Szukaj

Lista ocen Ford Sierra II Sedan (122) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 137 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~d_artanian
Ford Sierra II
Sedan 1.6 75KM 55kW
Mam alufelgi RS 15\', opony 195x50x15. Na takim zestawie mogę sobie pozwolić na dużo więcej niż na zalecanych 185/65. auto jedzie pewnie w zakrętach,a dodatkowo udało mi się pokonać podsterowność na śliskiej nawierzchni. Jak kochasz swoją Sierrę to zainwestuj w lepsze opony,zakochasz się na nowo. Poza tym Sierra jest miękka i komfortowa,niektórych może denerwować z początku nadmierne w porównaniu do nowszych aut przechylanie się na...
4,0
~Lucas gg:2527401
Ford Sierra II
Sedan 2.0 i 120KM 88kW
Zawieszenie jest niesamowicie miękkie ( nie aż tak jak w Citroenie DS, ale mięciutkie). Wyjątkowo komfortowe. Sterowanie to sama przyjemność, nie potrzeba nawet wspomagania kierownicy, ponieważ kierownica pracuje tak lekko, że do złudzenia przypomina kierownicę ze wspomaganiem hydraulicznym :)). Na dodatek jest niesamowicie czuły na każdy gwałtowniejszy ruch. Nie pływa po drodze, jest stabilny, ale nie aż tak twardy jak rajdówki ;).
5,0
~Łukasz
Ford Sierra II
Sedan 2.0 i 116KM 85kW
Jak na taki sedan, jakim jeździłem, samochód idealnie trzymał się drogi, rewelacyjnie pokonywał ostre zakręty. Przyjemnie się buja na boki tłumiąc dobrze wyboje, ale nie ma tendencji do wyjeżdżania poza oś jezdni, ani dziwnego nadsterownego "nurkowania", tył "nie ucieka". Jeździłem na bardzo szerokich oponach Yokohama.
4,0
~Andrzej-Kraków
Ford Sierra II
Sedan 2.0 105KM 77kW
Zawieszenie bardzo dobrze zestrojone z tendencją do bardziej miękkiego,trzyma się drogi b. dobrze,auto po prostu płynie.Jedynym mankamentem są poddające się naszym drogom szczególnie zawieszenie z przodu (tuleje metalowo-gumowe wahacza),ale nie są to drogie części-na dodatek wymieniam je sam.
5,0
~Piccon (mailto: stamor83@onet.eu)
Ford Sierra II
Sedan 2.0 i 120KM 88kW
O moj Panie dziekuje Ci stokroc za to zes natchnal inzynierw do wyposazenia Sierry w JEDYNIE SLUSZNY TYLNY NAPED!!! Czepial sie bede, bo w mojej wersji (podstawowa - CL) nie ma SZPERY (mechanicznej blokady mechanizmu roznicowego). Jest ona dopiero w Ghia i XR4i.
5,0
~WOŁEK
Ford Sierra II
Sedan 2.0 i 116KM 85kW
AUTO SUPER, PALI GAZU OKOŁO 10L/100KM. ZAKUPIŁEM SIERKE NA POCZĄTKU TEGO ROKU ROCZNIK 1992, 2.0L + LPG, SEDAN ZA 1900 ZŁ. AUTO REWELACJA DUŻE, WYGODNE I TANIE W EKSPLOATACJI, PALI NA DYG, NIE MAM Z NIĄ ŻADNYCH PROBLEMÓW. POLECAM WSZYSTKIM, KTÓRZY CHCĄ MIEĆ DUŻE, WYGODNE I TANIE AUTO
5,0
~Sebastian
Ford Sierra II
Sedan 2.0 105KM 77kW
moim zdaniem w bezwypadkowym egzemplarzu ( takim sie poruszam ) odpowiednio utrzymane i ustawione zawieszenie ( zbieżność ) pracuje fenomenalnie co pozwala na pokonanie zakretów z naprawde sporą prędkością ( nieosiągalną dla wielu obecnie produkowanych samochodów )
4,0
~Azbest
Ford Sierra II
Sedan 2.0 i 120KM 88kW
Nie jest to najnowsza konstrukcja, jak dla mnie odrobinę za twarde zawieszenie, oczywiście jest to potrzebne, szczególnie przy tylnym napędzie, ale można by było deczko komfortu dorzucić. Bardzo dobry układ kierowniczy (jak to w fordach).
1,0
~ColtRider
Ford Sierra II
Sedan 1.6 71KM 52kW
Brak wspomagania w samochodzie o masie własnej 1260 kg to nieporozumienie, auto bardzo podsterowne, przy prędkości 50km/h i deszczu łatwo wpaść w poślizg. Ostrzegam przed awariami wału napędowego.
4,0
~MrCinu
Ford Sierra II
Sedan 2.0 i 120KM 88kW
Jeśli chodzi o zawieszenie to nie mam zastrzeżeń. Może nie trzyma tak jak w nowszych autach lub wielowahaczowe, ale jak na pojedyncze wahacze to nie ma co narzekać. Dobrze znosi \"polskie drogi\" ;)
Ford Sierra II Sedan