Szukaj

Lista ocen Ford Focus II Hatchback 5d (324) - Silnik

Na liście zabraknie 172 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~MK_nowy
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Witam wszystkich! Od ponad roku poruszam się Focusem II po face liftingu z silnikiem 1,8 TDCI. Motor godny polecenia na polskie drogi, jeśli utrzymuje się go w zakresie 1700 obr/min sprawnie przyspiesza na każdym biegu. Niestety poniżej tych obrotów czuć wyraźną turbodziurę i wtedy wleczę się niczym stara, poczciwa beczka w dieslu. Po przekroczeniu ów zakresu wciska miło w fotel. To tyle o elastyczności. Prędkość max określona przez...
4,0
~paweł R
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Witam! Chciałem Was wszystkich szczerze przestrzec przed zakupem Forda. I wcale nie dlatego że jest to zły samochód, wprost przeciwnie moim Focusem rocznik 2011 1,6 TDCI 109 km jeździ mi się bardzo dobrze. Niestety trafił mi się egzemplarz w którym nie wszystko gra. Problemem jest serwis, bo jeśli liczycie, że kupując nowy samochód i jest on na gwarancji oraz że przez ten okres jesteście spokojni o naprawy waszego samochodu, a także...
1,0
~Szymekss@o2.pl
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Zakupiłem ten samochód z myślą że będę korzystał z niego przez dłuższy czas. Kupiłem w Listopadzie 2010. w Październiku będąc na delegacji siadły wtryski - holowanie z warszawy do częstochowy, kupa nerwów i na koniec najlepsze ponad 3200zł za regenerację wtrysków! Mechanik od razu powiedział że silniki DCI są tak wrażliwe na paliwo że masakra, poza tym przy przebiegu ponad 260tys wtryski to TRUPY!!! Samochód sprowadziłem z Niemiec....
3,0
~Tuptup
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Benzynowy silnik 100KM od biedy wystarcza jeśli w samochodzie jadą 1-2 osoby - dynamika jest zadowalająca przy prędkościach do ok.60-70km/h, należy jednak pamiętać, że silnik nie rozwija mocy liniowo i zaczyna się zbierać od ok.3 tys.obr/min., poniżej jest ospały - jeśli zatem chcemy coś sprawnie wyprzedzić na drodze jednopasmowej, należy mocno zredukować przełożenie, do dwójki lub trójki. Gdy załadujemy duży bagaż ma wakacje lub do auta...
3,0
~Marcin
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Największą zaletą silnika benzynowego 1.6 100 KM jest niska awaryjność i niski stopień skomplikowania. Jednostka jest znana i sprawdzona. Pewnie nawet jak się coś zepsuje to nie będzie wielkiego problemu z naprawą. Ten silnik zupełnie wystarcza do spokojnej jazdy po mieście i w trasie zwłaszcza jeśli nie trzeba wyprzedzać. Niestety bardzo go słychać w samochodzie przy prędkości ponad 90 km/h i powiem szczerze, że brzmi ładnie, ale nie zawsze...
5,0
~Ene22
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
1.6 100KM to znany, sprawdzony, mało awaryjny i nieskomplikowany konstrukcyjnie silnik Forda. W związku z tym ewentualne naprawy nie wymagają angażowania ASO, co wpływa pozytywnie na koszt serwisu. Nie ma tendencji do zużywania oleju. Mechaniczne popychacze zaworów oraz pasek zębaty wykazują znaczną trwałość i nie robią niespodzianek. Silnik nie jest obudowany plastikiem, zatem motor można łatwo wizualnie skontrolować, oczywiście jeżeli ktoś...
5,0
~Robas
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
To w koncu nie jest wersja sportowa wiec nie mozna oczekiwac "wyscigowych" predkosci ale do codziennej jazdy miejskiej czy w trase jest w zupelnosci wystarczajace, a nawet lepiej szczegolnie dzieki super elestycznosci tego diesla i max. momentowi juz od 1750 obr./min.! W razie naglej potrzeby zapas mocy blyskawicznie dostarcza nowoczesna turbina o zmiennej geometrii lopatek i mechanizm chwilowego zwiakszania max. momentu obrotowego! Idealu...
3,0
~Asmo
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Dostalem samochod na 3 dni do testowania. Jesli chodzi o kultur pracy to nie zachwyca. Spalanie po miescie 9,5 - do 10,5 l. Jezeli wyjezdzamy samochodem poza miasto powyzej predkosci 100km/h silnik staje sie niesamowicie glosny. Powiem szczeze jest to bardzo duzy minu stego silnika. Spalanie na trasie przy klimatyzacji ok 8,9 - 9,3 l/kmPrzez 3 dni jazda odbywala sie w cyklu mieszanym i spalanie wynosilo ok 9,3 litra na 100 km. Ogolnie nie jest...
4,0
~Mario
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
W środku cichy, na zewnątrz troszkę "diesluje", ale tylko jak jest zimny. Poprzednik 1.8 TDCi 115 KM, którego właścicielem byłem, był cichszy na zewnątrz, ale w środku było gorzej. Widać, że nowy model jest dużo lepiej wyciszony. Efekt tzw. dziury turbinowej również został poprawiony, nowy silnik bardziej równomiernie rozwija swoją moc. Podczas przyspieszania po nagrzaniu go do min. 70 stopni w ogóle nie słychać, że to diesel, ma bardzo...
4,0
~Webler
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Jako że posiadam egzemplarz w wyjątkowo dobrym stanie technicznym, nie mam większych zastrzeżeń co do tego silnika, zapewnia stosunkowo dobre osiągi, jest wystarczająco elastyczny. Niestety spala zdecydowanie za dużo jak na silnik o tej pojemności w samochodzie o rozmiarach focusa 2. DUŻYM MINUSEM jest fakt, iż silnik 1,6 duratec źle toleruje gaz LPG. Instalacja gazu kończy się poważną usterką głowicy cylindrów, a wiec w połączeniu z...
Ford Focus II Hatchback 5d