Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor

mih, ponad rok temu
Silnik 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 160 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW od 2019 - Oceń swoje auto
1,43
65% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Słaba jakość wykonania i duża awaryjność , jeśli padają skrzynie i silniki to uważam że to jest przegięcie . Wśród moich znajomych już dwa silniki wymienione i jedna skrzynia biegów . U mnie na szczęście jeszcze nie ,ale czekam bo to nieuniknione . U mnie cała reszta była wymieniana czasem po dwa razy ,ale co tam ,chciałem to mam , jeśli zdrowia starczy sprzedam i kupię dacię bo nie mam nerwów do takiej tandety.
Wrażenia
2,0
Silnik
213 koni w 2,5 tonowym aucie to przegięcie
1,0
Skrzynia biegów
najsłabszy element tego samochodu , szarpie i stuka , nie wspopminam nawet o reduktorze bo pewno mieszczuchy nawet go nie używają ,ale gdyby używali dowiedzieli by sie co to jest szarpanie pojazdem .
3,0
Układ jezdny
jedyna rzecz warta uwagi , chociaż bardzo droga w utrzymaniu . komplet amortyzatorów to minimum 50 tysięcy
1,0
Karoseria
rama rdzewieje jeszcze w salonie , patrz na spawy ,ale to ford on musi rdzewieć to taka tradycja tej marki
Komfort
1,0
Widoczność
za brak kamery z przodu
1,0
Ergonomia
jak pickup może być ergonomiczny , nie ma szans
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie działa poprawnie , czujniki chyba nie rejestrują na czas i najpierw przegrzewa aby potem chłodzic . ja jeżdże z uchylonym oknem bo mnie to drażni .
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
z powodu ogrzewania jeżdżę z uchylonym oknem więc tę kategorię pomijam ,mam wieczny świst .
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
kpiny , oprócz kosztów ubezpieczenia 7 tysi , tankowania , minimum 6 tysi na mc ,dochodzą wymiany , auto ma gwarancję na dwa lata potem już nie wszystko jest objęte i każda pierdoła kosztuje .
1,0
Stosunek jakość/cena
kpiny aby za takie pieniądze sprzedawać nalepkę . wildtrak jest tańszy o połowę a po doposażeniu to takie samo auto za 60 tysięcy mniej . no i ma więcej bajerów od raptora .
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie ma pojecia o bezawaryjności , w pierwszym roku był ściągany dwa razy , w drugim raz , teraz od paru miesięcy stoi bo już go nie lubie i wolę jeżdzić ducato niż tym padalcem .
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
skrzynia to porażka ,padają jak muchy , w nowym jest ta sama także gratuluję . drugim najsłabszym elementem jest silnik - również padaja chyba nawet szybciej niż skrzynie .

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 EcoBlue 213KM 157kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor