Szukaj

Lista ocen Honda CR-V IV SUV (54) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 33 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~marti5
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Wyciszenie doskonałe. Wewnątrz autka cisza i spokój. Nic nie warczy, nie skrzypi i nie puka. Tylko muza (zadowalające brzmienie - jestem audiofilem, więc dla mnie ocena 4). Głośniejszy szum zaczyna się powyżej ok 140km/h ale opory powietrza sporej gabloty, duży prześwit i szerokie opony dają wtedy już o sobie znać. No i przy wkręcaniu na obroty powyżej 4000 obr/min też już słychać mocno silnik.
5,0
~Lukasz
Honda CR-V IV
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Silnik jest nieslyszalny Jedynie przy niskich obrotach jednoczesnym duzym obciazeniu silnik mozna uslyszec charakterystyczny odlos diesla. Silnik jest cichy nawet gdy jest zimny zaraz po uruchomieniu. Hodna zrobila tu postep w stosunku do porzedniego modelu. Uwazam wyciszenie za bardzo dobre. Slyszalny jest jedynie szum opon gdyz jezdze na wielosezonowych.
4,0
~Pawel Gawlak
Honda CR-V IV
SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
Wcześniejsze hondy chyba były mnie wyciszone,powiem tak,przy 180 km można normalnie prowadzić rozmowę nie przekrzykując się,w mieście słychać rzeżącego diesla,wkurzający jest ten hałas jakby miał zaraz się rozpaść ale to tylko przy niskich obrotach,potem fajnie chodzi ten diesel
4,0
~Art
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Szału nie ma. Jak podkręcimy do 5tys to mruczka słychać. Szum autostrady, większe opory powietrza, powierzchnia opon. Wszystko się składa na opinię dobrą. Uszczelki dają radę, ale pod kątem wyciszenia to i tak honda zajmuje 2 pozycję z wszystkich 7 aut jakie miałem prywatnie.
4,0
~piotr
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Wyciszenie uznaje jako wystarczające, niestety przy wyższych obrotach jak już wcześniej pisałem jest zbyt głośno. Nie jest to w moim odczucie jednak winą złego wyciszenia, lecz silnika, który przy wyższych obrotach daje zbyt mało mocy a jednocześnie hałasuje.
2,0
~micko
Honda CR-V IV
SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
źle mimo zapewnień, że miało być dobrze; to suv, ale: - drzwi są gołe - sama blacha, wyciszenie to folia i pseudo poduszeczki z flizeliny - duże odgłosy z nadkoli i bagażnika - do wyciszenia pewnie podłoga i nadkola
5,0
~Piotr W.
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Wyciszenie auta jest bardzo dobre. Na wolnych obrotach silnika w ogóle nie słychać. Dopiero powyżej 3000 obrotów słyszymy silnik, ale i to nie jest uciążliwe. Muzykę można słuchać bez w bardzo dobrych warunkach.
4,0
~Tomek
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Dobre jak na SUVa. W mieście i na trasie tylko w czasie dynamicznego przyśpieszania słychać przyjemny pomruk silnika. Na autostradzie powyżej 150 km/h zdecydowanie głośniej, ale i tak lepiej niż w RAV 4.
4,0
~m_2
Honda CR-V IV
SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
Szkoda że tak dobry i cichy silnik nie dostał wsparcia w postaci lepszego wyciszenia kabiny. Źle nie jest ale mogło być lepiej przy odrobinie wysiłku konstruktorów (chyba bardziej księgowych )
Dziennik kosztów dla Honda CR-V IV SUV
Średni koszt przejechania 100 km
63,50 zł
8,7
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Jurek
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
W jeździe miejskiej nie odbiega komfortem od jazdy samochodami osobowymi, natomiast na autostradzie przy 140 jest na pewno głośniej od samochodów osobowych ,ale nie odbiega wyciszeniem od RAV4 czy Outlandera.
Honda CR-V IV SUV