Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII Hatchback 1.3 i 60KM 44kW 1995-2000 (78) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 99 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~radoslaw_mikula@zelmer.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
zawieszenie ogólnie dobre, choć nie wytrzymuje polskich dróg, zbyt małe koła (13"), dziwnie wyglądają i samochód zawieszony zbyt nisko
4,0
~Silva
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
4 i to z plusem. W tej klasie trzymanie sie drogi ma najlepsze. Ale bez wspomagania przy oponach 185 i 5 osobach niezla silownia.
5,0
~misiek
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Bardzo dobrze trzymał się w zakrętach, niestety elementy zawieszenie szybko ulegały zużyciu.
5,0
~Kondziu
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Właściwości jezdne, zachowanie w zakrętach, biją na głowę uważaną za lepszą konkurencję niemiecką.
5,0
~Michał
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
dla mnie idealny. W roku który był produkowany nie miał konkurencji pod względem układu jezdnego
4,0
~michalm@zsi.pwr.wroc.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Fordy ogólnie mają dobry układ jezdny. Czasami chlapacze trą o drogę na nierównościach.
4,0
~gandi1200
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
troche twardo przechodzi przez wyboje ale za to bardzo trwałe zawieszenie
2,0
~SIMONbox
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
zbieżność ciągle do ustawienia, kierownica skręcona na prostych kołach
3,0
~Silent_Hunter
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Słabe zawieszenie szybko wybijają się tuleje i łączniki stabilizatora.
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
9,5
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~jarni
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Słabo znosił rodzime polskie dziury, czasem czułem się jak w Ikarusie ;)
Ford Escort VII Hatchback