Auto bardzo dobre- nie napiszę że świetne bo rdza zaczyna wchodzić na nadkola tył ale i tak jest względnie (niissana gorzej rdza konsumowała gdy był w tym wieku). Jak na pełnoletnie auto silnik - rewelacja, spalanie jak na gabaryty auta - małe, poza miastem zejście do 5l/100 nawet przy kilku osobach na pokładzie - nie stanowi problemu. Auto jest pojemne - jeśli chodzi o miejsce np. dla pasażerów z tyłu . Auto jest bardzo szybkie - nie spodziewałem się że tak szybko może się rozpędzać na Autobahnie w Niemczech - do 200 km/h przy czym zawstydza inne auta posiadający turbo. Gorzej jak pisałem z blacharką (nadkola tył) oraz z otworem wrzutowym (że tak powiem) bagażnika. ALe kto kupuje sedana żeby był praktyczny do przewożenia....Układ jezdny i prowadzenie - REWELACJA. Dokładny i precyzyjny.
Wrażenia
5,0
Silnik
rewelka. Wiadomo że jeśli chcemy ruszyć z kopyta - lepiej dodać ponad 3000 tys. ale wtedy to już jest naprawdę wystrzał.....Praktycznie jak z rakiety. A to zwykły 1.8 ivtec - ale ciągnie jakby miał turbo. Stara dobra Japonia. Bo auto ma już 18 lat. Podobał mi się też Accord VII - ale mimo posiadania 2,0 silnika to jednak jest ciut mniej dynamiczny - zapewne ze wzgledu na masę własną auta - w porównaniu do civica mk8.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzja. Pamiętajmy że Honda robi zarówno silniki jak i skrzynie biegów. Nie jest to zlepek różnych firm. Skrzynia z silnikiem współpracuje świetnie.
5,0
Układ jezdny
No tutaj to jest rewelka, "jak po szynach" poza tym kierownica dobrze leżąca z dłoniach sprawia że autem naprawdę dobrze się manewruje po jezdni np. wyprzedzając inne auta czy też wymijając je.
4,0
Karoseria
Nie ma tragedii ale rewelki też nie ma, chociaż pamiętajmy że auto ma lat 18 i nigdzie napraw blacharskich nie miało żadnych. Nadkola tył to standard. jeszcze się trzymają ale już widać konsumpcję rdzy i trzeba by się tym powoli interesować.
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie git. Regulacja fotela kierowcy jest naprawdę płynna i ma duży zakres.
5,0
Ergonomia
Schowków jest wystarczająco.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo sprawne zarówno jedno jak i drugie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo i wygodnie. Fotele - eksluziw.
3,0
Wyciszenie
MOgło by być lepiej ale tez nie ma dramatu. Powyżej 3 tysi obrotów coś tam się dzieje z akustyką ale nie przesadzajmy - jedziesz w aucie średniej klasy które ma silnik 1.8 (a nie jakieś 1.4 czy 1.6) to czego byś oczekiwał? Za to silnik petarda i się nie prosisz na ekspresówce wyprzedzając inne auta (w tym tiry).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trochę zeżre jak lecicie przez 50 km na autobanie powyżej 180 km/h to tak ale przy spokojnej jezdzie jest naprawdę spoko.
5,0
Stosunek jakość/cena
Odpowiedni. Nic dodać nic ująć.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie spoko ale ma go od roku.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie spoko ale ma go od roku.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]