Szukaj

Lista ocen Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW 2002-2008 (44) - Silnik

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Były Passat
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Silnik bardzo dobry, system vvti gwarantuje, gdy potrzeba stosowny przyrost mocy, na co dzień można zaś jeździć spokojnie ale i oszczędnie, zmieniając biegi przy 2 - 2,5 tys obrotów. 190 KM daje sporo możliwości. przy wyprzedzaniu w polskich warunkach rzecz niezastąpiona. Na poczatku oleju nie musiałem dolewać. Od jakiegoś czasu, nie pamiętam po jakim przebiegu - 70 - 80 tys. km stało sie to w niewielkich ilościach konieczne - może 1l na 10000...
5,0
~Rudi44
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Osiągi, osiagi, osiagi!! Wkręcanie na coraz wyższe obroty aż w końcu osiągniecie maxymalnej mocy przy prawie 7000obr/min - wiele innych samochodow ma juz dawno odcinke a tutaj jedziemy dalej:) Ne zapominajmy ze to jest limuzyna. Najwyzsze noty! Auto daje nieprawdopodobne emocje podczas jazdy, jak bolid formuły 1!
4,0
~Marcin
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Na początku wydaje się, że to rakieta ale po dłuższym jeżdżeniu brakuje mu mocy. Niby 190 KM to dużo jak na samochód bez turbiny ale zważywszy na jego gabaryty oraz masę, moc mogłaby być większa.
5,0
~MarioDLN
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
190 km daje rade w każdych warunkach. Do tego dobra instalacja Prins i nie ma problemów z tańszą jazdą. Silniczek bardzo lubi wysokie obroty zabawa zaczyna się od 3.5tyś obrotów a kończy na lekko ponad 7 :)
4,0
~Marcin
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Silnik 2.4 daje duzo frajdy ale zawsze jest ten maly niedosyt. Mogloby byc troszke wiecej konikow pod maska z pojemnosci 2.4L. Nadrabia natomiast moment obr. dostepny juz od 2tys obr.
5,0
~Nightflyer
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Narazie przejechalem dopiero 1000km i jezdze grzecznie, tylko 3000 obrotow. Wiem, ze silini juz dotarte na fabryce, ale wole miec spokoj. Do 3000 jest IDEALNY, a poznie zobaczymy jak wyzej.
3,0
~Zygmunt
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Na papierze mocny realnie tego nie czuć,dolewki oleju doprowadzały mnie do szału ,później sie przyzwyczaiłem,in plus w zasadzie nie wymaga dodatkowej obsługi :)
5,0
~Roger
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Bajka, niesamowicznie dynamiczny,dużo elastyczniejszy niż bazowy 2,0, sprawiający duża frajdę z jazdy a jeśli ktoś lubi wysokie kręcenie obrotów to będzie niesamowicie zadowolony
5,0
~Rysiek
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Na trasie nie ma praktycznie potrzeby używania biegów poniżej 4-ego. Auto zbiera się fantastycznie. Jedyny mankament - trzeba kręcić silnik powyżej 4 500 obrotów.
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
13,7
l/100km
13,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Marek
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Silnik niezawodny i bezobsługowy, napęd wałków łańcuszkiem, zawory regulowane śrubami. Nie ma co się popsuć. Brak plastikowych tanich komponentów
Honda Accord VII Sedan