Szukaj

Lista ocen Honda Civic VII (411) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 297 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Ryszard M.
Honda Civic VII
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Tutaj zdecydowanie tragedia !!! Sprawdza sie powiedzenie, że dla tego kto jeździł Focusem, każdy nowy samochód bedzie niespełniony pod względem prowadzenia. Civic to przeciwieństwo Forda. Buja się na wszystkie strony na wybojach, przechyla na zakrętach... Niby jest twardy, ale to nie jest tat twardość do której przyzwyczaja Ford. Nadwozie Hondy sprawia wrażenie jakby było przymocowane do podwozia gumką od majtek, i o ile to drugie trzyma...
5,0
~Michał
Honda Civic VII
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
Posiadam wersję najbogatszą ES z bardziej komfortowymi nastawami, +1cm. Uważam, że ta wersja nadaje się lepiej na nasze drogi od wersji Sport, szczególnie w połączeniu z 15" felgami (16" w Sport), czasami brakuje mi trochę sztywności w ciaśniejszych zakrętach w porównaniu do wcześniejszej Hondy, ale do pewnego momentu, dośc wysoko położonego momentu można przejechać całkiem sprawnie zakręty, dba o to wielowahacz z tyłu i stabilizatory przód i...
4,0
~Arek1981
Honda Civic VII
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Zawieszenie jest dość twardo zestrojone, auto dobrze trzyma się drogi choć na nierównościach potrafi podskakiwać. Komfort średni,ale ja to akurat lubię. Hamulce są bardzo skuteczne.Po 80 tys. km na polskich drogach kondycja zawieszenia jest OK,ale po zimie najprawdopodobniej czeka mnie wymiana amortyzatorów tylnych,bo na badaniu technicznym skuteczność tylnych amortyzatorów wykazała 42%, diagnosta powiedział że są jeszcze dobre,ale ja wolę...
3,0
~Człowiek
Honda Civic VII
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Jestem rozczarowany. W swoim życiu prowadziłem Civica 5-drzwiowego poprzedniej generacji, Civica VII - ale trzy drzwiowego, po liftingu i w wersji sport, oraz Accorda w wersji sport. Te auta były wręcz przybite do drogi. Mam świadomość, że moja 5-drzwiówka została stworzona z myślą o większym komforcie (odejście Hondy od sportowego charakteru auta), ale na Boga, moje auto jest stanowczo za miękkie! A tak lubiłem szybkie zakręty... Miękkość...
2,0
~sleepwalker
Honda Civic VII
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Nieprecyzyjny układ kierowniczy, szczególnie przeszkadza to przy wyższych prędkościach (luzów brak, geometria ok, nowe amortyzatory - sprawdzałem w ASO). Zawieszenie potrafi głośno skrzypieć (jak stara kanapa) podczas najeżdżania na progi spowalniające i inne głębokie nierówności. Duże przechyły w szybkich łukach, dość nerwowe zachowanie przy gwałtownych skrętach. Komfort jazdy raczej niski. Auto jest też bardzo wrażliwe na boczny wiatr....
4,0
~TB
Honda Civic VII
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
To dobra cecha civika, prowadzi się bardzo pewnie i potrafi na zakręcie zaskoczyć niejednego kierowcę. Bardzo stabilny, trudno go wyprowadzić z równowagi. Niestety, komfort jest niewielki. Tylne zawieszenie o małym skoku daje względnie duży bagażnik, jednak nie jest to idealne rozwiązanie. Przednie zawieszenie jest lepsze, chociaż kąt wyprzedzenia zwrotnicy jest za mały i czasem koła nie wracają do punktu 0. Wspomaganie nie jest zbyt mocne,...
3,0
~Paweł
Honda Civic VII
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Tu jest najgorzej. Auto kupiłem niedoinwestowane i serwis zawieszenia na początku pochłonął około 1000zl(częsci z robocizną poza ASO). Od tej pory nakręciło się już ponad 40tyś km i jest w miarę ok. Piszę w miarę, bo zdarzaja się słyszalne stuki. Zawieszenie jest raczej twarde i wszystkie nierówności nawierzchni są wyczuwalne. Brakuje mi tu większego komfortu. Po zakupie wymieniłem również hamulce przód (częsci około 400zl robicizna własna...
4,0
~Cichy C.
Honda Civic VII
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
Auto ogólnie dobrze sie prowadzi, jeżdze na letnich 195/60/15 jednakże bede zmieniał na 16cali i 195/55 powinno się jeszcze poprawic. Choc np Alfa Romeo 147 kolegi jeździ w zakrętach lepiej a opony takie same. W porównaniu do aut którymi miałem okazję jeździć lub je posiadałem, nie ma porównania do Subaru Impreza GL ale to wiadomo, Audi A3 \"98 bardziej komfortowe i dużo stabilniejsze ze względu na wagę powyżej 140km/h, w stosunku do HC Coupe...
4,0
~Marcin
Honda Civic VII
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Plusy: Najbardziej precyzyjny układ kierowniczy z jakim miałem do czynienia. Wzór dla innych aut. Dość sztywne zawieszenie, dobrze czuć co się dzieje na drodze. Wielowahaczowe z tyłu, co rzadko się zdarza. Mimo to poza wymianami drobiazgów czyli końcówki drążków itp. - jest wytrzymałe. Minusy: Duża średnica zawracania. Krótki skok amortyzatorów, trzeba uważać na naszych drogach. Nadwozie trochę za bardzo wychyla się na boki w zakrętach, może...
3,0
~Teltzman
Honda Civic VII
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Na wstępie napisze że ktoś wcześniej zamontował sportowe zawieszenie amortyzatory i sprężyny na gładkim równym asfalcie to bajka to auto się po prosu klei do asfaltu idzie jak przeciąg . Ale na nierównym asfalcie lub drodze nie utwardzonej to auto to koszmar przez to mam go serdecznie dosyć nie da się tym szybko latać po prostej a co dopiero na zakrętach uważam że to jest nawet niebezpieczne całe auto wybija się na hopkach nierównościach tak...
Honda Civic VII