Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010 (44) - Silnik

Na liście zabraknie 16 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Mobilfun
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Największa zaleta to naprawdę bardzo niskie spalanie, do tego ma fajne odejście. Z minusów przynajmniej w moim egzemplarzu problemy z kolektorem dolotowym przez który było mocno czuć spaliny w aucie. Zmieniany po czasie problem powrócił. Trzeba było jeździć na zamkniętym obiegu nawiewu co skutkowało ciągłym zaparowaniem szyb. Okazało się również że jest okopcone cięgno turbiny co również miało wpływ na cofające się spaliny- jedyna możliwość to...
5,0
~Radzio
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Świetny, już seryjny był mocny ale po zmianie oprogramowania i podniesieniu mocy do 160KM to już jest świetny(chociaż wiem że podnoszą do 200 km na samym komputerze ale wtedy to już sprzęgło dostaje w ****), ciągnie od samego dołu a spalanie spadło około 1l/100km. Spala mi przy normalnej jeździe około 6-6,5l maksymalnie w zimie i dynamicznej jeździe do 8l, natomiast w trasie bez problemu można zejść do 5 a nawet poniżej, na normalnym paliwie...
5,0
~Johnny
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Bardzo dobra kultura pracy i ekonomia. Silnik jest dynamiczny i oszczędny, świetny na długie trasy, stworzony na autostrady ma wystarczająco mocy przez co pozwala poruszać się sprawnie a przy tym oszczędnie. Najlepsza jednostka Diesla na rynku. Silnik praktycznie bezawaryjny, ale trzeba o niego dbać, lać dobre paliwo, olej wymieniać na czas poprzedzając płukanką, lać dobry syntetyk 0W30 lub 5W30. Ja zmieniam co ok 8-9 tyś km. Raz na jakiś czas...
5,0
~Andrzej
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Jeden z najlepszych nowoczesnych silników diesla. Podstawowe 140 konie można w bardzo łatwy sposób zwiększyć do prawie 200 bez żadnej ingerencji w resztę auta, oczywiście warto by było mieć sprawne sprzęgło i dwumase ale oryginalne Hondowskie podzespoły śmiało wytrzymają taką moc. Silnik nie bierze oleju, pracuje równo i bez problemów. Mój egzemplarz ma przejechane 230tys (ja zrobiłem nim ponad 30tys) i nie sprawia żadnego problemu. Wśród...
5,0
~akdark
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Silnik to jeden z najlepszych diesli.Jego kultura pracy tylko na biegu jałowym może być \\\"pomylona\\\" z dieslem.Dalej to już elastyczność i spalanie turbodiesla, moc i obroty i dźwięk jak w benzynie. Ten diesel kręci się do prawie 6tys!!! i daje charakterystyczny dla Hondy pomruk. Jego dynamikę można określić jako \\\"fałdowanie asfaltu\\\", mało który diesel \\\"do setki\\\" w mniej niż 9sek. Rewelacja! Polecam przejechanie się wersją...
5,0
~Michał
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Jeden z cichszych diesli w klasie kompakt. Osiągi mogą przerazić mało doświadczonego kierowcę- auto przyspiesza od wolnych obrotów, ale od ok 1700 auto idzie o żywot. I co ciekawe, można go też wysoko kręcić jak na diesla. Jak szósty bieg wrzucimy przy ok 80km/h, to 120 pokazuje się jakby od niechcenia i to piekielnie szybko. Ale można też pykać na niziutkich obrotach i nie ma żadnych wibracji jak np. w TDI. Ważne też jest to ,że auto nie...
5,0
~kliczek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Silnik 2.2 i-CTDI to najprawdopodobniej najlepszy silnik w kompaktach. Dla tego silnika kupuje się Hondę Civic. Czy jest jakiś 4 cylindrowy silnik w dieslu lepszy od tego hondowego 2.2 i-CTDI? No nie wiem, ale mam wrażenie, że ten jest najlepszy. Wiedziałem że mało pali, jest dynamiczny, niezawodny i trwały. Ale kultura pracy zaskoczyła mnie bardzo. To cichutki silniczek o bardzo kulturalnym obyciu.
5,0
~Arkadius
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Silnik - to już synonim jakości, kultura pracy, dynamika oraz ekonomiczne zapędy na olej - na prawdę zrobiły na mnie wrażenie !!! Wcześniej jeździłem Golfem IV 1.9 TDI i przyznać muszę, że dźwięk tego motoru przypominał traktor - Honda to bzyk szerszenia !!! Dodam, że mimo chip-tuningu, VW nie zbliża się nawet do Hondy momentem obrotowym i przyśpieszeniem. TEN MOTOR JEST REWELACYJNY.
5,0
~BB
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Tylko BMW ma lepsze.. bo mocniejsze. Tylko dla silnika kupilem ten samochod. Jezdzilem 1.8 i powiem szczerze,ze nie kupilbym wersji benzynowej - glosno gdy chce sie dynamicznie jechac. Tu dynamiczna jazda zaczyna sie przy 2000 obr/min. Silnik rewelacja w porownaniu z konkurencja w tej klasie jesli chodzi o kulture pracy. Moze moc juz nie najwyzsza ale konstrukcja ma juz 3 lata jednak.
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Mares
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Jedną z niewielu pozytywnych zalet tego samochodu to silnik, dość dobrze pracuje jak na diesla, ale niestety na rynku jest wiele lepszych mocniejszych diesli które go przewyższają szczególnie osiągami. Pojemność 2,2 i tylko marne 140 koni, konkurencja np. audi, mazda mają po 170, 185 koni. Honda im niestety nie podskoczy na drodze.
Honda Civic VIII Hatchback 5d