Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Caro Plus 1.4 103KM 76kW 1997-1998 (10) - Silnik

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~akrupowicz - konrad9911@gazeta.pl
FSO Polonez
Caro Plus 1.4 103KM 76kW
Niewątpliwie najlepsza wersja poldka. Silnik naprawdę zaskakuję potencjałem. Z powodzeniem można się mierzyć z mocnymi furkami na światłach i jak na 1.4 103KM to naprawdę dużo. Bardzo mocą stroną jest niezawodność silnika. Jedynym warunkiem oprócz okresowego utrzymania jest nie kręcenie go na wysokich obrotach, gdy nie jest nagrzany (zdarza się, że wydmuchuję uszczelkę spod głowicy). Dobre spalanie. jak na te lata 6.5 litra na setkę, to...
4,0
~bełciarz
FSO Polonez
Caro Plus 1.4 103KM 76kW
Jeśli Polonez to tylko silniki: 2.0 GLE (z Forda Sierry-do 1991r.), 1.9 GLD (koncern PSA) lub 1.4 (Rover). Da się przeżyć jeśli sercem jest silnik 1.6 GSi lub MPi. Stanowczo odaradzam silnik 1.6 GLi, gdyż jest zbyt słaby do nadwozia auta i muli prawie jak maluch z silnikiem 50 ccm, a do tego pali jak F-16. Silnik 1.4 naprawdę daje radę, lecz most jest trochę za słaby do tego silnika, ale wystarczy sprawdzać stan oleju, a będzie śmigał bez awarii.
4,0
~Polonez_Rider
FSO Polonez
Caro Plus 1.4 103KM 76kW
Jak każda jednostka 16V lubi być wysoko kręcony, poniżej 2500 obrotów jazda jest bardzo uciążliwa dla kierowcy i auta. Tego silnika po prostu trzeba się nauczyć. Mnie on pasuje, a jedyną jego wadą mogą być dość drogie jak na Poloneza elementy eksploatacyjne(rozrząd z rolk. nap. ok. 230zł). Nigdy mnie nigdzie nie zawiódł stąd ta wysoka ocena.
4,0
~ng-krk nh
FSO Polonez
Caro Plus 1.4 103KM 76kW
Silnik jest mocny i dobrze chodzi, nie ma problemów z zapalaniem na zimno, na ciepło po odpaleniu trzeba go przytrzymać na gazie kilka sekund bo zgasnie, poza tym jest gitara, przebieg 140000 i oleju co wymiana (co 5000) nie dolewam. Przy wyższych obrotach głośny, ale to w końcu tylko Polonez.
4,0
~Piotr Domagalik
FSO Polonez
Caro Plus 1.4 103KM 76kW
Silnik Rovera 1.4 serii K16 z dwoma wałkami i 4 zaworami na cylinder jest trochę głośny ale zapewnia bardzo dobre osiągi 180km/h, 10,5sekundy. Jest wysokoobrotowy i lubi pohałasować na wysokich rpm ale normalnie jest bardzo cichy.
5,0
~dawibar@wp.pl
FSO Polonez
Caro Plus 1.4 103KM 76kW
silnik tuningowany na zamowienie w serwisie rovera seryjne osiagi - 103KM,200 km/h,8120 obr/min,obecne osiagi - 126KM,210 km/h (przy seryjnej skrzyni wiecej sie nie da chyba),8970 obr/min osiagi mierzone specjalnymi przyrzadami
4,0
~pawel
FSO Polonez
Caro Plus 1.4 103KM 76kW
najlepszy silnik jaki był wsadzany do poloneza, niestety częsci do niego nie należa do najtańszych. Małe spalanie.
4,0
~SK
FSO Polonez
Caro Plus 1.4 103KM 76kW
silniczek jest ok, ale kiepsko sie jezdzi ze wzgedu na tragiczne przelozenia skrzynki biegow
4,0
~Darek G.
FSO Polonez
Caro Plus 1.4 103KM 76kW
Bardzo elastyczny, zrywniejszy od innych silników
5,0
~dewujot@interia.pl
FSO Polonez
Caro Plus 1.4 103KM 76kW
niezawodny, elastyczny, "ma parę!"
FSO Polonez Caro Plus