Szukaj

Lista ocen FSO Polonez (1021) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 868 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~damian
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Czytając raporty o Vento, gość się chwalił że na gazie przy 90 spali mu 8,5 litra (vento to przedni napęd, a z tyłu belka skrętna). A więc komunikuję wszem i wobec mój Polonez 1.6 GSi LPG pali sobie na gazie minimum 9 litrów (przy bardzo spokojnej jeździe na trasie) więc nie wiele gorzej od nowocześniejszego Vento. 10 litrów to trasowa normalka tzn prędkości 100-120 średnio a przy wyprzedzaniu 140. 12-15 to miasto. (dla porównania vento...
3,0
~l.i.s@wp.pl
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
Zużycie paliwa jest mocno zróżnicowane. Od niecałych 7 litrów benzyny przy spokojnej jeździe w trasie, do ponad 12 litrów przy jeździe miejskiej w zimę. Serwis wbrew pozorom jest dość drogi - coraz mniej części, często trudny dostęp do podzespołów oraz niestety coraz mniej warsztatów zajmujących się serwisem Polonezów. Takie doświadczenia mam przynajmniej z Warszawy. Pocieszeniem może być jednak stosunkowo niski koszt naprawy zawieszenia....
4,0
~jureczek
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
w trasie przy prędkościach do 120 km/h pali 9l gazu,powyżej 120 km/h weźmie nawet 13-14l tyle że ja z taką prędkością nie jeżdżę,w mieście przy "średniej" jeździe bierze 11l,gazu oczywiście..ceny napraw bajecznie tanie,chociaż ja całe szczęście rzadko odwiedzam mechanika (odpukać),przez 20000 eksploatacji byłem raz...wymienić klocki,tarcze,płyny i olej..po za tym dużo rzeczy można zrobić samemu czy przy pomocy sąsiada,a nawet jeśli nie to...
5,0
~kulka marcin
FSO Polonez
Hatchback 2.0 112KM 82kW
będę go zawsze miło wspominał :-) sprawował się świetnie ... nie będę tu wypisywał awarii bo porównanie awarii do przejechanych kilometrów wychodzi znikomo ... gazu nie miałem ;-) ... choć od 2003 obiecywalem go sobie założyć ... ogółem autko całkiem,całkiem :-) ... w trasie dużo lepszych aut miękło ... spalanie "średnie" ... w trasie 9l przy średniej 140 km/h (wolniej niż 140 to nie jeździłem) przy 140-160 ok. 10,po mieście przy ostrej...
4,0
~Maarcin
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
A cena zakupu??? Śmiech. Za te pieniądze można najwyżej jeździć autobusem. Za kilka tysięcy można kupić w miarę jeżdzący i wyglądający egzemplarz kilkuletni i po przeżyciu szoku z ubezpieczeniem jeżdzić i naprawiać naprawdę tanio. Części w porównaniu do zachodznich też za grosze, ale naprawy (robocizna) w końcu porównywalna. Ogólnie wcale niedroga eksploatacja w odniesieniu do zachodnich. Jak ktoś nie musi się pokazać i zniesie liczne (!)...
1,0
~dzonks@gmail.com
FSO Polonez
Hatchback 1.6 GL 87KM 64kW
przy silniku 1,6 ciężko zejść poniżej 10 litrów. ja miałem LPG i w mieście brał 15 litrów. między bajki należy włożyć opowieść o małych kosztach związanych z poldkiem, chyba że ktoś lubi części ze szrotu i godziny w garażu. do starszych typów hamulców et caetera nie da się już kupić porządnych części. a generalnie części do poloneza nie są dobrej jakości, co powoduje że koszt serwisowania tej machiny nie są mniejsze niż koszta serwisowania...
4,0
~pistacjowy Joe
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Spalanie oczywiście od dawna powyżej norm światowych , za to niezawodnośc auta i ceny części z nawiązką to rekompensują. Dla porównania i orzeźwienia: komplet żarówek 20 zł, wszystkie nawet kobieta wymieni sama. W Toyocie Avensis 2007 wymiana żarówki ksenonowej (takie tam są, niestety) to kwota... 1200 zł. Żarówki, nie lampy! Oczywiście trzeba to zrobić w serwisie. I jakie znaczenie ma fakt, że poldek pali 2 litry więcej? To ścisła czołówka...
5,0
~marc525d
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
lepiej nie znajdziecie-jako studenta stać mnie na jazdę tym autem. kupiłem go za 800zł od pierwszego właściciela z gazem, zrobiłem 15 tys od sierpnia 2006. wymieniłem za ten czas: olej, filtry, klocki przód, przewody wys. napięcia + świece i kopułkę- profilaktycznie łożysko w kole i tlumnik i ostatnio 4 drążki z przodu. trochę tego jest, ale kosztowało śmieszną kase. ale jestem go pewny na drodze- robie trasy 200-300km i nic sie nie dzieje z...
4,0
~HUBERT
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
W ZASADZIE MIĘDZY DOBRZE A DOSKONALE. EGZEMPLARZ, KTÓRY UŻYTKUJĘ JEST [POZA DROBIAZGAMI TYPU PKNIĘTY FOTEL KIEROWCY ( POSPAWANY) ORAZ ZAWIAS KLAPY BAGAŻNIKA ] BEZAWARYJNY. CZĘŚCI W ZAWIESZENIACH TYPU KOŃCÓWKI POLECAM WYŁACZNIE FABRYCZNE ( NP. KOŃCÓWKA DRĄŻKA MAX.45 ZŁ). PRZEDNIE ZAWIESZENIE DO PIERWSZEJ INGERENCJI PRZEJECHAŁO 145 TYS.KM. POTEM ZAŁOŻYŁEM CZĘŚCI RZEMIEŚLNICZE I PO 30 TYS. KM BYŁEM Z POWROTEM W WARSZTACIE. POWRÓCIŁEM DO FABRYCZNYCH.

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 42

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~amarantowy
FSO Polonez
Truck 1.9 D 70KM 51kW
Nie znam ich ale firma kupiła Trucka, bo był najtańszy z ówcześnie dostępnych dostawczaków. Dodatkowo był on wtedy popularny, no i rodzimej produkcji więc nie sądzę aby coś kosztowało za dużo. Jeździliśmy dużo i często więc przerwa na obowiązkowy serwis musiała być możliwie krótka. Nigdy nie czekaliśmy za częściami. Wszystko było od ręki. Dodatkowo każdy potrafił go naprawić. Warsztatów nie trzeba było szukać.
FSO Polonez