Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic X Hatchback 5d

Henry, 4 lata temu
Silnik 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Civic X Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Stosunkowo niskie spalanie....radość z prowadzenia
4,0
Całokształt
To dobry samochód,stąd ocena 4 i dodaje jeszcze + ...... całokształt psują drobnostki... załączające się kontrolki świateł drogowych, tempomatu...gasną po kolejnym uruchomieniu auta....trzeszczące plastiki...coś drży pod deską rozdzielcza...przy uruchamianiu ciepłego silnika słychać drzenie pod podłogą jakby układ wydechowy....więc 5 gwiazdek być nie może...
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczny,mocny,nie męczy się przy wyższych prędkościach rzędu 170...po wciśnięciu gazu kręci się dalej...przy normalnym użytkowaniu spala tyle co 20lat temu 126p,ale niestety...150KM VAGi mają takie same osiągi....dopiero powyzej 150km/h można trochę im odejść...coraz więcej aut ma teraz do setki lekko ponad 9sek...a 1sek to różnica jednej może dwóch długości długości auta..więc bez szaleństw jeśli fabia 1.0 115km siedzi przy sprincie do 100 dość blisko tyłka....zobaczymy po ok 50...80tys km czy będzie brała olej
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze dobrane przełożenia...chociaż może tak o 200obr za krótko.,skok lewarka dla mnie ideal...chociaż kilka razy z 2na 3nie weszło...haczacy wsteczny...trzeba go szukać..ale ma to coś z czym przyjemnie zmienia się biegi
4,0
Układ jezdny
Niby taki doskonały....tak jest doskonałym układem....zarówno ukl kierowniczy,jak i zawieszenie.....ale na rynku nie jest samotna pod tym względem...
4,0
Karoseria
No cóż.... bynajmniej u mnie na jednym elemencie 140 na innym 120...no ale przynajmniej jest miękko ale grubo.. Nie to co w maździe 70....80micronow
Komfort
4,0
Widoczność
Wokół jest ok.....do tyłu tragedia...bez kamery i czujników ....cofanie na ślepo ...
5,0
Ergonomia
Jest ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima w 70%przypadku przerzuca na obieg wewnętrzny....już przy temp zewnętrznej 25st.....nie jeżdżę na ECON.....nie lubię zamulać silnika....nie zbyt dobrze radzi sobie w zimie z parowaniem szyb...jesienią też..
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń klasy D.....może zbyt mocno opada linii dachu z tyłu.....ale jak ktoś chce może kupić Octavię combii...
3,0
Wyciszenie
Ogólnie ok....fajnie słychać delikatny pomruk silnika ,ale buczenie opon zwłaszcza na autostradzie...czy ogólnie powyżej setki jest nie do przyjęcia w tej klasie auta....
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mimo wszystko zbyt drogi serwis o ok 150zl co roku względem konkurencji....no i jeszcze ....żeby to było co roku...bo komputer bardzo zaniża czas do serwisu ....z roku robi się 10miesiecy....bardzo wymagający samochód pod tym względem...ale może dzięki temu te silniki robia 500tys km...
4,0
Stosunek jakość/cena
Patrząc na obecne realia rynku....rozsądny wybór...inaczej bym nie kupił...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobnostki ..... Które i tak nie pasują do samochodu za 100tys PLN... Nie mówiąc o japońskiej .....właśnie może dlatego że to nie japońska a angielska robota...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Civic X Hatchback 5d