Szukaj

Lista ocen Ford Focus I Sedan 1.6 16V 100KM 74kW 1998-2005 (70) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 132 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~pl
Ford Focus I
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
od nowości zepsuta kontrolka płynu do spryskiwaczy i niedokręcony wspornik pedałów (słychać było stukanie, jakby w zawieszeniu) - naprawione przy pierwszej wizycie w serwisie; brak jakiejś szyny mocującej firmowe radio(samochód odebrałem z salonu z zamontowanym już przez nich radiem), przez co słychać brzęczenie, a czasami trzaski głośnika - nie chcą usunąć w ASO (Auto Plaza Bielany), twierdząc że nie mają takich szyn, bo to komplet z radiem,...
3,0
~vpw (news@vpw.prv.pl)
Ford Focus I
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
Postawil bym 5 bo mam nadzieje, ze zlamana sprezynka ustawiajaca drazek skrzyni biegow w pozycji neutralnej to przypadlosc mojego tylko egzemplarza samochodu. Niestety widzialem juz jedna taka usterke wsrod dotychczasowych wypowiedzi. Ponadto juz nie pierwszy Ford posrod moich znajomych, ktory cierpi na przypadlosc drobnych usterek na tydzien po skonczeniu okresu gwarancyjnego. Moj zlapal usterke na 10 dni po wyjechaniu z ostatniego przegladu...
4,0
~Przemasti
Ford Focus I
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
Miałem problem z klamką, a zimą nie działa mi centralny zamek we wszystkich drzwiach. Po tegorocznej zimie wysiadła mi elektryka drzwi kierowcy, chyba linka się zerwała i nie mogę podnosić/opuszczać szyby.Jeszcze tego nie naprawiałem i nie wiem ile będzie kosztowała wymiana. Blacha osłaniająca skrzynię biegów przerdzewiała przy śrubach i mocno hałasowała, ale wystarczyło ją na nowo przykręcić z większymi podkładkami i jakoś śmigam.
1,0
~Waldemar Warszawa
Ford Focus I
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
W pierwszym roku dwukrotna konieczność przeprogramowania elektroniki zapłonu (silnik gasł w momencie gwałtownego przyspieszania), awaria wskaźnika paliwa, stuki w przednim zawieszeniu (poprawiane przez serwis), w drugim roku korozja lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej, przepalenie lampki podświetlającej zegar (w celu wymiany konieczność demontażu całej konsoli), pęknięcie sprężyny drążka zmiany biegów, pierwsze ogniska korozji
4,0
~młody_kierowca
Ford Focus I
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
Jedyną kosztowną naprawą była wymiana cewki, która w fordach rzekomo ma wytrzymać 150 tys. km. W moim padła przy 155 tys. na przebiegu. Po znajomości załatwiłem orginalną z motorcrafta za 400zł. No i ta blacha, ale to w Focusach standard. Wychodzą pryszcze spod tylnej listwy na tablicą rej. i zaczyna chwytać drzwi na rantach. Ale jest to do zrobienia za 400 stówki raz a dobrze ( wada fabryczna ). Po za tym zero śladów korozji
4,0
~Jacek K.
Ford Focus I
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
Po 35 tys. słychać plastiki (z tyłu). Ponadto słuchać odpięte pasy, żaróki H7 (wymiana raz do roku kompletu), klocki do wymiany po 30 tys., z kołpaków schodzi farba (wkrótce po wyjechaniu z salonu), hamulec ręczny szybko się luzuje, klimatyzacja śmierdzi po roku jazdy, serwis bardzo drogi i płatny natychmiast, a to w przypadku nagle wykrytej usterki jest bardzo kłopotliwe, w bagażniku pod kołem zapasowym lubi stać woda,
5,0
~Art
Ford Focus I
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
U mnie nie było żadnego problemu. I zaś niektórzy mówią że im coś piszczy, stuka itd. To fakt, zwłaszcza w okresach przejściowych, np. wczesna wiosna czy jesień, gdy są wahania temperatur, wyższa wilgotność powietrza itd Ludzie ... od czego WD 40. Użyć ten specyfik i po problemie - czasem coś tam w tym aucie lubi zaśniedzieć. Większość takich problemów ponownie nie wraca.
4,0
~damiang18@o2.pl
Ford Focus I
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
Najbardziej zaszło mi za skórę zakładanie klamer na chlapacze. Niedawno kupiłem 2 paczkę 6szt. klamer. Najgorzej jest w zimie przez te koleiny i zaspy. Samochód ma niskie zawieszenie i trzeba uważać. Częsta wymiana żarówek świateł mijania też daje sie we znaki. Coś jest chyba z instalacją elektryczną, bo wyrzucane żarówki były czarne. w ciągu miesiąca wymieniałem 3x z tyłu.
3,0
~SebaD
Ford Focus I
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
Focusa trapi upierdliwa elektryka. Najpierw padł mi centralny zamek, potem otwieranie klapy tylnej (bezpiecznik umiejscowiony w takim miejscu że ktoś powinien za to wisieć). Gaśnie podświetlenie zegarów, przepalają się żarówki w środku, tak samo kabelki z radia. Nie jest to uniemożliwiające jazdę, ale wkurza.
4,0
~yogi
Ford Focus I
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
Na razie przy przebiegu 14000 km jest dobrze. Wymiana elementów zawieszenia łączniki, elementy gumowe, amortyzatory tył. Drobne falowanie obrotów pod 3000 ale to niczemu nie przeszkadza. Ogólnie nic złego się z tym autem nie dzieje, poza zaczynającą się korozją podwozia, jak to w fordach.
Ford Focus I Sedan