Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VI Sedan

yaneck84, 14 lat temu
Silnik 1.4 i 90KM 66kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 170 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Civic VI Sedan 1.4 i 90KM 66kW 1995-2001 - Oceń swoje auto
3,92
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik o pojemności 1.4 16v SOHC 90 koni zapewnia przyzwoite osiągi ważącemu niewiele Civicowi,trzeba go tylko wysoko\"kręcić\" na obroty.B.dobra niezawodna jednostka napędowa.
4,0
Całokształt
Ogólna ocena końcowa \"4+\".Auto niezawodne,dość ekonmoczne przy spokojnej jeździe,po 170 tys.km.zero zużycia oleju cały czas ten sam poziom od wymiany do wymiany,zero wycieków z pod pokrywy zaworów i skrzyni biegów.Minusy to hałas w kabinie pazażerskiej w wyższym zakresie obrotów silnika,mało komfortowe i głośne zawieszenie czuć każdą nierówność na drodze,ale bardzo trwałe.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik dość głośny (lubi wysokie obroty) Jeżeli chodzi o elastyczność niema tragedii
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia- bez zarzutu dobrze zestopniowana Wbijanie biegów idealne
3,0
Układ jezdny
Dosyć twarde zawieszenie,mało komfortowe jeżeli chodzi o tłumienie nierówności na drodze.Mały mankament tylnego zawieszenia wielowahaczowego tuleje met.gum.niska trwałość zamienników rekompensuje to tania i szybka wymiana.Po 170 tys.km wymiana sworzni wahacza przedniego dolnego.Ale trzeba przyznać że zawieszenie bardzo trwałe.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra widoczność,choć za przednim słupkiem czasami się coś \"chowa\"
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką bez zarzutu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobre ogrzewanie,niewiem nic o klimie bo jej nie było.Ale zimą ogrzewanie działa błyskawicznie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie czarujmy się miejsca jest mało,dla kierowcy i pasażera obok jest ok,gorzej z tylna kanapą.Dosć obszerny bagażnik w wersji sedan.
2,0
Wyciszenie
I tu pojawia się problem,silniki Hondy lubią wyskoie obroty przez co w kabinie robi się głośno,dłuższa podróż autostradą przy 130 km/h męczy,moim zdaniem wnętrze auta powinno być bardzie wyciszone.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto ekonomiczne przy spokojnej jeździe,jeżeli chodzi o jazdę dynamiczną spalanie drastycznie wzrasta
4,0
Stosunek jakość/cena
Za tę cenę otrzymujemy produkt na którym sie nie zawiedziemy,mamy pewność że nie staniemy w połowie zamierzonej trasy czekając na pomoc drogową.Fakt faktem dosyć drogie częsci zamienne te oryginalne,ale o to sie nie trzeba martwić ponieważ nasz rynek nafaszerowany jest zamiennikami róznej maści zwracajcie tylko uwagę na te najtańsze,są słabej jakości i szybko sie zużywają,po co płacić podwójnie za robotę wykonaną przez mechanika?
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do niczego nie można sie przyczepić,wszystko działa tak jak powinno.Ani jednej spalonej żarówki podswietlenia licznika oraz deski rozdzielczej,zero problemów z przełącznikami i elektryką.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Posiadałem ten samochód przez dwa lata,oprócz wymiany tuleji met.gum.wahaczy z tyłu nie robiłem z tym autem nic oprócz wymany oleju i filtrów.Zrobiłem nim ok 35 tys.km przez 2 lata.Tylko lać bęzyne i jeździć

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VI Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
7,8
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VI Sedan