Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting

MartiT, 5 lat temu
Silnik 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,43
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Perfekcja majstersztyk forda lata doświadczenia , Wyboje nie ma problemu teren też nawet na fabrycznych oponach . W skrócie polecam
5,0
Całokształt
Moim zdaniem auto bardzo uniwersalne prowadzę firmę instalatorską z obsługą techniczną obiektów, potrzebuje przewieść tone przewiozę , potrzebuję wyjechać na wakacje morze i góry pojadę z rodziną przynajmniej kobieta mi nie narzeka że bagażnik za mały, Przed zakupem testowałem Nissana navarę oraz mercedesa X ( Jak nie patrzeć to samo ) powiem silniki 2,3 bi turbo jak pamiętam, lekka turbo dziura na starcie i brak dźwięku , Co do mnie przemówiło jakość wykończenia deska obszyta skórą no i wersje którą posiadam wildtrak x blue performance kolor piękny i wstawki czarne w połysku . Polecam dla mnie koło mustanga pozycja numer 1
Wrażenia
4,0
Silnik
Producent mówi 200 Koni niestety nie jest to prawdą , ogólne silnik stworzony do tego auta , dźwięk i moc litra czuć ale trochę brakuję. Auto posiada silnik przemysłowy raczej bez większych awarii, nie wykorzystany potencjał. Postanowiłem auto z hamować okazało się że nie 200km tylko na silniku 182 konie a na kołach 155 koni przy tym 477Nm. W garnie nowego softu bez uszczerbku na zdrowiu dla silnika 217 km na silniku , na kołach 187 koni no i 605Nm - powiem teraz robi robotę aż półka opada .
5,0
Skrzynia biegów
Dobry hydrokinetyk o 6 przełożeniach do tego silnika wręcz stworzony
5,0
Układ jezdny
Perfekcja majstersztyk forda lata doświadczenia
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widać + kamera cofania
4,0
Ergonomia
Opływowość cegłówki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje rano gdy zimno grzeje na full obrotach trochę szumi , ale nie jest to uciążliwe
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Powyżej 140 słychać trochę szumy jazdy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogi serwis sam olej w ilości 9,6l około 1000 zł według specyfikacji ford professional
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
10.000 km tylne amortyzatory puszczają olej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
69,00 zł
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting