Szukaj

Lista ocen Honda Accord V Sedan (143) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 131 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~NIKT
Honda Accord V
Sedan 2.0 i S 131KM 96kW
Na oleju MTF zalecanym do Hond skrzynia biegów chodzi bez zarzutów, biegi nie wchodzą zbyt twardo ani zbyt miękko lecz odczówa się perfekcje. Przy niskich obrotach jak również przy wysokich, a nawet krańcowych biegi wchodzą bez najmniejszego zgrzytnięcia i nie ma problemu z niemożnością wrzucenia biegu. Dzięki Hani obcym jest dla mnie uczucie niemożności wrzucenia wstecznego czy 1-dynki podczas ruszania czy parkowania.
3,0
~Michał
Honda Accord V
Sedan 2.0 TDi 105KM 77kW
dziwnie dobrane przełożenia, często trzeba wahlować lewarkiem w mieście, w korkach czasem 3 bieg jest za wysoki, a 2 za niski, zdecydowanie bardziej te auto lubi trasy, jeśli nie ma korków to może być. 1 i 2 praktycznie tylko do ruszania, przyspieszać zaczyna dopiero od 3. Jeśli chcesz dynamicznie ruszać ze skrzyżowania to kup benzynę.
5,0
~froniu1983
Honda Accord V
Sedan 1.8 i 16V 116KM 85kW
Skrzynia świetna, bardzo cicha, pracująca dość twardo, ale dzięki temu łatwiej wbić bieg. Nie potrzeba siły do lewarka, tym bardziej, że po tylu latach wybieraki działają jak nowe. Przydałaby się dłuższa piątka, albo szósty bieg, bo na trasie powyżej 120-130 jedzie na dość wysokich obrotach, co nie sprzyja oszczędnej jeździe
3,0
~Jan
Honda Accord V
Sedan 2.2 i VTEC 150KM 110kW
Wsteczny czasem nie chce wchodzić - trzeba kilka razy uruchomić sprzęgło i wchodzi. Do tego ma za długie przełożenie, jak na charakter silnika, który wymaga notorycznego machania skrzynią... i to w błyskawicznym tempie. Ale jest precyzyjna i nie zawiodła mnie nigdy. Co innego sprzęgło, które zwyczajnie mi się skończyło.
4,0
~Jarek
Honda Accord V
Sedan 2.2 i VTEC 150KM 110kW
Biegi wchodzą bardzo delikatnie i precyzyjnie. Nie nadaje się natomiast do błyskawicznej zmiany biegów. Jeżeli zrobimy to za szybko to zgrzyta mimo wciśniętego do końca sprzęgła. Jak dla mnie trochę za krótka jedynka. Czasem wsteczny nie chce wejść (podobno ten model tak ma). Brakuje 6-go biegu jak diabli.
3,0
~sookinsyn
Honda Accord V
Sedan 2.0 TDi 105KM 77kW
Po miesiącu uzytkowania zaczął dzwonic lewarek. Mechanicy (uwaga!!!) w serwisie radzili się nauczyc z tym życ - koszt wymiany uszkodzonej dzwigni zmiany biegów to 1000 PLN a zamienników niestety brak. Wytrzymalismy ( ja i lewarek) 1,5 roku i trzeba było wymienic ( przestały wchodzic biegi)
3,0
Honda Accord V
Sedan 1.8 i 16V 116KM 85kW
Z tego elementu nie jestem do końca zadowolony, dużo osób narzeka na pierwsze 2 biegi, lubi czasami lekko zgrzytnąć przy zmianie z 1 na 2. To może z winy całej mojej skrzyni bo jak kupiłem auto to tylko do niej mogłem się przyczepić ponieważ sprzęgło też trzeba było wymienić ( koszt 1000zł)
4,0
~sieluzyc@o2.pl
Honda Accord V
Sedan 2.0 i 116KM 85kW
Jezdze glownie autostradami i brakuje mi szostego biegu, zeby oszczedzac paliwo. Trojka wchodzi malo precyzyjnie, moze poprzedni wlasciciel za bardzo szarpal drazkiem, ale ma genialne przelozenie -- mozna na niej przejechac przez cale miasto. Wsteczny czasem nie wchodzi, ale w koncu sie udaje.
4,0
~Mieszko
Honda Accord V
Sedan 2.0 i S 131KM 96kW
pracuje bardzo dobrze , sam proces zmiany biegów bliski ideału. niestety sa tez wady - mała - czasem trzeba poprawic wsteczny (nieprzeszkadza)i duża - piątka jest za nisko , powinni ja dac wyzej albo dodac szóstke , na autostradach nie podrozuje sie najlepiej.
4,0
~Booocian
Honda Accord V
Sedan 1.8 i 16V 116KM 85kW
Po komentarzach widzę, że bywają problemy ze sprzęgłem. Potwierdzam. Przy kupnie auto miało 182 tys km i czuć szarpanie przy ruszaniu na zimnym silniku. Czasem zgrzyta przy zmianie biegu z 1 na 2 na zimnym silniku - prawdopodobnie synchronizator drugiego biegu.
Honda Accord V Sedan