Minivan Facelifting

Konrad, 4 lata temu
Silnik 1.6 Ti-VCT 125KM 92kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 40 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Ford C-MAX II Minivan Facelifting 1.6 Ti-VCT 125KM 92kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,79
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Bardzo dobry dla kierowcy bez sportowych zapędów, jak najbardziej rodzinny (2+2) , stylistyk ok, ergonomia na wysokim poziomie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Prosty wolnossący silnik, który daje sobie rade z masa samochodu. Jak na nowe standardy silnik bezawaryjny. Przy delikatnej jeździe oszczędny, przy dynamicznej potrafi spalić paliwo.
4,0
Skrzynia biegów
Zestopniowana do silnika bardzo dobrze, brakuje jedynie 6 biegu - na autostradzie by się przydał. Biegi wchodzą płynnie i precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
Świetne prowadzenie samochodu, mimo ze to minivan , to prowadzi sie go jak niski samochód, przyklejony do drogi.
5,0
Karoseria
Blachy cienkie, lakier ekologiczny - "zaleta" nowych samochodów
Komfort
4,0
Widoczność
Do tylu słaba,
5,0
Ergonomia
Prowadząc samochód , czuje się w nim komfortowo.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na minivana miejsca jest wystarczająco - 4 osoby podróżują komfortowo
5,0
Wyciszenie
Przy prędkościach autostradowych słychać wiatr w uszczelkach i wycie silnika
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
do tej pory brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie wystapily

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Ti-VCT 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford C-MAX II Minivan Facelifting