Szukaj

Lista ocen Ford Probe I (42) - Silnik

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~danielsan
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
silnik pracuje równo, cichutko, w kabinie nie ma go wogle slychac:) Jest o silnik mazdy z tubodoladowaniem;) zapewniajacy niesamowitego "kopa" przy okolo 2,5 tys. obr/min - wtedy dolancza sie turbina. Samochod posiada swietne przyspieszenie ( 7,5s. do 100Km/h i predkosc max żedu 230km/h nie stanowi dla niego problem, jedyna ciekawostka jest nagly przyrost mocy w wyniku czego na pierwszych 3 biegach autko potrafi stracic przyczepnosc, co...
5,0
~wacek
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Silnik to to co jest w tym aucie najlepsze. 2,2 12v silnik raczej wolnoobrotowy w porównaniu dp probe 2 albo eclipse czy hondy jest \"prawie\" amerykański ;) Autostrada 150 na blacie ,zapięty 5 pieg tempomat i tylko 3,5 tys obrotów. A do tego trzeba być bardzo upartym by ten silnik zajechać. Tu nie ma problemu jak w probe II z dymieniem na zimno panewkami czy wyskakującymi panewkami jak 2,5 v6 ten silnik jest niezawodny.
5,0
~Bielas
Ford Probe I
Coupe 3.0 V6 145KM 107kW
W LX bardzo fajnie mruczy i gładko pracuje nie generuje żadnych zbędnych wibracji. W seryjnej wersji całkiem duża moc przy niskich obrotach. Uważać należy na przeguby lubią sie urwać przy mocnym wdepnięciu gazu. Niestety spalanie jest jego słabą stroną pali sporo ale przy delikatnej jeździe w mieście da sie zejść poniżej 11l a w trasie zamknąć sie nawet w 10.
5,0
~Kulfon
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
2.2L + turbosprężarka= wysoki moment obr. przy niskich obrotach. Samochód bardzo elastyczny (w trasie można jechać ciągle na 5 biegu), od 2500 obr/min wciska w fotel. Silnik ciągnie równo do 180 km/h później już troszkę gorzej aż do zamknięcia licznika.
5,0
~hszczep@poczta.fm
Ford Probe I
Coupe 2.2 110KM 81kW
Przyśpieszenia rewelacyjne (TURBO). Elastyczność również nie pozostawia wiele do życzenia. Jednostka wielce niezawodna pochodząca od MAZDY. Nie jest wysilona znacznym wyciskaniem z niej mocy, co zapewnia dużą żywotność.
5,0
~Modeq
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Silniczek badany ostatnio, po przejechaniu over 200000 km wszystkie parametry mieszczą się w zakresie tolerancji fabrycznie nowego !!!. O dynamice jazdy nawet nie piszę: każdy kto to czyta, wie o czym mowa :)))
5,0
~shon
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
silnik i turbosprezarka po modyfikacjach zrobiony dolot powietrza wydech przewody wysokiego napięcia zmienione na sportowe wyminiony walek rozrządu na spotroty wydajniejsza pompa paliwowa, większe wtryskiwacze
5,0
~Michał z WLKP
Ford Probe I
Coupe 2.2 110KM 81kW
silnik orygilalnie zaprogramowany na elastyczność kręci się już od 2500obr, turbo wpiera w fotele. Pracuje równo i cicho (przy 180km/h nie trzeba podnosić głosu aby sie w kabinie dogadać)
5,0
~SZUMI
Ford Probe I
Coupe 2.2 110KM 81kW
Super auto świetnie pali gume zostawiajac po sobie tylko smuge dymu i czarne krech na asfalcie:) ekstra przyspiesza tylko troche duzo pali przy sportowej jezdzie ale ogolnie super auto
3,0
~GRZEGORZ
Ford Probe I
Coupe 3.0 V6 145KM 107kW
musialem zrobic generalny remont silnika poniwarz poprzedni wlasciciel nie zwrocil uwagi ze niema plynu w ukladzie chlodzenia i przegrzal silnik z konsekwencja zapieczenia pierscieni
Ford Probe I