Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Atu Plus (70) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 91 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Lunar
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Ogólnie po przejechaniu ponad 100 000 km tym autem mam do niego spory szacunek. Jak dotąd wymiany ograniczyły się do chłodnicy, tylnych amortyzatorów, a i jeszcze naprawa alternatora i dwa tłumiki pierwszy tuż po zakupie 30 tys drugi w zeszłym tygodniu po 139 000. Poza tym oczywiście mat eksploatacyjne : oleje, filtry, klocki. Jak dotąd fabryczne sprzęgło, fabryczne tarcze ham, bębny i szczęki choć te ostatnie są już na wykończeniu.
5,0
~Krystian Wójcik
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Autko spisuje się na medal.Z odpalaniem nigdy nie było problemów, odpala w największe mrozy i ogólnie zawsze. Mam poloneza około roku,ale nic sie nie popsuło. Dosłownie.Wcześniej jeżdziłem Caro i muszę przyznać że także zaskoczył mnie swoja bezawaryjnością.Wszystko po prostu zależy od tego czy ktoś dba o samochód,czy też ma go głęboko w nosie i zupełnie nim się nie interesuje,ale takie osoby nie powinny kupować Poloneza.
5,0
~lechu kat
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Jestem pozytywnie zaskoczony. Powaga - po 130000 km - żadnych poważnych napraw. Regeneracja rozrusznika, regeneracja alternatora, wymiana uszczelki pod głowicą. Czyli standard. Przydałoby się wymienić stacyjkę. I to wszystko. Oczywiście nie zapominając o bieżących sprawach (wymiana klocków, tarcz, akumulatora, olejów i płynów, świec itp., do dzisiaj jeżdżę bezproblemowo na oryginalnych amortyzatorach).
3,0
~Damian
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Autko mam od nowisci i gdyby nie gwarancja to bym poszedł z torbami poprostu było robione-wymieniane prawie wszystko że książki gwarancyjnej brakło na wpisy /sypnął sie silnik po 10/000 km.skrzynia bieg. tylne amortyzatory i wiele pierdołek a obecnie to klepie cos w silniku podobno wałek rozrządu.
5,0
~pablo_fso
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Samochód 10-letni ma prawo czasem mieć usterkę. Ostatnio wymieniłem uszczelnienie tylnego mostu - 9 zł. Słownie : dziewięć złotych i pół godzinki roboty. Edit po 2 latach : patrz post wyżej. Samochód nigdy nie odmówił posłuszeństwa i zawsze był gotowy do jazdy.
5,0
~damian
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Zdarzyła się poważna usterka... ale tylko dlatego że elektryk spalił mi komputer. Uważajcie do kogo jeździcie, oddał mi auto udając że wszystko ok. Potem się przyznał dostanie komputera kosztowało mnie trochę wysiłku, kosztował 500 złoty z wymianą, teraz mniej pali.
4,0
~Thomasso
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Na gwarancji wymieniłem: chłodnicę,łożysko wałka sprzęgłowego w skrzyni biegów,dwa razy mikroprocesor sterujący oświetleniem,wycieraczkami itp. Po 4 latach musiałem wymienić akumulator: marny ZAP Piastów na solidną Centrę Plus. Poza tym zero problemów.
5,0
~Sylwek(STACHO)
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Nigdy nie zdarzyło się aby polonez nie dojechał do końca trasy, poważne usterki zdarzają się rzadko, a nawet jeśli to najczęściej wynikają z niedopełnienia obowiązków przez kierowców (wymiana oleju, płynów itp.)
1,0
~stefan
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
do przebiegu 100000km dwa razy wymieniałem uszczelkę pod głowicą, rozrusznik, pompę wody, laski popychaczy, szczeki hamulcowe, chłodnice, i coś tam jeszcze na pewno było ale teraz nie pamiętam bo jak można tyle tego spamiętać

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Mazzi
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Regularne przeglądy w Polonezie Plusie wyeliminują poważne usterki jeśli taka miałaby się przytrafić. Ja nie pamiętam żebym był na regularnym przeglądzie bo potrzebuje taniego i trwałego samochodu jakim jest polonez.
FSO Polonez Atu Plus