Ja jeżdżę nim Polska-Belgia, Belgia-Polska, na 6-tym biegu spokojnie można jeździć 130 km/h przy 4 tys.obrotow, w mieście b.fajnie, w trasie wymaga cierpliwości. Silnik bezobsługowy, łańcuch rozrządu, nie trzeba regulować luzów zaworowych jak w silnikach v-tec montowanych w tym samochodach
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna dobra, najważniejsze że zawsze w tym aucie jest 6 biegów
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny, zawieszenie twarde i mało komfortowe ale za to odporne na dziurawe polskie drogi, coś za coś, w autach segmentu wyżej macie często komfortowy wielowahacz lecz jak się coś zepsuje czeka nas droga impreza
3,0
Karoseria
Podatna na odpryski, miękki lakier, nie jest skłonna do szybkiego korodowania na szczęście ale trzeba mieć oko na korozję
Komfort
3,0
Widoczność
Tu jest problem, w wyniku bardzo ładnego podwozia, widoczność z tyłu bardzo ograniczona, nie polecam swieżemu kierowcy
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i czytelne, bardzo dobrze
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
U mnie Jest problem z wydajnością klimy, być może taki mam egzemplarz, lecz moi rodzice mają ten sam model i też mają problem z wentylacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie nie jest mocną stroną, ale nie jest najgorzej, w Mazdzie 3 czy 6 oraz hyundaiu Matrixie jest gorzej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ok
5,0
Stosunek jakość/cena
Ok, trzeszczące plastiki jedyna wada,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
musiałem wymienić skraplacz klimy, warto zbadać przy kupnie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, mieszkam w Belgii i często podróżuje autem do Polski, brak usterek 25-30 tys km rocznie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 83KM 61kW
[l/100km]