Szukaj

Lista ocen Honda Accord VII (281) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 361 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~accord
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rdzewieje tylna belka i podwozie. Mimo corocznych przeglądów w Aso Karlik w Poznaniu i sprawdzaniu podwozia chyba tylko na fakturze zauważyłem w niezależnym serwisie zardzewiałą tylnią belkę i elemety podwozia. Auto z przebiegiem 67 tys od nowosci serwisowane 1 właściciel. Serwis Karlik od razu uciszył sprawę i zrobił to wypisakował i zabezpieczył. W poprzednim VI modelu miałem to samo. Usterka która jako następna wyszła to tzw \"żabki\" przy...
2,0
~Marcin
Honda Accord VII
Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
jak taki producent mógł wypuścić auto w którym można zgubić koło? nie rozumiem...chodzi tu o sworznie zwrotnicy, jeśli nie wymienicie na czas, to zgubicie koło...ja tego doświadczyłem i nie chcę więcej zawieszenia w których sworzeń jest dociskany przez sprężynę przez co nie słychać stuków zawieszenia...na szarpakach nie wyczuwalne, trzeba po prostu wziąć łychę i każdy sworzeń sprawdzić ręcznie, dlatego trzeba wymieniać je na wysokiej jakości...
1,0
~mjanisze@o2.pl
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Tragedia. Kupiłem Hondę żeby mieć święty spokój... a tu du.. . Skrzypiał pedał od sprzęgła - na gwarancji wymienili pompę sprzęgła (+ dla ASO sami stwierdzili i wymienili) coś w tylnym zawiasie stukało - gwarancja a 2 miechy po skończonej gwarancji.. silnik wydawał dzwięki jak szlifierka kontowa - koło pasowe wału (1400-tylko oryginał), napinacz paska (600 - zamiennik (org. 1000)) pasek (100 zamiennik (org. 200)) + robota 600 (nie w ASO)...
4,0
~Były Passat
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Od początku skrzypiało sprzęgło, kolejne smarowania przy okazji przeglądów problem załatwiały na krótko. Po ok. 120 tys. sprzegło w końcu zdecydowałem się wymienić, było twarde. Różnica po wymianie była wyraźnie widoczna. Mimo braku kolizji po 8 latach eksploatacji samochodu zaczęła w czasie jazdy niekiedy włączać się kontrolka systemu SRS, kasowanie błedów nic na dłużej nie dawało, problem powracał. Dopiero diagnoza bez wyłączania silnika...
4,0
~Użytkownik Hondy
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Z poważniejszych napraw należy wymienić: wymianę kolektora wydechowego (nieszczelność skutkowała smrodem spalin w kabienie) oraz konieczność regeneracji alternatora. Innych poważnych usterek brak, niemniej jednak aktualnie z uwagi na występujące poślizgi sprzęgła (przy przyspieszaniu) oraz gwizdanie turbiny przygotowuję się mentalnie do większych wydatków... Jak na 80 000 km. przebiegu uważam, że jest bardzo przyzwoicie, nie daję pięciu...
2,0
~Szymon
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Ponoć padają sprzęgła, a raczej docisk. Tak czy inaczej wiąże się to z demontażem skrzyni co generuje koszta. Trzeba pilnować sworzni wahacza, bo zaniedbanie tej kwestii może skończyć się tragedią! Grzechoczą łańcuchy rozrządu. Na forum można wyczytać że po 2005r poprawiono rozrząd. Guzik prawda oglądałem 4 accordy 07r. Wszystkie grzechotały, a na ulicy spotkalem juz pierwszego nowszego accorda z 2.2 I-DTEC który też rzęził więc Honda nie...
1,0
~zawiedziony Hondziarz
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
No niestety auto ma powazny problem z trwaloscia lancucha rozrzadu.Oczywiscie dodatkowy problem to to ze przy jego wymianie trzeba zdemontowac wtryski, ktore na bank tego nie wytrzymaja wiec koszta naprawy robia sie kosmiczne. Po liftingu jest troche lepiej ,bo zastosowano gumki na wtryskach ,ktore zapobiegaja i zapiekaniu sie. Jednym slowem slyszysz niepokojace dzwieki z silnika to ,albo szykuj sie na wydatki ,albo pozegnaj sie z tym niwypalem
1,0
~studio.aerografu@gmail.com
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
dla mojej Hani ostatnie mrozy byly porazka - od trefnego paliwa zalaczyl sie check - czyszczenie pompy dalo dobry efekt, wymienilem olej, filtry i na drugi dzien padla sprezarka od turbo - koszta ogromne - sama uzywana sperzarka 1500, ale cos ja uszkodzilo ze strony silnika wiec doszukiwanie co to bylo i rozkrecanie go pociagnie nastepne 3 tysie i nie wiadomo jaki skutek przyniesie - ale trzeba to zrobic, bo auto w ogole nie spina sie do jazdy
4,0
~Marek
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
Zużyty wałek wydechowy wada fabryczna (105 tys.), synchronizator skrzyni biegów - serwis ...\"zdarza się szczególnie w CRV ale akcji serwisowej nie było ...\" (125tys.)Wgrywanie nowego oprogramowania komputera (akcja serwisowa). Obecnie drżenie chyba przeguby się kończą. Mimo tych nieprzyjemności wystawiam ocenę dobrą ponieważ - w odróżnieniu od znajomych użytkujących inne nowe wynalazki nigdy nie musiałem wzywać pomocy drogowej.
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
7,6
l/100km
10,4
l/100km
12,0
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~seta
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Po 3 tys. wymiana turbiny. Po 90 tys. wymiana kolektora spalinowego -2400,00 (okazało się później że Honda wydłużyła gwarancje do 7 lat na klektor, ale Honda Polska nie chce tego honorować) Po 105 tys wymiana łańcuszka rozrządu (Homda reklamuje że łańcuszek jest dorzywotni) - koszt części z robocizną 9700,00 Totalna padaka. Samochód wyprodukowany w Japońskiej fabryce, raczej garażu.
Honda Accord VII