Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW 1995-2001 (338) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 262 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~kaczor802@wp.pl
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Wyciszenie jest w miarę ok. Do 2500 obrotów silnik pracuje w miarę cicho (zawsze słucham muzyki, albo radia kiedy jadę, praca silnika w tym zakresie nie przeszkadza), później robi się już głośno, ale to w końcu samochód z zacięciem sportowym. Osobiście lubię odgłos pracującego silnika (może to skrzywienie po zrobieniu 15000 km maluchem:P), zwłaszcza, że civic przyjemnie wkręca się na wyższe obroty i brzmi bardzo ładnie, niemniej jednak trzeba...
3,0
~czesterpn
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Tu pieta achillesowa. Oczywiscie nie ma tragedii ale...silnik jest glosny wewnatrz chociaz z zewnatrz wszyscy mowia ze pracuje jedwabiscie i cichutko. na trasie powyzej 100km/h glosno. Wyciszenie zawieszenia tez nie najlepsze choc i tak jest bajka naprzeciw civica 5 gen (jajko). Sporadycznie cos zaskrzypi w boczku drzwi ale przy tym przebiegu i naszych drogach...Kto lubi podrozowac na trasie w ciszy nie powinien kupowac tego auta. Ze wzgledu...
3,0
~aleframazon
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
najgorsza ocena ze wszystkiego - bo przeciętna - nie przywiązano tu uwagi do wyciszenia - dodatkowo moja Honda ma przednie lusterka z prześwitem - większy bajer - ładnie wygląda + w kolorze nadwozia - ale nie da się jechać szybko przy otwartej szybie - około 100 km/h i nawet przy zamkniętej słychać świst opływającego powietrza co przy dłuższej jeździe może być irytujące. (zapewne nie ma tego przy standardowych lusterkach). Silnik oczywiście...
4,0
~por. borewicz
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
silnik pow. 4000rpm daje znac o sobie, poza tym mam opony 195mm i ich szum jest dosc uporczliwy powyzej 80km/h, na szczescie powyzej 120kmh nie jezdze zbyt czesto, kiedy to halas jest na prawde spory, poza tym, auto juz swoje lata ma i uszczelki w drzwiach tez nie trzymaja idealnie. jezdzilem skoda felicja i w porownaniu do niej to jest to oaza ciszy i spokoju, w tym aucie pomimow 12 lat i przebiegu prawie 200,000km nic nie skrzypi i nie...
4,0
~malyboss (malyboss@go2.pl)
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Do 90-100 nie słychać prawie nic, tylko delikatny szum powietrza. Powyżej 100 szum powietrza zaczyna nieco przeszkadzać, ale jest znośnie. Do kabiny zaczyna docierać, nawet przyjemne, ryczenie silnika. Powyżej 130 zaczyna być już nieznośnie. Ryk silnika jest całkiem O.K., i nie jest przykry, ale wszechobecne gwizdy i świsty powietrza opływającego auto czynią jazdę przykrą i coraz bardziej męczącą. Bardzo duża różnica w głośności z zamkniętymi...
3,0
~Palapokolana
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Wyciszenie w samochodzie jest nie taka fajna jak myślałem że będzie, powyżej 100 - 120 km/h słyszymy prawie wszystko z zewnątrz, słyszymy silnik dość głośno również. Myślę że nie jest to problem aż tak duży bo zawsze można wyciszyć samochód własnoręcznie, drzwi, maska,dach, wszystko da się wyciszyć w dość tani sposób, wystarczą chęci, chociaż ludzie mający zmodyfikowany silnik lekko, myślę że nie ma sensu wyciszać maski :) warto słyszeć piękny...
4,0
~farmer
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Heh. Mogłoby być ciszej. Przy większych prędkościach lub na dziurach, jest trochę za głośno - nie, żebym musiał krzyczeć do żony, albo ona do mnie, ale może to być lekko uciążliwe podczas dłuższej jazdy. Powtarzam jednak słowa: trochę i lekko! Nie jest aż tak głośno. Po Jeśli się przesiądziemy z Mercedesa, będą nas uszy bolały, ale po jakichś starszych opelkach, Vw, fiatach czy innych polonezach, będziemy cieszyli się błogą ciszą... 4.
1,0
~jakubgorski@yahoo.com
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Nie sadzilem ze mozna zrobic tak glosny samochod, wyciszenie to cos co chyba zostalo przemilczane w projekcie tego auta, i niech nikt nie mowi ze tak ma byc bo wysokie obroty i tym podobne. Pod wzgledem wyciszenia to dno!!! Zainwestowalem prawie 3k zl w wyciszenie i uwazam ze zmarnowalem te pieniadze. Materialy Dynamat poprawily znaczaco komfort podruzowania ale i tak jest raczej glosno.
5,0
~Marcin
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
jest bardzo dobrze, od tej klasy nie ma co wymagać, ale na biegu jałowym tylko obrotomierz pokazuje że silnik pracuje, powyżej 4tys.obr/min jest już słychać silnik w kabinie.poprzednia wersja(wprawdzie japońska), dużo słabiej wyciszona, tu już jest poprawa.w porównaniu z accordem 99r. to jest troszkę gorzej ale accord to klasa średnia wyższa, więc jest bardzo dobrze.
2,0
~jpal
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Mocny jak na takie auto silnik powoduje dużo hałasu we wnętrzu. Jako że silnik lubi wyższe obroty - potęguje to wrażenie. Głośna jest też wentylacja. Dodatkowo - w moim modelu (11 lat) pojawia się dużo świstów powietrza (przy bocznych szybach) i bardzo mocno słychać różne \'czynniki zewnętrzne\' w czasie jazdy - np. kamyki uderzające o podwozie, błoto odrywające się od kół itp.
Honda Civic VI Hatchback