Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 5d

ag1981, 11 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 84 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Bardzo przestronne auto i ogromny jak na tę klasę bagażnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Wspaniałe auto dla ludzi, którzy kochają Hondy i dla tych, którze lubią się wyróżniać, bo wygląd jest \"nieziemski\":)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest w sam raz do tego auta, 1.4 to porażka, natomiast 1.8 potrafi być naprawdę oszczędny, a gdy trzeba i się go wkręci powyżej 4 tys.obr/min to potrafi \"odejść\" i całkiem fajnie brzmieć:), choć V6 czy więcej to to nie jest.
5,0
Skrzynia biegów
Idealnie, jedynie czasami wsteczny nie chce wejść za pierwszym razem
5,0
Układ jezdny
Uważam, że auto naprawdę prowadzi się bardzo pewnie, przyjemnie, na RÓWNYM!!! asfalcie jazda po zakrętach to prawdziwa przyjemność, szkoda, że nasze drogi nie są niestety w większości stworzone dla takich aut - uwaga - zawieszenie naprawdę twarde, ja to lubię, ale nie każdemu przypadnie do gustu
Komfort
3,0
Widoczność
Jeden z największych minusów tego auta - widoczność przez tylną szybę zerowa, do tego brak tylniej wycieraczki, sytuację ratują bardzo dobre lusterka boczne i fabryczne czujniki parkowania(naprawdę polecam wersję z czujnikami)
4,0
Ergonomia
Z początku można mieć mały kociokwik, bo rozmieszczenie poszczególnych przycisków wymaga przyzwyczajenia, ale nie trzeba być mgr inż. -wystarczy trochę chęci. Jedynie przycisk START ENGINE (czyli uruchamianie silnika) jest umieszczony w lewym dolnym rogu i co dziwniejsze, najpierw trzeba klasycznie kluczykiem włączyć zapłon, a dopiero później przyciskiem uruchomić silnik.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam żadnych uwag do wentylacji i ogrzewania, klima działa super.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń jest wzrorowa!!!, miejsca w samochodzie i bagażniku jest więcej niż w niejednym wanie czy aucie klasy D czy E:)
3,0
Wyciszenie
Jak to Hondy:) - dla mnie jako miłośnika jest git, ale dla przeciętnego użytkownia:D będzie głośno, zwłaszcza jak się jedzie powyżej 3500 obr/min czyli np. powyżej 120 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Uważam, że jak na takie osiągi, suto jest bardzo ekonomiczne,a do tego to prosty, sprawdzony beznyniak, beż żadnego turbo, czy jak w dieslach filtry DPF, dwumasy, czy wrażliwe wtryskiwacze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest drogie w zakupie i serwisowaniu, ale odpłaca się niezawodnością
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam te auto od nowości - przez 5 lat i ponad 80 tys.km. nie się niepokojącego nie wydarzyło - 45 tys.km. wymieniłem klocki hamulcowe z przodu, teraz powoli przymierzam się do wymiany klocków tylnich i przednich wraz z tarczami przednimi. Do tej pory wymieniłem 1 komplet żarówek!!!. Tak naprawdę jedyną, ale za to ogromną wadą jest beznadziejnie słaby lakier - zwłaszcza czarny:(, rysuje się chyba od samego patrzenia na niego, no cóż - ekologiczne lakiery wodne są do niczego:(
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory żadnej poważnej usterki

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57

Honda Civic VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda Civic VIII Hatchback 5d