Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Sedan

skowron78, 11 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Komfort jazdy
4,0
Całokształt
Jest dobrze. Nawet bardzo. Auto mi się ogromnie podoba i jest prawie idealne w swojej klasie. Rozczarowują mnie w zasadzie tylko dwie rzeczy. Poprzez zastosowanie pełnego koła zapasowego przestrzeń bagażnika jest mocno zmniejszona, a druga rzecz to komputer pokładowy - jest bardzo ubogi. Lubię mieć jak najwięcej informacji i różne tego typu bajery, a tu mimo tego, że zakupiłem wersję Executive (najdroższą) to komputerek pokazuje zaledwie najbardziej podstawowe info. Trochę mnie to mierzi ponieważ w moim poprzednim aucie - Clio byłem przyzwyczajony do wskazywania przez komputer zasięgu, a tu tego nie mam. :(
Wrażenia
4,0
Silnik
Ładnie mruczy. Widać, że trwały i ekonomiczny. Szkoda, że buta dostaje dopiero po 4k obrotów. Przez to nie bardzo czuć te 140 KM
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze, dobrze. Tylko troszkę tak plastikowo chodzi. Może się jeszcze wyrobi, ale żadnych problemów z przełożeniem czy z wybijaniem z biegu.
5,0
Układ jezdny
Poezja. Sunie jak po szynach. Jaka przyczepność, jaki komfort, jaka "twarda-miękkość" jeśli wiecie o co mi chodzi?
Komfort
3,0
Widoczność
U, tu gorzej. Z przodu przeszkadzają troszkę boczne belki(ale tylko troszkę), ale z tyłu to bez czujników parkowania ani rusz. Aż wstyd przyznać, że kiedyś się z nich nabijałem. Za to lusterka boczne - super!
4,0
Ergonomia
Jest dobrze - nic dodać nic ująć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Lepiej to nigdzie nie miałem. Rewelacja. Działa szybko, a automat jakby myślał i wiedział o co nam chodzi. Rewelacja!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na prawdę pozytywnie zaskakuje. Wydawałoby się, że niższa klasa średnia a miejsca w kabinie chyba nawet więcej niż w Accordzie.
5,0
Wyciszenie
Bez zarzutów
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądów i napraw jeszcze nie miałem, ale silnik przy rozsądnej jeździe potrafi być na prawdę ekonomiczny!
4,0
Stosunek jakość/cena
To co wyżej. Za 78 tysiaków w wersji Executive powinno być więcej "bajerów": - brak czujników wycieraczek i świateł, - brak czujnika ciśnienia w ogumieniu, - brak samoprzyciemniającego się lusterka wstecznego, - itp. itd... Co gorsza odpowiednik tej wersji tylko w modelu 5D mimo, że tańszy to wyposażenie ma lepsze. Gdzie tu logika?
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto za nowe by coś się miało dziać. Troszkę wkurza mnie dziwny, ale bardzo cichy stukot w okolicy szyby w drzwiach przednich od strony pasażera. Możliwe, że to tylko pas się obija ;)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic nie stwierdzono (póki co)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
7,6
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Sedan