AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Honda
CR-V
III
SUV
Opinie
Opinie
Lista ocen
Honda CR-V III SUV
(113) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
85
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
3,0
~mechanizator
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
zawieszenie ma juz swoje lata i zarazem jest lata swietlne za wielowachaczowymi zaiwszeniami. Nawet do porownywalnego cenowo Tiguana bardzo mu daleko, Z tego wzgledu ze duzo jezdzilem po autostradach powiedziec tez moge ze auto jest dosc nie pewne powyzej 130-140km/h zle utrzymuje kierunek jazdy. ponizej wspomnianej predkosci jest dobrze. szybkie zakrety to nie to auto, naped 4X4 stary dziala z duzym opoznieniem nowoczesne haldex\'y 4...
Dodane
14 lat temu
5,0
~Jarek 1975
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Sztywny, zwarty. Doskonały na polskie dziurawe (choć z roku na rok coraz mniej) drogi. Dobrze sprawuje się przy 120 km/h na autostradzie jak i 60km/h w krętej leśnej drodze. Auto zawieszone wysoko choć, pisząc szczerze, odnoszę wrażenie że jego zdolności terenowe są mniejsze niż starej CRV Iszej generacji. Tą ostatnią jeździłem po poligonach czołgowych w zachodniopomorskim, lotnym piachu, zabłoconych leśnych duktach a nawet świeżo zaoranym...
Dodane
12 lat temu
5,0
~JK
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Trzymanie drogi doskonałe. W trakcie hamowania delikatnie nurkuje, ale jest to niezależne od początkowej prędkości. Zawieszenie dosyć miękkie, żadnych zgrzytów, stuków, odgłosy jazdy po bruku docierają do środka, ale nie powodują zdudnień. Po dużych wertepach przyjemnie buja, jak w rasowej terenówce. Nierówności polskich dróg, wysokie krawężniki... a co to takiego? ;) Wszelkie drogi gruntowe niestraszne. Wielką zaletą jest możliwość wjazdu na...
Dodane
16 lat temu
4,0
~yyy
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
dobrze się trzyma drogi, stabilny przy jeździe wprost, zakręty też bardzo stabilny, prowadzenie pewne chociaż potrafi wejść w poślizg a 4x4 to jedna lipa w tym aucie. ale ale - silnik b słaby, mulasty, głośny, nieprzyjemny dźwięk, bardzo niski moment obrotowy. a jeźdżę wyłącznie na pb98 I olejach Mobil i to tych najdroższych. silnik przestarzały tylko 1 wałek rozrządu, nie ma hydraulicznej regulacji luzów zaworowych, trzeba oddawać do...
Dodane
10 lat temu
5,0
~starless
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
To mocna strona tego auta. Zestrojenie jest dość sztywne jak na SUV-a. Świetnie trzyma się drogi. Ostre zakręty to fraszka dla CR-V. Zaryzykuję twierdzenie, że jeździ conajmniej tak dobrze jak nowy Passat, a może nawet.... Niestety koła 18 cali i nasze ścieżki asfaltowe nie są dla siebie stworzone. Trzęsie. Musze obniżyć ciśnienie. Mam opony wielosezonowe M+S, nie wiem nawet jakiej firmy, ale przyczepność jest rewelacyjna. Pewne prowadzenie....
Dodane
18 lat temu
5,0
~WWW.AUTOKLAW.PL
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Doskonały kompromis między komfortem, a przyjemnością prowadzenia. W zakrętach auto praktycznie się nie przechyla i można je pokonywać szybko i bezpiecznie. Ostatni test na krętych, górskich drogach wypadł znakomicie. Większość mistrzów prostej, którzy próbowali przeczytać moje tylne tablice nie była wstanie utrzymać się na swoim pasie ruchu. Tłumienie nierówności bardzo skuteczne choć zawieszenie mogłoby pracować nieco ciszej. Myślę, że...
Dodane
17 lat temu
3,0
~crxtprt_xl@wp.pl
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Auto doskonałe na polskie dziury w drogach. Nie boi się również przeciętnych krawężników. Niestety prowadzenie jest nienajlepsze. Ja wiem, że to auto ma swoje gabaryty i stosunkowo wysoko środek ciężkości, ale moja Fabia w zakrętach zachowywała się wyraźnie lepiej. Auto jest też bardziej wrażliwe na podmuchy wiatru bocznego. Do tego stopnia, że na autostradzie w Austrii musiałem ograniczyć prędkość do 120 km/h, kiedy inni na tej drodze jechali...
Dodane
15 lat temu
5,0
~DerDer
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rewelacja, jak na tak duże auto. Wersja jeździ na kołach 18" ale nie ogranicza to komfortu jazdy a zwiększa jego właściwości jezdne. Bardzo bezpieczne zachowanie się na drodze, żadnych niespodzianek. Nieco "przewspomagany" układ kierowniczy, ale trzyma się normy. Poza tym autem taki jak tym nie jeździ się po torze wyścigowym tylko wozi bezpiecznie rodzinę na wakacje i z miejsca na miejsce.
Dodane
13 lat temu
4,0
~j.pikala@wp.pl
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Auto swietnie jezdzi po miescie, ale prawdziwa radoche odczuwa się wyjezdzajac na autosrade. Ten samochod tak trzyma sie drogi, ze czasem zżera mnie zazdrosc, ze auto prowadzi mnie, a nie ja auto. ESP, system kontroli podloza itd. wszystko sprawdza sie znakomicie. 130 w zakretach nie stanowi zadnego zagrozenia, oczywiscie przy zachowaniu odrobiny rozsadku. Moglby byc odrobine bardziej terenowy...
Dodane
16 lat temu
5,0
~Toni
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Robiłem proby jak to jest z ta włączajacą sie tylnia osia.Wiec na mokrej jezdni ruszam z pelna moca i... z pewnościa jest conajmniej pol obrotu kola bo czuc poslizg a nawet niestabilnosc toru jazdy a za chwile/jednak zbyt długą mysle/włącza sie tyl i wszystko sie uspokaja.Przy oblodzonej jezdni przydal by sie wlacznik reczny.Gliniasta polna droga,po deszczu pod gore - ciągnoł rewelacyjnie.
Dodane
18 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
12
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Honda CR-V
Zobacz 6 aut
od ręki
Honda CR-V III SUV
4,3 (198 ocen)
Sprawdź oferty Honda CR-V
Wybierz silnik
2.0 i-VTEC 150 KM
2.2 i-CDTi 140 KM
2.4 i-VTEC 170 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda CR-V w pigułce
Honda CR-V
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda CR-V
Dane techniczne
Honda CR-V III SUV
Raporty zużycia paliwa
Honda CR-V III SUV
Opinie
Honda CR-V III SUV
Usterki
Honda CR-V III SUV
Publikacje
Honda CR-V
Newsy
Honda CR-V
Galerie
Honda CR-V
Nasze pomiary
Honda CR-V
Filmy
Honda CR-V
Ogłoszenia
Honda CR-V
Ceny aut używanych
Honda CR-V
Dziennik kosztów
Honda CR-V III SUV
Opinie o instalacjach LPG
Honda CR-V III SUV
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda CR-V III SUV
Dane techniczne
252 raporty
zużycia paliwa
268 ogłoszeń
używanych
12 zgłoszonych
usterek
10 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Honda CR-V
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy