Szukaj

Lista ocen Honda CR-V I 2.0 16V 147KM 108kW 1999-2002 (36) - Ergonomia

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Mariusz
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Wszystko pod ręką. Dźwignia automatu w kolumnie kierownicy super sprawa przez co nie ma na podłodze tunelu. Jest więcej miejsca mozna przejsc z przodu auta na tył nie wysiadając z kabiny. Ja mam w miejscu gdzie byłby drążek manuala taką skrzyneczkę na szpargały. Fotele u mnie są skórzane więc łatwe do czyszczenia ich wygoda jest przeciętna. Największa masakra to zagłówki totalnie nie wygodne i bez możliwości ustawienia.
5,0
~Chojnak rocznik 1975
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Honda ! Wszystko na swoim miejscu ! Boli tylko depresyjno-plastikowo-szaro-ponury wystrój wnętrza CRV I generacji. Jest po prostu nijaki i smutny. Kokpit i deska CRV wyglądają toćka w toćkę identycznie jak deski Preludy, Civica czy Accorda z tych lat, są tylko proporcjonalnie większe. Minus za stylistykę! Japończycy powinni wykazać się większym polotem, deska i kokpit CRV II generacji wygląda o niebo lepiej !
4,0
~kropi
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Jest kilka fajnych schowków, wszystkie przełączniki tam gdzie się ich spodziewasz, trochę \"inna\" obsługa wycieraczek wymaga przyzwyczajenia, ale to nie jest jakiś problem. Fajna składana półeczka między fotelami z dość głębokimi wgłębieniami na napoje daje radę, choć osobiście wolałbym tam schowek z szerokim podłokietnikiem wyściełanym miękką skórką.
5,0
~HFANKA11
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Honda CR-V jest przemyślana w swojej konstrukcji co do najmniejszego szczegółu.Nic nie pozostawiono przypadkowi.Od składanego stoliczka między siedzeniami kierowcy i pasażera(po jego złożeniu można przejść na tylną kanapę)przez masę schowków,otwieraną szybę tylnej klapy i super stolik piknikowy zamontowany w podłodze bagażnika.
5,0
~szczepan f. f.f@vp.pl
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Dla osób o przeciętnym wzroście wszystko pod ręką.W mieście podczas zmiany biegów może przeszkadzać podłokietnik, ale wystarczy go schować i po bólu. Reszty oprzyrządowania jest mało i wszystko dobrze widać - poza opcjonalnym przyciskiem mycia reflektorów.Dla niższych wzrostem może brakować poziomej regulacji kierownicy.
4,0
~Tomek
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Niektóre przyciski zupełnie niewidoczne - te mniej ważne - mycie reflektorów, dziwnie umieszczony sterownik szyby kierowcy, do hamulca ręcznego trzeba się nachylić (szczególnie niskie osoby). Regulacja fotela bardzo dobra. Reszta poprawna.
4,0
~krakus2
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
to nie jest mercedes ale źle nie jest, w kijowym miejscu są przełaczniki do sterowania szybami, włączenie świateł przeciwmgielnych i spryskiwaczy lamp.Za to stolik na picie jest w dobrym miejscu. Podpórka pod prawy łokiec też jest fajna
3,0
~krakus
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
podstawowe przełączniki są pod ręką ale ogólnie mogłoby być lepiej,kalwisze z klimy,podgrzewania szyby,wewnętrznego obiegu,przeciwmgielne,spryskiwacze reflektorów są beznadziejnie usytuowane.
4,0
~Grześ
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
wystarczająca ilość schowków, natomiast zagadką dla mnie jest miejsce na koło zapasowe w bagażniku nie mieści się tam koło nawet ze spuszczonym powietrzem, być może producent zapomniał tam włożyć dojazdówkę?
5,0
~AP
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
wszystko na miejscu i pod ręką, schowki trochę tak jakby nie z tego auta, słabe bym powiedział, tam gdzie powinno być, można zrobić małego busa, stolik w bagażniku mistrzostwo świata
Honda CR-V I