Szukaj

Lista ocen Ford Transit IV (44) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 50 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~krzychuDTL
Ford Transit IV
Furgon 2.5 D 75KM 55kW
Jeśli chodzi o sam silnik to wszystko właściwie w nim gra.Głowica przy blisko 400 000 jeszcze nie była ściągana,ale osprzęt lekko mówiąc zawodzi. Robione było: kolumna kierownicza(wymiana), kilka razy alternator(wymiana), 2x pęknięte resory piórowe, rozrusznik już nie liczę(wymiana), podpora wału bardzo często siada(wymiana), krzyżak wału często sie rozlatuje, komplet wtrysków raz zmieniany, raz pod koniec żywotności...
5,0
~Krzysztof kuj-pom
Ford Transit IV
Furgon 2.5 TD 85KM 63kW
Łożysko podpory wału ok.100zł, wkładka stacyjki (immobilaizer przełożony z innego kluczyka od danej wkładki)80zł., wymieniony komplet zamków (wyrabiają się we wszystkich fordach)ok.100zł Allegro.pl :), raz się zapowietrzył i nie odpalił (wymiana 4 wężyków za 10zł i spokój). Eksploatacji nie liczę. Zawieszenie najtrwalsze w swojej klasie. Mam jeszcze orginalne amortyzatory, ze 3 lata temu wymieniałem jakieś gumy, czy łączniki już nie...
4,0
~skurak@tlen.pl
Ford Transit IV
Furgon 2.5 TD 90KM 66kW
Jak na 150 tyś km to do tej pory : wyciek oleju spod uszczelki pokrywy zaworów(1 raz),nagminnie wypadające gumki dolne tylnych amortyzatorów (3 razy),pocenie pompy wody (1raz),ciągłe pocenie -ale jeszcze nie wyciek- z mostu i skrzyni biegów,rozszczelniona chłodnica,dwa razy klocki z przodu,raz tarcze i dwa razy wymieniony napęd rozrządu.Oraz oczywiście systematycznie filtry i olej co 8-9 tyś km.
5,0
~emde
Ford Transit IV
Furgon 2.5 D 75KM 55kW
To nie pierwszy mój Transit. Działo się sporo rzeczy, mniej lub bardziej poważnych - ale biorąc pod uwagę fakt, że samochód lekkiego życia nie ma (budowy przez całe swój żywot), to jest wyśmienicie. Tylko trzeba o nim pamiętać a nie bezkrytycznie katować. Każda większa usterka była sygnalizowana w porę w ten czy inny sposób, w trasie nigdy nie stanął.
1,0
~damianator
Ford Transit IV
Furgon 2.5 D 80KM 59kW
troche km ma nabite ale ma trzeci i pol silnika pierwszy 2,5 td nastepny to samo pozniej pol silnika nowego tzn kapitalny (za okolo 2tysa zł) i pozniej 2,5 diesel i to sie sprawdza bez turbo... turbina szybko siada a ten zwykly 2,5 diesel jest ok
4,0
~Bartek
Ford Transit IV
Furgon 2.5 D 75KM 55kW
Standard dla polskich dróg - sól + dziury. Po 1,5 roku w Polsce musiałem wymienić amortyzatory z przodu (koszt ok 700 zł). Druga rzecz - rozkleiła się szczęka w hamulcach (koszt ok 400 zł). Reszta działa idealnie.
3,0
~Lilo
Ford Transit IV
Furgon 2.5 D 80KM 59kW
to samo co wyżej kiedyś tylko miejliśmy problemy przez stacje bęzynową która prubowała kantować i dolewała coś do ropy ale zmiana stacji jak i rozcieńczacz do diesl-i załatwił sprawe i po krztuszeniu nie ma śladu
5,0
~zbyszek
Ford Transit IV
Furgon 2.5 TD 100KM 74kW
to auto uznaje za udane bo wszystko mechaniczne pracuje bez uwag niema czegoś takiego jak powazna usterka w tym modelu choć feler jest ale tu chodzi mi o blache poprostu za szybko koroduje
4,0
~Wojtek
Ford Transit IV
Furgon 2.5 D 80KM 59kW
Oprócz korozji chwalę sobie to auto. Dzieci mogą nawet w obłoconych buta wpadać do samochodu. Nie polecam narciarzom, chyba że wodnym. Na zimę łańcuchy i relanium (piszę o samochodzie nieobciążonym)
3,0
~weekend
Ford Transit IV
Furgon 2.5 D 75KM 55kW
chodzi na 3 gary z niewiadomych powodów zapowietrza się drugi gar tak po za tym nie jest źle a i blacharka w tym aucie to straszna pomyłka, rdzewiej jak polonez od produkcji
Ford Transit IV